Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Annelies
ringen
Ik heb een vraagje. In juli ben ik getrouwd, het was een prachtige dag!! Toen kreeg ik mijn ring nog aan. Nu krijg ik mijn ring totaal niet meer rond me vinger. Als je nadien je trouwring nog wil laten vergroten moet je daar dan voor betalen? Ze komt...
Voorbereiding Reacties: 2 1-1-2014 17:30:21

Caroline
2014
Ik wenste net men ventje een gelukkig nieuwjaar en we waren onze speciale jaren aan het overlopen en het is al heel veel geweest de laatste 4 jaar ieder jaar wel iets. 2010 ons 1ste kindje wordt geboren 2011 ons 2de kindje wordt geboren 2012 ik wor...
Voorbereiding Reacties: 5 1-1-2014 1:27:31

Kim
GELUKKIG NIEUWJAAR
Gelukkig nieuwjaar iedereen! En EINDELIJK kunnen we zeggen ... dit jaar trouwen wij :-) Daar keek ik al naar uit sinds juni 2012 whiiiiii!!! XXX 
Voorbereiding Reacties: 9 1-1-2014 0:46:06

sandrine
weer afvinken (DE RINGEN!!!)
Hoi mede bruidjes en bruidegommen, het staat vast,we zijn vandaag anderhalf uur gaan rijden tot in Aarschot. en ja hoor we hebben de ringen gekozen. Het zijn totaal andere dan we in gedachten hadden. eerst hadden we model 2 van Auro design gekozen m...
Voorbereiding Reacties: 4 31-12-2013 21:29:35

Lentl
Dans
Met wie wordt er na de openingsdans 'in principe' gedanst? Ik had het als volgt in men gedachten bruid met bruidegom (openingsdans) bruid met vader - bruidegom met moeder bruid met schoonvader - bruidegom met schoonmoeder Maar dan??? Is het dan in...
Voorbereiding Reacties: 5 31-12-2013 11:46:46

Annelies
suite auto in orde
Na weken van wachten, vandaag eindelijk bevestiging gekregen dat onze suite-auto in orde is. We hadden een rode kever cabrio gevonden maar ineens leek de persoon van de aardbol verdwenen te zijn. Tot ik vandaag bericht kreeg. Een pak van m'n hart!
Voorbereiding Reacties: 2 30-12-2013 21:16:20

Keke
Vrijkaarten trouwbeurs Hasselt
Iemand enig idee waar we vrijkaarten kunnen krijgen voor de trouwbeurs in Hasselt? Deze gaat door in januari... We hebben wel al veel geregeld maar ik zou toch eens willen gaan spieken.
Voorbereiding Reacties: 4 30-12-2013 18:52:05

Ellen
Nog enkele vrije plaatsen voor onze gratis workshop!
Boboda geeft een gratis workshop 'Start to plan' aan 10 bruiden of bruidegommen die trouwen in 2014 of 2015! Deze workshop is een must voor elk bruidspaar. Alle aspecten van de voorbereiding van een huwelijk komen aan bod! Bovendien krijg je prakt...
Voorbereiding Reacties: 2 30-12-2013 17:07:36

Jessica
trouwvervoer
Hey iedereen, met nog een 7 maandjes te gaan is er al heel wat in orde, maar oa het vervoer nog niet.. Nu is dit iets dat mijn ventje zou regelen, maar heb het gevoel dat dit niet in orde gaat komen. Ik ben van regio Sint-Niklaas en ben op zoek naar ...
Voorbereiding Reacties: 4 30-12-2013 12:06:38

Lieselore
Tijdschriften
Hey, nu ik iets meer dan 3 maand getrouwd ben, is het toch tijd op wat op te ruimen. Ik heb hier nog 5 verschillende exemplaren liggen van het tijdschrift bruid en bruidegom (2012-2013). Is hier iemand in geïnteresseerd om ze gratis af te halen...
Voorbereiding Reacties: 0 30-12-2013 11:50:34

Anneleen
we zijn er bijna, iemand nog tips
Ooit kwam ik op deze site met nog meer dan 1000 dagen op de tellerNu nog 226 :-)Al gedaan:ZaalMenuKledij bruidVervoerFotograafWetKerkMisboekjeHuwelijkskaarsRingenReisGasten lijstUitnodigingenTafelschikkingRegeling kindjesKapperMake up bijna okB...
Voorbereiding Reacties: 1 30-12-2013 10:22:12

Katja
Dikke teen gebroken
Pff deze voormiddag mijn linkse dikke teen gebroken. Lichte paniek op 33 dagen voor onze trouw!
Voorbereiding Reacties: 4 29-12-2013 22:31:41

tinne
trouwringen zijn een feit
vandaag onze ringen mogen gaan afhalen en zijn super tevreden. het enigste nadeel bij mij gaat zijn dat ik hem mss niet kan aandoen op den dag zelf mits men zwangerschap. maar de juwelier zoekt mee naar een oplossing tegen dan want hem eerst laten ve...
Voorbereiding Reacties: 1 29-12-2013 20:56:22

Keke
Juwelier Rooyackers Uden Nederland
Dag iedereen Wij zijn onze trouwringen gaan kiezen. Onze complimenten aan Juwelier Rooyackers in Uden. Het was voor ons een stukje rijden maar zeker de moeite waard!! Er was veel keuze en dit voor ieders budget. We werden hartelijk ontvangen e...
Voorbereiding Reacties: 0 29-12-2013 17:25:40

Lentl
kostprijs gemeente/stadhuis/kerk
hebben jullie er enig idee van wat de kostprijs is om voor de kerk te trouwen? vb een extra loper wat kost dit?  Heb daar totaal geen idee van. Begin februari hebben wij afspraak met onze pastoor Voor de gemeente is ons kostenplaatje 275 Euro v...
Voorbereiding Reacties: 29 29-12-2013 13:14:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...