Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Tina
Kleding voor fotoshoot uitnodingen
Hallo,Heb even jullie mening nodig !Ik heb volgende week samen met mijn vriend onze fotoshoot voor de uitnodigingen ! Kijk er heel hard naar uit, want dit is toch zo een beetje het begin van het serieuse werk hé. Nu zit ik ontzettend te twijfele...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-10-2009 13:36:17

Karmen
Plannetje Uitnodiging
Beste bruidjes,Ik zoek iets, maar ik vind het niet! :) Ik ben momenteel bezig met onze uitnodigingen. Ik zou graag op de achterkant zo'n vrij basic plannetje naar de zaal zetten, maar ik weet niet waar ik zoiets kan aanmaken! Heeft er iemand van jull...
Uitnodigingen Reacties: 7 5-10-2009 21:39:08

Jessica D
uitnodiging ontwerpen
Hallowij zijn gaan kijken voor uitnodigingen, maar met de voorbeeldjes dat we gezien hebben, beslisten we nu toch om zelf ons kaartje te ontwerpen. We kunnen het wel niet zelf maken. We hebben enkel een ontwerp van hoe het er moet uit zien. Hoe gaan ...
Uitnodigingen Reacties: 4 2-10-2009 20:40:27

Wendy
schoonfamilie's familie
Ik heb een vraagje, weet niet echt wat te doen..Ik ga namen uitvinden om dit uit te leggen, anders wordt het ingewikkeld:Ik ga trouwen met David, hij heeft een zus, Sofie (getrouwd met Jan) en een broer, Mike (getrouwd met An). David's mam heet Chant...
Uitnodigingen Reacties: 18 30-9-2009 16:09:28

H
Uitnodiging kalligrafie zand
Hallo iedereen,Vandaag hebben wij een superidee gevonden! Met kalligrafie letters in het zand schrijven en dit voor onze uitnodiging gebruiken (vb. http://www.establis.eu/images/pages/2008-08-01_kalligrafie02.jpg) iemand tips of personen die ons daar...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-9-2009 16:35:02

Jessica
uitnodigingen
Hallo allemaal,Vandaag zijn de uitnodigingen op de bus gegaan. Nu is het echt definitief dus. Moet nog 68 dagen wachten, maar toch begint het al een beetje te kriebelen. Kijk er echt naar uit. Alhoewel, we konden bijna niet voor de kerk trouwen. ...
Uitnodigingen Reacties: 2 19-9-2009 20:45:39

evi
bevestigingen van onze invitaties
Hallo,Wij naderen stillaan onze trouwdatum (10/10/2009) nu ik ondervindt dat onze bevestigingen er traag door komen en ik begin wat onzer te worden over ons aantal genodigden.We hebben 146 uitnodigingen verstuurd voor oze receptie en tot nog toe hebb...
Uitnodigingen Reacties: 9 18-9-2009 21:34:21

Truus
Uitnodigingen AVA
Hallo iedereenZijn er onder jullie die hun uitnodigingen laten drukken hebben bij AVA? Zijn jullie tevreden met het resultaat en de service?Bedankt en veel plezier nog.Truus
Uitnodigingen Reacties: 4 18-9-2009 15:26:00

Truus
Drukker regio Gent
HalloIk zit in de knoop rond onze uitnodigingen.We hadden eerst gekeken bij kaartjeshuis, maar nu begin ik te twijfelen of dit wel een goed idee is.Dus ben ik op zoek naar een goede drukker in de regio Gent. We willen geen te klassieke uitnodiging, m...
Uitnodigingen Reacties: 1 18-9-2009 13:12:49

nicky
uitnodigingen
Wij gaan onze uitnodigingen zelf maken.Weet er iemand waar ge prijselijk feestelijk) papier kunt kopen? We gaan een boekje maken en hebben nogal wat papier nodig.GroetjesNicky
Uitnodigingen Reacties: 4 15-9-2009 17:17:00

sindy
idee uitnodiging kind verteld
hallo we zouden een tekstje willen op onze uitnodiging waar dat onze kleine meid de mensen verteld dat mama en papa gaan trouwen heeft iemand een ideetje
Uitnodigingen Reacties: 4 14-9-2009 17:02:50

vicky
drukker omgeving diest, hasselt, tienen
Weet er iemand een goede drukker met schappellijke prijzen omgeving diest? Het zou voor zowel de uitnodigingen als de misboekjes zijn.
Uitnodigingen Reacties: 1 14-9-2009 10:19:12

Sofie
uitnodigingen Oost-vlaanderen
HalloWaar hebben jullie je uitnodigingen laten maken? Bij de drukker of online? met of zonder foto? Ik ben er nog niet uit wat ik wil maar zou eens wat voorbeelden willen zien. Kent iemand een goede drukker in Oost-Vlaanderen?Sofie15/05/10
Uitnodigingen Reacties: 5 11-9-2009 14:20:25

Ilse
Hoelang op voorhand laten bevestigen?
Hey iedereen!ondanks ik nog moet wachten tot in april, ben ik toch al bezig met het ontwerp van de uitnodigingen. Maar ik zat met een vraagje. Wanneer vraag je de mensen om ten laatste te bevestigen of ze al dan niet komen? Ik dacht nu aan ongeveer e...
Uitnodigingen Reacties: 10 8-9-2009 20:35:04

Ibe
Wettelijk én kerkelijk huwelijk vermelden op uitnodiging?
Indien jullie op dezelfde dag voor wet én kerk trouwen, vermelden jullie dan beide ceremonies op de uitnodiging of enkel de kerkelijke inzegening?En hoe hebben jullie dat op de uitnodiging staan?GroetjesIbe22.05.2010
Uitnodigingen Reacties: 10 5-9-2009 12:31:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info