Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Kiara
Juwelen (betaalbaar)
Dag mede-bruidjes,   ik lees hier zo vaak berichten over mensen die zo dure juwelen kopen voor hun trouw, en ik wilde even zeggen dat ik echt mooie juweeltjes heb, die echt betaalbaar waren! Ik heb ze besteld via www.duckiejewels.be , bij een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-4-2010 17:22:31

Shari
Van wat zijn jullie bij Poirier (on)tevreden?
Hey,   op de site van poirier zie ik vele leuke 'gadgets', wat hadden jullie gekocht van Porier en van wat zijn jullie tevreden of minder tevreden?   En is de lingerie van kwaliteit en zat hij goed?   En iemand een adresje regio...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-4-2010 14:24:12

Daisy
Witte paraplu te koop
Dag bruidjes in spe! Mijn mooie dag is al eventjes geleden, maar ik herinner het me als de dag van gisteren! Voor ons huwelijk voorzagen we een witte, grote paraplu...voor het geval het zou regenen.. We hebben gelukkig een zonovergoten dag gekregen e...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-4-2010 13:16:32

kim
Zwart wit schoen
Hallo iedereen, kunnen jullie mij helpen!!! Ik ben op zoek naar een zwart met witte pump of peeptoe!!! Ofwel zoek ik niet goed of dat bestaat gewoon niet meer.... Heb al gezocht bij vintage en retro sites maar niets te vinden. Jullie een idee???...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-4-2010 9:19:51

Cindy
Bruidsschoenen merk DUNE
Hallo mede-bruidjes, weet er iemand van jullie waar ze ergens in Belgie bruidsschoenen van het merk DUNE verkopen? Je maakt mij super blij met het adres. Thanks alvast. Cindy
Kledij - Accessoires Reacties: 0 14-4-2010 18:38:17

natacha
ringen en de joodin schulen
heeft ter iemend slechte/goede ervaring van bij de jood in schulen,wij willen onze ringen daar gaan halen??
Kledij - Accessoires Reacties: 7 14-4-2010 15:14:45

An
Enkele accessoires te koop
Hallo, Mijn grote dag is inmiddels al 18 dagen gepasseerd (jammer genoeg ) en daarom zou ik enkele spullen al willen verkopen. Ik heb een tiara, echt een hele mooie!!! De stola, een parelmoerkleurige (witte). Een nieuwe witte kousenba...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 13-4-2010 15:04:05

Dorien
Op zoek naar juwelen, haarversiering, tasje, zakdoek,...
Hey bruidjes,   Ik zit met nog wat vraagjes omtrent bruids-accessoires. Hiernet plaatste ik al de vraag waar jullie je lingerie kopen. Maar waar ik nog naar op zoek ben is:  juwelen (halsketting, oorbellen en armband), een tiara of diadee...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-4-2010 14:28:44

Dorien
waar kopen jullie lingerie/kouseband en wat is het prijskaartje?
Hey bruidjes,   Waar kopen jullie je lingerie voor de huwelijksdag (en -nacht ;-) )? Ik weet dat je dit ook in de bruidswinkel kan kopen, maar ik vind dat allemaal zo enorm duur voor wat het is. Zo was dat ook met mijn schoenen. In de winkel w...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-4-2010 14:22:42

Hoi Yee
perfercte schoentjes!
Wil hier even mijn vreugde met jullie meedelen dat ik mijn perfecte schoentjes gevonden heb!!! Ik had eigenlijk al een paar gekocht, maar het was niet 100% mijn zin. Maar nu heb ik 1 dat perfect is!!!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-4-2010 12:17:01

Kitty
Kledij voor bruidsmeisjes
Hey, Ik ben op zoek naar kledij voor de bruidsmeisjes. Het probleem is dat ze een leeftijds en grote verschil hebben. Mijn eigen zus 16 jaar en een dochtertje van kamerraden 11 jaar. Waar kan ik het best gaan zien om ze toch een beetje hetzelfde te l...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-4-2010 22:03:48

Cindy
bruidsspullen te koop
Hallo toekomstige bruidjes   Ik ben vorig jaar al getrouwd en wil een paar spullen verkopen, oa een kousenbandje (niet gebruikt!), een stola, en decoratievaasjes. Laat maar weten indien je interesse hebt.     groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 8 12-4-2010 20:44:03

Dorien
Zomaar een blij bruidje :)
Hallo mede bruidjes en bruidegommetjes!   Post hier zomaar even een berichtje om mijn blijdschap met jullie te delen.   Vandaag heb ik de lingerie gekocht voor onder men kleedje. Een super sexy en mooi setje! Ben benieuwd wat men vent...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-4-2010 18:15:27

nathalie
Kleur schoenen
Hallo,   Wij trouwen op 2 juli 2010,dus begint toch te korten he. Nu begin  ik aan mijn zoektocht voor mijn schoenen.Maar weet nie goed welke kleur te nemen? Ik heb een rood/bordeaux trouwkleed.In de bruidswinkel hadden ze er die ze kon...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 12-4-2010 16:47:12

Kim
Waar dient lus aan stola voor?
Hoi, Mijn moeder heeft voor ons huwelijk een jurk met daarbij een stola. Aan die stola zit in het midden (aan de rand) een lus. Geen idee waar dit voor dient? Kan iemand mij dit vertellen? Thanks!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-4-2010 19:07:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...