Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

marijke
goedkope champagnekleurige schoenen (lage hak) gezocht
Hey Bruidjes!   ik ben al een hele tijd op zoek naar goedkopen trouwschoenen. Ik weet dat bijna alle gewone schoenen winkels bruidsschoenen aanbieden maar die zijn allemaal wit of ivoorkleurig. Ik heb een champagnekleurige jurk die eerder naar...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 11-4-2010 15:35:15

Melissa
Schoenen slokken!
Hey iedereen,   Heeft er iemand tips om mijn "slokkende" trouwschoenen terug goed te krijgen. Vorige week waren ze nog oke, en nu als ik er mee stap schiet mijne voet er telkens uit... Help   Ik weet dat als ik er een paar uur op stap mijn ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-4-2010 14:38:56

Shari
Iemand die zijn sluier wil verkopen?
Hey!   Ik ben op zoek naar een korte simpele sluier (eventueel met enkele pareltjes/steentjes), iemand die de hare wil verkopen?   Groetjes.  
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-4-2010 23:56:29

Debbie
TE KOOP: 2 buitengewoon prachtige kleedjes voor bruidsmeisjes maat 98 en 104
Wij zijn vorige zomer gehuwd en onze dochtertjes hadden toen prachtige bruidskleedjes aan van Marybel (ceremoniecollectie 2009).   Het zijn 2 identiek dezelfde jurkjes in ivoorkleur met bijpassende bolero's. De bolero's zijn nog nieuw, nooit g...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-4-2010 9:49:36

Debbie
TE KOOP: Prachtig hemdje van MARYBEL ceremoniecollectie 2009 NIEUW voor bruidsjongen van 1 à 2 jaar
Ik heb hier nog een prachtig hemdje, Nieuw met labels (want ons zoontje heeft uiteindelijk een ander hemdje gedragen bij ons huwelijk vorig jaar) van het merk Marybel.   Dit is echt een ceremoniecollectie.   Het hemdje is ivoorkleurig m...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-4-2010 22:29:58

Debbie
TE KOOP: 2 prachtige kettingen voor bruidsmeisjes met Hello Kitty (handgemaakt)
Vorig jaar zijn wij getrouwd en ik had voor onze dochtertjes prachtige kettinkjes laten maken met Hello Kitty figuurtjes eraan.   Mijn dochtertjes dragen deze niet meer omdat dit echt typische trouwjuweeltjes zijn, daarom zou ik ze willen verk...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-4-2010 22:26:49

natasja
een babbeltje
we zijn gisteren al eens naar ringen gaan kijken we hadden al iets in gedachten van zo willen we ze maar jongens toch ben ik geschrokken van de prijs ik weet dit is toch iets voor heel je leven nu hebben we al veel uitgespaart zoals mijn kleed we doe...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 7-4-2010 13:22:16

vicky
Kousen of niet
Hallo medebruidjes,   Ik heb de volgende vraag ik zou graag kousen dragen, maar ik weet niet of ik witte kousen zou nemen of niet met half open schoenen is dit dan wel mooi, ik heb ook al huidskleurige kousen gezien, maar deze staan weer niet ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 5-4-2010 11:19:42

KarinW
handtas ?? !
Hallo bruidjes, Nemen jullie de grote dag een handtas(je) mee? Of zorgt er iemand anders voor jullie spullen? Wie is dit dan? En kopen jullie zo'n bruidstas of gewoon jullie tas van elke dag? Dank je voor de tips Grtjs
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-4-2010 18:27:34

Eline
korset gezocht
Hallo,   ik ben van Kuurne. Weet er iemand waar ze goede korsetten verkopen?     Groeten
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-4-2010 19:21:17

Dorothea
Hoeveel geven jullie uit aan juwelen?
Ik ben op zoek naar juwelen voor onze grote dag en nu ben ik hier en daar al hele mooie dingen tegengekomen, maar ik schrik toch wel steeds van de prijs.   Nu vroeg ik mij af hoeveel een gemiddeld bruidje uitgeeft aan haar juwelen, trouwring exc...
Kledij - Accessoires Reacties: 28 1-4-2010 16:53:57

Anne
juwelen?
hallo welke juwelen dragen jullie op je trouwdag? ik laat mijn verlovingsring alvast aan. maar daarnaast? is een armband een must? halsketting zou ik wel dragen, maar verder? of is niks 'te kaal'?   dankje voor de raad!
Kledij - Accessoires Reacties: 12 1-4-2010 11:48:26

Jasmine
Schoenen en tiara
Aangezien wij ondertussen bijna 2 jaar getrouwd zijn (het gaat vlug) ga ik eindelijk eens mijn schoenen en tiara wegdoen.   Schoenen van Sophie Sposa - klassiek model - foto op aanvraag. schoenen enkel voor het officiële gedeelte gedragen...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-3-2010 12:37:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...