Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Ellen
Sluier
Ik ben op zoek naar een sluier voor een mooie prijs, heeft iemand één te koop? :-) Tips waar ik een sluier kan vinden is ook welkom. Ik heb mijn jurk online gekocht dus ik zou al een winkel moeten binnenstappen voor enkel de sluier en die ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-9-2012 6:12:44

Ani
Triestig :-((
Even hartje luchten. Nog 28 dagen te gaan en nu is mijn trouwkleed niet goed. Er was elke keer iets aan de hand dat ik terug moest gaan en het werd precies maar erger en erger. Uiteindelijk heb ik mijn kleed, Dan is het nog bij mijn mama ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 31-8-2012 23:40:09

karen
Jurk is thuis! Jippie!!
Jeej, gisteren mijn jurk gaan afhalen bij La Tiara. Ben zo blij. Had nog een haltertje laten maken voor bij mijn jurk en dit was ook met SUPERmooie details afgewerkt. Ben echt heel tevreden van de service van Kelly en haar mama.  Het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-8-2012 18:11:17

viki
maggie sottero
Hallo Bruidjes; Ik heb mijn ogen laten vallen op de collectie van maggie sottero. Ik zou naar de honnymoonshop gaan maar vroeg me af of het eventueel mogelijk was om de jurk dan te laten overkomen naar bv La Sposa in Roeselare. Het is iets meer dan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-8-2012 15:23:42

Katrien
Lecoq Lommel
Hallo mede-bruidjes, Iemand ervaring met deze winkel? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 31-8-2012 6:48:51

Lieve
Tips & Tricks?
Hallo allemaal Ik ga in september voor het eerst gaan kijken met mijn mama voor trouwkleedjes en ik vind het toch wel allemaal superspannend en een heel klein beetje eng. Ik heb nu al het gevoel na duizenden kleedjes bekeken te hebben in boeken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-8-2012 18:11:05

Marie
Mijn trouwkleed.
Omdat ik weet dat de zoektocht naar het perfecte kleed lang kan duren wou ik jullie laten weten dat je zeker eens moet gaan kijken bij Maxim's Couture in Mechelen. Heel vriendelijk, veel keuze, ...  Ik heb daar mijn trouwkleed gekocht, van Linea...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-8-2012 16:43:23

Stephanie
Sposa Heusen-Zolder
Iemand ervaringen met winkel Sposa te Heusen-Zolder? Ze ontwerpen er ook trouwjurken volledig naar jouw smaak. Je moet een foto meenemen en dan proberen ze de jurk na te maken
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-8-2012 13:43:33

Nathalie
Hoe lang op voorhand voor de jurk gaan zien??
Hoi hoi mede bruidjes Hoe lang op voorhand zijn jullie voor je jurk gaan kijken?? Wij zouden trouwen op 14/06/2014 dus dat is nog wel een tijdje.. En ergens denk ik dat het nog veeeel te vroeg is om al voor je jurk te gaan. Maar nu ben ik mijn droom...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 30-8-2012 9:32:58

sarah
zenuwachtig
Hoi, HEt gaat vast stom klinken maar ik ben zo zenuwachtig aan het worden voor 8 sept... Deze dag ga ik voor het eerst op kleedjesjacht en ik heb daar stress voor :s Stress dat verkoopsters mij ni gaan helpen, stress dat ik niks vind binnen mijn bu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 29-8-2012 19:17:37

Marjan
Afspraak trouwkleed oktober
Dag bruidjes, Ik ben in juli al eens bij La Sposa in Roeselare geweest voor een trouwkleed, en heb toen wel al een aantal kleedjes aangehad die ik mooi vond. Maar ze raadden mij daar aan om in oktober eens terug te komen voor de nieuwe collecties. N...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-8-2012 15:55:23

Stjerne
goedkope jurk regio Oost-Vlaanderen
Wie kan mij een goede bruidswinkel aanraden in Oost-Vlaanderen waar ik een kleed kan kopen voor minder dan 1000 euro? Liefst met een ruime keus.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-8-2012 15:33:51

Lynn
E&R Wedding Beringen
Hoi, Ik via een ander bruidje vernomen dat er in de krant een artikel gestaan heeft, dat deze winkel bedreigd zou zijn met een faillisement..  Heeft iemand hier nog iets van gehoord? Ik hoop van harte dat het een vergissing is, want ik heb er v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-8-2012 13:43:53

Peggy
Ervaring Jagré Deurne
Even mijn ervaring ivm kleedjes passen daar: Ik mocht zelf in de rekken kijken naar kleedjes, is heel moeilijk vind ik want op een hanger kan je dat moeilijk zien, mevrouw was nergens meer te bespeuren en ik had bij het binnen komen toch aangegeven ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-8-2012 12:33:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info