Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefanie
Vervoer
Iemand een oude FIAT 500 te huur waar we bij zouden mogen rijden op onze trouwdag ?
Voorbereiding Reacties: 1 2-6-2016 23:01:28

Veronique
Kleur bruidsboeket terugkomen???
Hoi toekomstige bruidjes, We hebben geen kleur thema. Mijn kleed en schoenen zijn wit, man en kinderen hebben blauwtinten als kleur. Nu heb ik heb ik een mooi simpel bruidsboeket gezien met licht zalm roze gerbera's en een beetje groen ond...
Bruidsboeket Reacties: 5 2-6-2016 21:59:06

christel
traiteur
hallo iedereen,          Ik help mijn beste maatje bij hun huwelijk, ze zijn op zoek naar een betaalbare budgetvriendelijke traiteur die hun feest kan doen, ik weet zeker dat er onder jullie helpende gedachten gaan zijn die ...
Ideeën Reacties: 1 2-6-2016 19:50:08

Evelien
DRINGEND ! Trouwzaal gezocht 17/09/2016 - wegens faillissement
Dag iedereen!  Een vriendin van mij trouwt op 17 september 2016. Ze heeft gisteren te horen gekregen dat hun feestzaal failliet is.  Weet iemand nog een feestzaal die vrij is op 17 september?  Of een grote schuur of een leeg magazijn...
Locatie Reacties: 5 2-6-2016 13:12:20

Silvie
Paniek! Kapper aan huis gezocht regio Antwerpen (Brecht) op 2 juli
Help! Mijn kapper doet het echt niet goed... Bij wie zou ik terecht kunnen op 2 juli in de regio Antwerpen ( Brecht). Ik ben helemaal in paniek...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 1-6-2016 23:55:20

Tina
Prachtig trouwkleed (2-delig) - maat 38-40 van Mia Monta
Hallo, Ik verkoop mijn prachtig trouwkleed van Mia Monta, waarmee ik 28 mei 2016 in Kontich getrouwd ben. Het is een 2-delig model en de rok bestaat uit verschillende lagen waaronder taft zijde & tulle met een sleep, die kan ingeknoopt worden vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 1-6-2016 18:39:52

Carolien
Spullen te koop - paraplu's, teenslippers, potloden, ...
Dag iedereen! Onze huwelijksdag is ondertussen voorbij gevlogen, maar wat een dag! Ik heb nog enkele spulletjes op overschot die ik verkoop. Hierbij de links: Teenslippers: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/schoenen/teenslip...
Voorbereiding Reacties: 5 1-6-2016 18:25:29

Ann-Sophie
Huwelijksreis november Malediven
Hallo iedereen! Ik trouw op 29/10/2016. We zouden in November op huwelijksreis gaan Naar de Malediven. Zijn er mensen die aanraders/tips hebben qua hotels en reisbureaus om te boeken? Ik zoek natuurlijk het goedkoopst mogelijk zoals iedereen :D i...
Huwelijksreis Reacties: 3 1-6-2016 15:55:04

Anneleen
Ceremoniemeester (regio Edegem)
Dag iedereen, Op 17/06/2017 stappen wij in het huwelijksbootje. We zijn nog op zoek naar een goede ceremoniemeester. Kan er iemand ons een goede ceremoniemeester of vrouw aanraden?  Alvast bedankt  Groetjes, Anneleen
Voorbereiding Reacties: 6 1-6-2016 15:03:38

Evelien
Sprookjesuitnodiging
Dag allemaal Wellicht is het verre van origineel, maar ik wil graag een uitnodiging voor de gasten die hen meteen het gevoel geeft dat ze deel van een sprookje gaan uitmaken. De tekst heb ik al. Maar hoe maak ik een uitnodiging zodat ze meteen ook ...
Uitnodigingen Reacties: 4 1-6-2016 11:14:53

valerie
gezocht fotograaf regio Bilzen
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een fotograaf voor mijn huwelijk volgend jaar 02/09/2017. Iemand tips voor een goede fotograaf met een goede prijs kwaliteitsverhouding? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 18 1-6-2016 11:12:07

Thomas
Een verlovingsring voor mannen
Hallo, Eind vorig jaar vroeg ik mijn vriendin ten huwelijk met een mooie verlovingsring, maar nu las ik onlangs dat steeds meer mannen ook een verlovingsring krijgen (https://www.baunat.com/nl/een-verlovingsring-voor-hem). Wat vinden jullie van dit ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 31-5-2016 15:10:44

Sofie
Wie trouwt er ook in september?
Hoi bruidjes, ik was eens benieuwd hoe het staat met jullie voorbereidingen. Wij trouwen op 17/09 en af en toe overvalt me toch een gevoel van 'help, nog zoveel te doen' ;-) Ik ben superveel zelf aan het maken en doen, dus er kruipt overal veel ...
Voorbereiding Reacties: 12 31-5-2016 13:56:39

Carrera
http://www.vbridal.be/nl/
Hoi,  heeft er iemand ervaring met het online bestellen van een trouwkleed. Ik heb gezien dat je het op maat kan laten maken. In mijn ogen is daar opzich niets mis aan. Ik hoor graag wat jullie daarvan vinden. Grtjs
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-5-2016 12:16:38

Lien
Ceremonievervoer (thema 'boerderij')
Dag iedereen! Wij zitten met een praktisch probleempje i.v.m. ons ceremonievervoer. Om in ons thema ('boerderij') te blijven, zijn wij op zoek naar ceremonievervoer die hierbij past. Zo dachten we aan (boeren)paarden met huifkar of een oldtimertract...
Ceremonie Reacties: 0 30-5-2016 22:23:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...