Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

barbara
hoe best dag indelen als je juist voor de wet trouwt
dag bruidjes, kan er iemand ons helpen hoe we best onze dag indelen.we trouwen juist voor de wet.
Voorbereiding Reacties: 2 29-12-2013 13:13:32

Sofie
De man in het verhaal
hoi, enige tijd geleden, toen wij ons ceremonievervoer gingen vastleggen, maakte de eigenaar van de zaak het grapje dat hij alleen de gegevens van de bruid noteert, voor verder contact, omdat het toch meestal zij is die alles regelt en de bruidegom ...
Voorbereiding Reacties: 12 29-12-2013 10:45:23

kimberly
hoe de dag indelen?
hallo, wij willen heel graag trouwen in de zomer van 2015. ik ben al wat voorbereidend werk aant doen en aant nadenken hoe deze dag zal verlopen. wegens we een zaterdag willen trouwen zal het gemeentehuis dus in de voormiddag plaatsvinden. ik wil ook...
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2013 10:33:10

fie
Alternatieve viering inspiratie teksten, ed
Dag allemaal, Iedereen die leuke voorbeelden van boekjes , rituelen ed heeft voor een alternatieve viering mag dit doorsturen naar sofie_lodewijckx@hotmail.com, mijn inspiratie laat me in de steek. We doen de viering met de huis van de mens. Alvast...
Voorbereiding Reacties: 4 28-12-2013 21:49:39

Tiny
STRESS
Met nog 195 dagen op de teller begin ik echt te Stressen!! Is net of ik een paniekaanval ga krijgen pff, heb het gevoel dat we nog zoveeeel moeten doen! We hebben nog altijd geen geschikte fotograaf gevonden... begin te twijfelen aan onze kennis die ...
Voorbereiding Reacties: 8 28-12-2013 13:23:48

sandrine
Dankzij ann van aarschot
hoi allemaal, zoals de titel het zegt,dankzij ann van aarschot,hebben we andere ringen gekozen voor onze trouw te bewijzen ;) normaal gingen we ringen kiezen via auro design (bicolor yellow) 2de set. maar dankzij die korting zullen we andere ringen k...
Voorbereiding Reacties: 2 28-12-2013 13:20:53

Sarah
Dagindeling, kerk - feest?
Dag iedereen :)Nog een half jaartje en ons dag komt er ook aan :). Mijn vriend is van Aarschot maar ikzelf ben van Maldegem. Dus dat is een redelijke afstand, omdat zijn volk van zover moet komen laten wij de kerk aansluiten op het feest. Ook w...
Voorbereiding Reacties: 4 27-12-2013 23:12:59

kimberly
vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en weet niet met wat beginnen
hallo, mijn naam is kimberly ik ben 26 jaar jong ben al bijna 14 jaar samen met mijn vriend. samen hebben we 2 zoontjes oudste is 9 en jongste wordt 4. mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en we willen trouwen binnen een 18 maand. alleen weet ...
Voorbereiding Reacties: 13 27-12-2013 18:52:43

sandrine
ringen bestellen
Hoi, daar ben ik weer. Normaal gezien zouden we de ringen bestellen in december,maar met al dat kerstgedoe hadden we geen tijd meer om aan onze ringen te denken. we zullen ringen kopen via auro design,maar ringen bestellen in januari voor op 14/03/20...
Voorbereiding Reacties: 9 27-12-2013 11:55:04

Kim
weight watchers
Hoi iedereen, Bijna een nieuw jaar, dus een nieuw begin weeral. Ik voel nu al dat 2014 een goed jaar zal zijn :-) Iets anders, ik ben sinds 3 weken begonnen met weight watchers. Iemand hier nog ervaring mee? Er was al een 2 kg af maar de fe...
Voorbereiding Reacties: 11 27-12-2013 11:04:26

sonja
Trouwring links of rechts?
Ja de vraag zeg het al he, aan welke hand moet de trouwring? De ene zegt links, de andere rechts.. Weet er iemand het juiste antwoord?
Voorbereiding Reacties: 20 27-12-2013 9:43:34

sonja
Vandaag nog 7 weken!! Heeeelp....
14-02-2014 begint te naderen... Krijg al heel wat stress :-) Heb ook nog wat vraagjes. -Wij trouwen alleen voor gemeentehuis, na het geven van het ja woord is er een huwelijksreceptie. Die duurt tot 16.30u, we worden dan verwacht op een andere locat...
Voorbereiding Reacties: 2 27-12-2013 8:50:09

Annelies
waar staat/zit bruid
Hallo allemaal, Hier ben ik nog eens. Momenteel paar daagjes thuis en veel te veel tijd om na te denken over pietluttigheden. Heef er iemand een idee of bruid links of rechts staat/zit bij verlaten van woning, intrede in kerk, plaats in kerk, buite...
Voorbereiding Reacties: 7 26-12-2013 21:02:19

Charlotte
Tule kopen online
Hoi bruidjes, hier ben ik weer hé :) ik zou voor onze ceremonie zo'n 25m witte tule nodig hebben om langs het gangpad te drapperen. In stoffenwinkels vind ik dit precies nogal duur dus heb ik ook eens online gekeken. Maar nu was mijn vraag, heef...
Voorbereiding Reacties: 9 26-12-2013 12:48:07

Ellen
Gratis workshop voor 10 bruidjes of bruidegommen!
Onder onze Boboda kerstboom zijn nog een aantal cadeautjes voor jullie blijven liggen! Boboda geeft een gratis workshop 'Start to plan' aan 10 bruiden of bruidegommen die trouwen in 2014 of 2015! Deze workshop is een must voor elk bruidspaar. Alle...
Voorbereiding Reacties: 0 25-12-2013 14:08:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...