Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Silke
Dringend!! locatie foto Ninove
Wij zijn dringend (lees voor nu zaterdag) op zoek naar binnenlocatie voor foto's in Ninove. We kunnen ons qua tijd niet ver verplaatsen. Graag groot herenhuis of.locatie met grote kamers. Hopelijk kan iemand ons helpen. Silke
Locaties - Fotografie Reacties: 1 30-5-2016 16:49:18

Saskia
jutte loper te koop! :)
 Misschien interessant voor toekomstige bruidjes...Wij verkopen onze jutte loper (vorig jaar in de zomer gebruikt), prachtig voor een huwelijk in openlucht en kleur past bij elk kleed. Ze zijn in goede staat, 1x gebruikt in openlu...
Ceremonie Reacties: 5 30-5-2016 16:36:36

dawn
Bruidsschoenen Luca Renzi maat 41.
Ik verkoop mijn bruidsschoenen van Luca Renzi. Zijn in goede staat.  Zie zoekertje: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/bruidsschoenen-luca-renzi-maat-41-293564860.html
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-5-2016 14:29:38

LUC
Raadpleging :)
Aan de toekomstige bruid- & bruidegom, Zijn jullie ook op zoek naar een alternatief voor het geschreven gastenboek? Een geschreven gastenboek, verdwijnt waarschijnlijk, na het lezen, in de kast of op zolder. Jammer, want jullie dag is pas geslaag...
Video Reacties: 3 30-5-2016 9:38:50

Anja
pollismolen Bree
Hallo,heeft er iemand ervaring met de Pollismolen in Bree?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-5-2016 19:52:54

ines
live muziek tijdens huwelijksmis
Hallo , wij zijn voor 3 september 2016  ( op 2 september wettelijke trouw en 3 september kerkelijk ) op zoek naar een live zanger / groep die het ziet zitten om op onze mis te zingen /spelen . Liefst iemand waarbij we ook inb...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 28-5-2016 0:02:54

Virginie
Kurkrecht
Hallo iedereen, Wij trouwen over enkele weken en hadden na wat laatste toevoegingen nog een nieuwe offerte gevraagd zodat we zeker waren dat alles op papier stond. Nu hebben wij ook kurkrecht, deze prijs stond al een hele poos vast. Enkel staat e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-5-2016 15:30:43

Nathalie
Boek trouwkapsels - te koop
Hallo, Ik verkoop mijn engelstalig boek met trouwkapsels in (prijs 12,50 inclusief verzending binnen België). http://www.2dehands.be/boeken-strips/boeken/hobby-techniek/gorgeous-wedding-hairstyles-boek-trouwkapsels-293082538.html Indien inter...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 26-5-2016 21:45:44

Kelly
uitnodigingen laten kalligraferen
Hallo iedereen, momenteel zijn we bezig met de uitnodigingen en meer bepaald de enveloppen. Wij willen heel graag de adresgegevens laten kalligraferen. Maar ik weet niet echt hoe ik dit zelf kan doen of kunnen we dit ergens laten doen (regio Antwerp...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-5-2016 21:39:45

Nathalie
Nieuwe theelichthouders te koop (60 stuks)
Hallo, Heb nog 5 packs liggen van elk 12 theelichthouders (60 in totaal). Deze zijn splinternieuw, dus niet gebruikt of geopend geweest. Ideaal voor op tafel zetten als versiering, tal van mogelijkheden.... Zijn geschikt voor ronde theelichtjes. Ka...
Ideeën Reacties: 0 26-5-2016 21:14:49

emi
D'oude tallonfabriek
Hallo allen,  Heeft iemand een idee of d'oude tallon fabriek nog steeds een feestzaal is?  En zijn er mensen die 'recentere' ervaringen met de fabriek hebben? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-5-2016 20:40:56

nathalie
park rodenbach roeselare
Dag, Wij zouden in 2018 willen trouwen. We zijn echter nog op zoek naar een feestzaal. Heeft er iemand ervaring met park rodenbach? Niet de brouwerij maar 'park rodenbach'. Mvg
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-5-2016 15:01:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...