Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
...
Volgende
Laatste
dorien
dansvloer gashof ter venne
Hallo, Wij zijn erg geïnteresseerd in de de zaal "onder het riet" in gasthof ter venne. Bij het bezichtigen van de zaal (stond klaar voor trouwfeest volgende dag) vond ik de grootte van de dansvloer echt klein. Er zijn veel jonge mensen die we ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-6-2012 9:59:54
sarah
twijfel twijfel twijfel
hallo allemaal, Momenteel twijfelen we tussen motel dennenhof en hof van Aragon voor ons huwelijksfeest.Aragon is iets duurder maar je krijgt wel meer voor dat budget. Als ik dit forum doorlees merk ik dat er verschillende negatieve reacties zijn......
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
3-6-2012 21:02:55
Lynn
Kasteel van ruisbroek vs Sint-Hubert
Dag dames! Ook mijn meisjesdroom gaat eindelijk werkelijkheid worden :-) net verloofd en volop zalen aan het bezoeken. Heeft er iemand ervaring let Kasteel van Ruisbroek (restauration Nouvelle) of met Sint- Hubert in Ronse? Alvast bedankt voor ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
3-6-2012 16:10:25
Kirke
Domein Martinus-De groene jager of hof van nazareth
Hallo iedereen, kunnen jullie ons helpen? We kunnen niet kiezen ze zijn alle drie goe dus gaan we voor jullie mening om het makelijker te maken hopelijk! Help ons Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
2-6-2012 21:02:31
Rebecca
feestzaal
Hulp gevraagd..... wij trouwen volgend jaar op 4 mei en hebben reeds een aantal zalen gecontacteerd (Liefmans, Cultuurfabriek, Koetse,Ladeuze) maar allemaal volzet. Wij zijn op zoek naar een locatie in een straal van 20 km rond Ronse. Iemand ide...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
16
2-6-2012 11:47:13
Sara
zonneschijn
zoals het spreekwoord zegt: na regen komt zonneschijn. Wel na alle tegenslag de laatste tijd, heb ik vandaag echt een goed gesprek gehad met de zaal. Ik had een A4 blad met vragen en die zijn allemaal opgelost. We hebben de menu besproken en he...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
1-6-2012 20:22:53
charlotte
trouwzaal passim
hallo ik zou graag mijn trouwfeest laten doorgaan in de passim. maar weet er iemand of het eten daar lekker is? en de prijs van een all in formule?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
1-6-2012 16:59:30
Nancy
Waardebonnen feestzaal Berkenhof te Molenstede (Diest)
Hallo, Wegens annulatie van een feestzaal kregen we het betaalde voorschot terug in 10 waardebonnen van 50 euro, te spenderen in feestzaal/restaurant Berkenhof te Molenstede (Diest). Wil iemand deze overkopen voor 450 euro? Ideaal om te ge...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
1-6-2012 10:38:45
Sarah
HUREN DELEN spiegeltent periode zomer 2013
wij zijn van plan te trouwen tijdens de zomer van 2013 we zitten met de twijfel om een spiegeltent zelf te plaatsen of om locatie te gaan. Zijn er onder jullie die geïnteresseerd zijn om de tent te delen. Concrete data vallen nog te bekijken. Wi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
31-5-2012 16:47:16
dorien
Feestzaal regio leuven - aarschot - diest - tienen
Hallo, Wij gaan eind augustus, begin september 2013 trouwen. Hebben jullie een idee van leuke feestzalen in de buurt van leuven - aarschot - diest - tienen? Dank u!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
31-5-2012 11:07:41
Katrien
Zaaltje trouwfuif Antwerpen
Hallo allemaal, we zijn aan het denken om onze planning wat aan te passen. We willen het avondeten enkel doen met de suite. Daarna dan een dansfeest/fuif met extra genodigden. M'n verloofde denkt dat je vooral veel betaald bij zalen, gewo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
30-5-2012 13:03:10
Sabrina
traiteur/catering regio Lier/Ranst
Hallo allemaal, Om onze trouwdag niet te druk te maken, zouden we in plaats van een receptie in de namiddag op de dag zelf een tuinfeest willen geven na de huwelijksreis. De dag zelf gaan we eten met de suite en doen we daarna een dansfees...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
29-5-2012 21:05:04
betty
feestzaal 'Le Renard' Beervelde.
Hallo, volgend jaar trouwen wij in Le Renard. Wij vinden het een super locatie,maar is het ook zo wel. Heeft hier al iemand een huwelijk meegemaakt en hoe was het? En hebben zij toen ook de DJ van daar gehad en hoe was die? Dank u.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
29-5-2012 9:53:53
nathalie
feestzaal/ schuur/ hoeve in het waasland of nederland (zeeland)
Hoi, wij gaan trouwen in de zomer van 2014 en zijn op zoek naar een unieke locatie zonder catering. Wij zouden een BBQ houden en café on wheels willen laten komen voor de drank. Het liefst zoeken we een schuur of een oud gebouw... iemand tips?...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
29-5-2012 5:24:21
Liesbeth
feestzaal zonder catering regio oost-vlaanderen
Hey allemaal Dit vraagje is eigenlijk voor mijn zus. Wij gaan beiden dit jaar trouwen. Ik sta al een stuk verder in de voorbereidingen omdat ik ook het eerst aan de beurt ben. Zij is nog op zoek naar een toffe feestzaal waar je niet verplicht de cate...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
29-5-2012 0:04:20
Eerste
Vorige
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotografie Luna
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info