Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Hilde
Nog één maand
Hey Bruidjes,Nu begin ik toch wat nerveus te worden :-) Binnen exact één maand trouwen wij voor het stadhuis, en de 22e aug. is dan onze grote dag! Ik heb het gevoel dat ik 101 dingen ben vergeten te regelen, ik heb een super ambetante scho...
Andere Reacties: 4 21-7-2009 10:56:52

Jessica
Bespreking huwelijksmis
Hallo iedereen,eind augustus mogen wij voor de eerste keer langs gaan bij onze pastoor om eens de huwelijksmis te bespreken. Welke belangrijke vragen mag ik zeker niet vergeten te stellen?Ik weet bv. dat ik zeker moet vragen of er CD's mogen afgespee...
Andere Reacties: 5 21-7-2009 10:38:52

Kelly
Wie nog aan het aftellen naar 18 juni 2010
Hoi Bruidjes,Wou is weten of er nog iemand was die ook op vrijdag 18 juni 2010 gaat trouwen?Dan kunne we samen aftellen!Groetjes,Kelly
Andere Reacties: 8 21-7-2009 10:29:23

Evi
ideetjes aan tafel gaan
Hallo,Heeft er iemand soms originele ideetjes om de mensen an tafel te begeleiden voor het eten van het avondfeest? Ik zou eens iets anders willen dan gewoon de namen afroepen...GroetjesEvi
Andere Reacties: 5 21-7-2009 9:12:29

Carolina
gezocht babbelbox
Dag, ik ben voor vrienden een babbelbox aan het zoeken. Alle ideeën zijn welkom. Ook dj's of videografen die zoiets aanbieden zijn welkom. Alvast bedankt, Carolina
Andere Reacties: 5 20-7-2009 22:42:37

ANNELIES
Trouwkleed solden
Hey,Ben vandaag met een vriendin naar Le Chapeau in A'pen geweest, ik had gedacht wel wat kleedjes in de solden te vinden maar dat viel eigenlijk tegen, er waren maar heel weinig solden.Kent er iemand een winkel waar de solden wel de moeite zijn?Regi...
Andere Reacties: 3 20-7-2009 22:06:04

Sara
Ceroem
Andere Reacties: 0 20-7-2009 22:03:52

jessica
tekst bedankjes
Hallo,Het begint te korten voor ons, er staan nog 40 dagen op onze teller, en we zijn volop bezig met de voorbereidingen.Wij zouden aan onze gasten een cd met de muziek van ons huwelijk meegeven en foto van ons. Nu wou ik daar nog een kaartje bijstek...
Andere Reacties: 0 20-7-2009 21:39:24

Karmen
Uitnodiging in Enkelvoud of Meervoud
Hallo! Ik vroeg me af of jullie je uitnodigingen in het enkelvoud of meervoud opstellen? Dus we nodigen je of jullie uit? Wat doen jullie? Bedankt!
Andere Reacties: 3 20-7-2009 20:51:50

Lindsey
kouseband verkopen
Hey bruidjes en gommetjes,We hebben hier nog 25 daagjes op de teller en zijn de laatste details aan het bekijken..Graag zou ik op ons trouwfeest mijn kouseband verkopen aan de hoogste bieder!Hoe pak ik dit aan?Hoe zullen jullie dit doen? Of hoe hebbe...
Andere Reacties: 7 20-7-2009 19:19:57

annabel
jurk
opgelucht opgelucht opgelucht!!!!ben vandaag terug geweest naar koonings omdat ik vorige week zo plots begon te twijfele aan de jurk die ik gekozen had,ook op internet leek ze op niks...maar na vandaag weet ik het echt zeker!bij mij is ze speciaal en...
Andere Reacties: 4 20-7-2009 18:21:58

Mandy
Beagle pups
Heeft er iemand beagle pups te koop? Of kennen jullie iemand die er nog heeft?Merci !!
Andere Reacties: 3 20-7-2009 16:28:09

jessy
wat denken jullie van deze speech
wat denken jullie van deze speechBeste vrienden, kennissen en familieleden, heel graag wil ik jullie in naamVan Andy, onze ouders en mezelf hartelijk welkom heten Op ons trouwfeest.Na 7 jaar samen zijn, hebben we vandaag elkaar het JA-woord gegeven,...
Andere Reacties: 2 20-7-2009 16:12:12

marlies
misboekje
Aan iedereen die aan het prutsen is met hun misboekje!! Wij hebben alles op A4 moeten uitprinten ( op welbepaalde grootte natuurlijk ) en zijn naar een kopiecener geweest. Dat wordt in de machine geplaatst en 1min later heb je een boekje. Dus men hoe...
Andere Reacties: 0 20-7-2009 14:18:01

evelien
misboekje
jaja, het is al honderden keren gevraagd maar toch ben ik op zoek naar nog originele dingen dus... misboekjes mag je doormailen naar bvbajamae@hotmail.comdank u wel!!
Andere Reacties: 5 20-7-2009 13:56:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...