Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Brenda
videorepotage
08/08/09.HelpKan iemand mij aan de instrumentale ver sie van IL DIVO/THE MAN YOU LOVE helpen,en weet iemand in de omgeving van zwijndrecht iemand die een videoreportage kan maken?Brenda 08/08/09
Andere Reacties: 1 23-7-2009 12:20:17

Tine
diner <=> avondfeest
Hallo!Wij trouwen volgend jaar september. We zijn al volop aan het nadenken over het verloop van de dag. We wilden een receptie houden voor onze collega's, goede kennissen, buren,... en dan 's avonds een avondfeest voor de nonkels & tantes en onz...
Andere Reacties: 9 23-7-2009 11:41:46

Tessa
Gezocht: Violist en Cellospeler
Hallo,Kan iemand ons helpen aan een violist en cellospeler voor een paar uurtjes te spelen tijdens onze diner?Alvast bedankt.Gr.Tess
Andere Reacties: 3 23-7-2009 10:18:32

Tessa
witte pauweveren
Hallo,Kan iemand mij mss helpen aan witte pauweveren?Alvast hartelijk dank.Gr.Tess
Andere Reacties: 0 23-7-2009 9:53:26

katleen
clouseau
dag allemaalWij zijn nog op zoek naar de instrumentale versie van clouseau, altijd heb ik je lief. Een vriendin van mij wil dit graag in onze huwelijksmis zingen maar dan hebben we de instrumentale versie als begeleiding nodig. Iemand die ons(dringen...
Andere Reacties: 1 22-7-2009 21:59:08

Carolina
speech gezocht maar niet te melig graag.
Ik zoek voorbeelden van speeches maar diegene die ik al ben tegen gekomen zijn vaak nogal melig. Heel leuk als alles goed botert met je ouders enzo maar als dit niet zo is ... Waar vind ik 'onpersoonlijkere' speeches? Wat algemener? Ik wil de me...
Andere Reacties: 2 22-7-2009 21:50:12

daisy
huwelijkskaars
heyy allemaal,ik lees hier zoveel over de huwelijkskaars. maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? is die in de kerk aanwezig en koop je die zogezegd daar? of moet je die elders gaan kopen?kan het ook dat een ouder bruidskindje de kaars naar voor dr...
Andere Reacties: 5 22-7-2009 19:09:20

Nathalie
paar spullejes over van huwelijk
hoi, ben alweer 19 dagen gehuwd en heb nog een paar spulletjes over van de trouww, waaronder een doos (24 stuks) blaasbelletjes in vorm van bruidstaartjes, kouseband, kleine schoolbordjes op staander(5 stuks)die dienden als naambordjes voor tafels, 1...
Andere Reacties: 4 22-7-2009 16:17:41

annen mark
Versiering oprijlaan
Ik ga de avond voor onze trouw bij mijn moeder slapen. Ze heeft een heel mooie oprijlaan, waar de koets heel mooi zal staan. Wij dachten eerst telkens tule te spannen tussen de verschillende boompjes. Nu biljkt tulle niet zo goedkoop te zijn om 100 m...
Andere Reacties: 4 22-7-2009 13:10:17

Katrien
twijfel kleed
Hallo,Ik trouw 27 februari 2010 en koos een kort kleedje (wat sixties achtig) en enkel mijn zussen weten dit. Nu begin ik soms te twijfelen...als ik met anderen praat wordt er precies verwacht dat je in't lang trouwt! Ik hoop dat ik de juiste keuze g...
Andere Reacties: 9 22-7-2009 11:08:03

Valérie
schoenen laten uitrekken
hey bruidjes,heeft er iemand ervaring met het laten uitrekken van haar bruidsschoentjes? Die van mij zaten perfect in de winkel maar nu.. o jeeeee!!! zeer!blijven deze hun vorm houden na het uitrekken?alvast bedankt!Valérie
Andere Reacties: 7 22-7-2009 10:27:01

katleen
liedjes kerk
hey bruidjes, kwas van plan om nederlandstalige liedjes te gebruiken in de kerk. (Zodat de oudjes het ook verstaan hé). Maar kennen jullie echt goede (liefdes)liedjes in het nederlands?alvast bedankt!Katleen
Andere Reacties: 8 22-7-2009 8:06:45

Cynthia
verjaardag meme op trouwdatum
hey (toekomstige) bruidjes,ik heb een vraagje, wij trouwen op 07/08/09 (minder dan een maandje nog!), op deze dag is mijn meme jarig, zij wordt dan 74. Hebben jullie ideetjes om op deze dag ook haar eens in de 'spotlight' te zetten, zou dit op het av...
Andere Reacties: 6 21-7-2009 22:32:27

Ibe
Ceremoniemeester regio Aarschot
Hey bruidjes, ik wilde eventjes weten of de meesten onder jullie een ceremoniemeester nemen of niet? Zoja, wie is/was jullie ceremoniemeester en wat kost die man ongeveer?
Andere Reacties: 4 21-7-2009 17:10:44

Linsey
DJ
Dag aanstaande bruidjes/bruidegommenwij zijn getrouwd op 27/06/09 en het was een onvergetelijke dag! Wij hebben wel wat bespaard op de DJ en hier hebben wij enorm veel spijt van!!! Wij hebben DJ Alex van Soundvision in Maasmechelen laten komen, maar ...
Andere Reacties: 3 21-7-2009 13:11:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...