Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Ellen
schoenen mer Pink
Beste bruidjes,   weet er iemand een schoenwinkel zijn waar ze het merk Pink verkopen van Sophie Sposa? Ik heb daar op internet een heel mooie trouwschoen van gezien maar ik vind geen winkel in de buurt van oost-vlaanderen of aantwerpen waar...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-3-2010 18:04:53

Ilse
verlovingsring dragen op trouwdag?
Hey iedereen,   ik vroeg me gisteren af, nadat we onze trouwringen zijn gaan afhalen, of ik mijn verlovingsring op de dag zelf zou aanhouden of niet... Enerzijds wil ik precies maar één ring dragen die dag, mijn nieuwe trouwring, en...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 27-3-2010 16:17:32

Elke
Stropdas
Hallo,   Ik schrik er een beetje van, merkte vandaag dat we nog - maar - 57 dagen verwijdert zijn van onze grote dag. Maar ons 'probleem': De mannen van de suite hebben allemaal hun huurkostuum gekozen en gepast. Maar de stropdassen die z...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 25-3-2010 17:35:04

sarah
hallo bruidjes
Ik ben opzoek naar makkelijke trouwschoentjes met een lage hak. Ik woon in limburg. Weet iemand ergens bapaalde winkels waar ze schoenen verkopen met lage hakjes? want in de winkel waar ik mijn trouwjurk ben gaan halen, daar hadden ze alleen met h...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 25-3-2010 15:51:54

Stephanie
haarspeldjes
Dag bruidjes,   Ik ben op zoek naar mooie speldjes-schuivertjes voor in mijn haar. Ik zoek er met een beetje versiering (blinkertjes of figuurtjes zoals bloemetjes of zo). Waar zou ik die kunnen vinden? Kan je die online ook kopen ergens?  ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-3-2010 14:29:31

Els
kousen dragen?
hallo! Nog 2 dagen en het is zo ver!!  Nu heb ik nog een vraagje: dragen jullie kousen onder het kleed?  Ik heb gehoord dat dit echt wel gedaan werd, ik was zelf van plan het niet te doen.   groetjes Els
Kledij - Accessoires Reacties: 20 24-3-2010 23:39:31

wendy
Voorschot Ringen?
Hallo Bruidjes ,   Zaterdag hebben wij om 13u een afspraak bij FDO om naar trouwringen te gaan kijken, en vindt het best wel spannend :-) Nu vroeg ik mij af , eens je een keuze hebt gemaakt betaal je dan een voorschot of ineens het gehele be...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-3-2010 18:00:57

cynthia
bruidsschoenen
Hallo ,  heeft er iemand een idee waar ik mooie ivoorkleurige bruidsschoenen kan kopen in Leuven of omgeving ? In de bruidswinkel zijn ze redelijk duur dacht ik . Groetjes Cyn .    
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-3-2010 15:21:01

Sabrina
bruidschoenen te koopt Mt 37 zo goed als nieuw
hallo toekomstige bruidjes vorig jaar was ik hier ook een vaste klant maar ik ben ondertussen al bijna een jaar gelukkig getrouwd en verkoop mijn mooie trouwschoenen. het is Mt 37 , ivoorkleur een klein breed hieltje van 2 cm ze zijn zeer elegant en ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-3-2010 11:21:25

Leslie
zoektocht trouwringen
Hallokes allemaal...   Wij zijn op zoek naar onze trouwringen...we hebben vandaag een eerste winkel gedaan maar we hebben niets naar ons zin gevonden. Heeft er iemand tips waar we zouden kunnen gaan? We zijn van Willebroek dus we zouden het w...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 22-3-2010 20:07:10

Natasja 17/04/2010
bruidslaarsjes
Hallo iedereen, Dit weekend heb ik besloten, na veel wikken en wegen, om me nieuwe bruidsschoenen te kopen. Een paar maanden geleden had ik er gekocht bij eram, maar met een maand voor ons huwelijk, had ik er nog altijd ongelofelijk pijnlijke voeten...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 22-3-2010 11:52:32

Sofie
Schoenen Benjamins Adams
Dag mede-bruidjes,   Ik ben op zoek naar schoenen van Benjamin Adams? Weten jullie waar ik ze in België kan vinden?    Kennen jullie nog winkels met een grote keuze aan bruidsschoenen? (Bij Vanloock heb ik niets gevonden).&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 21-3-2010 19:28:20

Liesbeth
Bruidstasje gezocht
Hey,   Ik ben op zoek naar een crème tasje.   Weet iemand waar je voor een klein prijsje zoiets kan vinden (geen online winkels) in regio Kortrijk-Gent?   Groetjes,    
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-3-2010 17:06:10

Inge
welke kleur nagellak bij een zwarte jurk??
hey iedereen,   Ik trouw in een zwart kleedje tot onder mijn knie. ik heb voor het avondfeest zwarte hooggehakte sandaaltjes.  Nu vroeg ik mij echter af in welke kleur ik mijn teennagels moest lakken?  en lak je die in dezelfde kleur ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 21-3-2010 17:01:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...