Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Annelies
de Beekhoeve in Neerlanden
Hallo iedereen, Is er recent nog iemand naar een trouw geweest in de Beekhoeve in Neerlanden, of in één van de andere zalen die met Bart Claes werken?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-5-2012 21:14:10

Bea
Zaal vastgelegd!
Hallo, De eerste stap gezet in de voorbereiding van onze trouw!  De zaal is geboekt!  Het rekreatief in Wilrijk.  Het ging voor ons tussen deze of het Strijboshof in Kalmthout.  Ik heb wel een beetje spijt nu niet  te kunnen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-5-2012 19:50:01

sarah
Voorproevertje salons de vrede
Gisteren zijn we gaan brunchen in onze feestzaal, kwestie van een idee te hebben hoe lekker het daar is en ik moet zeggen...het was heerlijk!!!! Ondertussen mochten we van de chef nog eens een kijkje nemen n de zaal waar ons feest doorgaat. Die ston...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-5-2012 14:53:23

Iris
De vier seizoenen - domein Puyenbroeck
Hoi iedereen, Wij gingen daarnet kijken naar de feestzaal 'De vier seizoenen' op het domein Puyenbroeck in Wachtebeke. Het leek ons een hele toffe locatie, maar wij vroegen ons af of er iemand al ervaring heeft met het eten en de bediening daar? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-5-2012 12:59:35

mona
Eerste vinkje van de voorbereidingen: zaal geboekt!
Voila, deze week hebben we onze zaal geboekt: Den Lavaar in Heusden-Zolder. We hebben toch wel een aantal zalen gezien, en aan elke zaal was wel iets dat we minder vonden (te ouderwets, te klein, zaak die te koop staat dus wat minder zekerheid, twee ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-5-2012 12:31:47

Saartje
Eerste check: feestzaal Ter Heyde (Kester-Gooik)
Onze eerste beslissing is genomen. Ons feest gaat volgend jaar door in Ter Heyde in Kester, op de mooie Kesterheide. Daar heb ik hem ook ten huwelijk gevraagd op zijn verjaardag. Daar organiseren we dit weekend de 24 uren mountainbike. Daar.. voe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-5-2012 23:18:33

eveline
Feestzaal Bernini te As/ Abdijhoeve te Houthalen
Dag allemaal, Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met feestzaal Bernini te As en Abdijhoeve te Houthalen. Mercikes voor jullie advies!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-5-2012 22:20:29

An
Gezocht: Kerstlampjes
Goedemorgen deze morgen..  Ik ben opzoek naar (veel) kerstlampjes.Echt lampjes voor in de boom... (geen buitenverlichting).Weet iemand waar ik dit kan vinden, liefst tegen een lage prijs??Beetje stom dat nu off-season is, vandaar de vraag..:-)x
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-5-2012 10:15:29

xxx
's Graevenhof - dubbele boeking
Hey bruidjes, Heeft er iemand ervaring met de feestzaal 's Graevenhof in Schilde? Wij zouden ons feest willen laten doorgaan in de Résidencezaal, maar tegelijkertijd zal er een ander feest doorgaan in de Commanderie. Die zaal ligt vlak naast o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-5-2012 9:18:14

Marlies
Zaal regio Poperinge-Ieper
Hallo!!! Ik ben op zoek naar een zaal (liefst vrij van traiteur en brouwer) regio Poperinge-Ieper voor ongeveer 250 personen. Iemand ideeën? Groetjes!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-5-2012 14:06:28

Anneleen
Voldoende eten op dansfeest in "La Grange" Massenhoven?
Hoi allemaal Wij trouwen volgend jaar in de zomer en zijn volop aan het "feestzaalhoppen". Het dansfeest met hapjes in "La Grange" staat ons wel aan. Alleen ben ik wat bang dat de mensen niet genoeg gaan hebben met enkel hapjes... Is er zitmogelijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-5-2012 13:12:52

Lien
Bah! :-s
Hey bruidjes, Net een reactie gekregen op onze uitnodiging... En het was niet zoals ik verwacht had. De gast in kwestie vond het vreemd dat we voor het kasteel van saffelaere gekozen hadden, want allez zo klassiek en ouderwets, en we hadden toch bete...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 14-5-2012 11:29:04

delphine
Restaurant regio Kempen - Limburg
Hallo bruidjes, Aangezien wij in het weekend niet kunnen trouwen ( voor de gemeente ) is ons burgelijk en kerkelijk huwelijk op een andere datum.. Nu zijn we nog op zoek naar een kindvriendelijk, gezellig restaurant in de regio van Leopoldsburg ) ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-5-2012 18:24:46

cynthia
Salons Regency te Avelgem
Hallo Iemand ervaring met de Salons Regency te Avelgem?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 13-5-2012 6:35:07

sarah
Kastelenhof Stekene
Hallo bruidjes, We zijn op zoek naar een zaal vrij van traiteur omdat de ouders van mijn verloofde 't eten voor ons gaan klaarmaken dus wij moeten zaal zonder catering vinden. Wij zijn vandaag Kastelenhof in Stekene gaan bezoeken. Heeft iemand ervari...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-5-2012 15:50:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info