Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leontien
Zoektocht naar een professionele dj voor ons trouwfeest
We zijn op zoek naar een professionele dj voor ons trouwfeest in regio Mechelen op 17 februari 2017. Wie raden jullie aan? Het wordt geen klassiek dinerfeest maar de nadruk zal op het dansfeest en de muziek liggen in combinatie met live muziek, wat z...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 8-6-2016 7:58:08

Eveline
TE KOOP : witte paraplu's merk Eider
Wij hadden voor ons huwelijk 7 grote witte paraplu's van het merk Eider aangekocht bij Huis Eider-Cockx in Antwerpen. Het zijn stevige, kwaliteitsvolle paraplu's! We hadden het geluk dat we een zomers warme trouwdag had...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 7-6-2016 22:02:35

Evita
15 windlichten voor kaars
ik heb 15 windlichten gebruikt tijdens ceremonie huwelijk. Zijn in het wit. Deze mogen weg voor een prijsje. indien interesse, stuur ik graag een fotootje.
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2016 17:13:55

Janneke
Range Rover
Beste allen, Wij zijn op zoek naar vervoer en het liefst een Range Rover Evoque. Veel verhuurbedrijven kunnen geen type garanderen. Natuurlijk willen wij deze garantie wel, heeft iemand hier meer informatie over?
Voorbereiding Reacties: 1 7-6-2016 0:26:01

Inge
Wedding checklist
Gezocht: wedding checklist :-)  Heeft iemand eentje die hij wil doorsturen?
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2016 16:30:48

Kenneth
Kris Van Exel Photography
Wij kunnen iedereen alleen maar aanraden om voor Kris Van Exel Photography te kiezen als huwelijksfotograaf. Wij hebben hem langs deze website leren kennen en zijn zeer tevreden met onze keuze voor hem. Kris is als persoon een topkerel met oog voor d...
Fotografie Reacties: 0 6-6-2016 13:57:33

Nathalie
Gaston Gent
Hey, Heeft iemand een idee van de prijzen bij Gaston in Gent? Iemand die reeds daar hun feest heeft gedaan of reeds offerte vroeg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-6-2016 13:23:02

stefanie
Bruidsauto
Wij zijn nog steeds op zoek naar een oldtimer voor ons huwelijk. Iemand tips voor ons? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 6-6-2016 9:09:53

Dorien
Dankgebed?!?
Hallo allemaal,  Met nog 67 dagen op de teller zijn we vanalles aan het afmaken, oa het misboekje. Maar ik blijf twijfelen over het dankgebed... Alles dat ik vind op internet vind ik persoonlijk niet zo goed :-/ Iemand tips?  Welke tekst ...
Ceremonie Reacties: 3 6-6-2016 4:07:55

katrien
Dj
Dj gezocht regio ieper Mag ook beginnende dj zijn
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 5-6-2016 23:40:04

Evi
fotograaf/videograaf gezocht
wij trouwen op 29/04/2017 en zijn op zoek naar een fotograaf /videograaf. zijn er die dit allebei doen of is dit meestal apart te zoeken?
Fotografie Reacties: 10 5-6-2016 21:14:06

Jan
DRINGEND GEZOCHT :-)
Heey Iedereen, Wij trouwen op 13 augustus 2016 en wegens annulatie van vorige zangers zijn wij dringend op zoek naar zanger(s) die tijdens onze ceremonie onze dag extra speciaal kunnen maken! Hebben jullie tips of adressen dan hoor ik dit zeer graag...
Muziek - Live Reacties: 5 5-6-2016 16:17:12

lynn
Bruidskindjes
Heyla allemaal!! We zij op zoek voor ons bruidskindjus achtr een rood bollerotj of jasj en een soort lint om dan in een strik te maken op hun rug. Weet jullie waar ik da eventueel kan vinden?? Merci...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2016 9:44:05

Anne
Oude bibliotheek in omgeving Boekhoute (BE)?
Hallo! Wij gaan in september trouwen in Boekhoute, Belgie en zijn op zoek naar mooie fotolocaties voor onze bruidsreportage. Nu houden we allebei erg van lezen, dus misschien zou een oude bibliotheek mooi zijn om foto's te maken? Ideeen over andere ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 3-6-2016 22:14:43

Cindy
Hummers
Iemand ervaring met Limo DC uit Tielt?
Ceremonie Reacties: 0 3-6-2016 9:33:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...