Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Ibe
Uitnodigingen met eigen foto's
Nog iemand die een uitnodiging met eigen foto's heeft? En heb je die zelf ontworpen bvb via extrafilm of laten drukken bij drukker? En vooral hoeveel betalen jullie?Bij extrafilm komt het op 2,95€/kaart, envelop inbegrepen...geen idee of dit du...
Uitnodigingen Reacties: 6 19-7-2009 22:36:50

Lindsay
@arianne --> save the date kaart.
Hoi Arianne,ik lees net jouw reactie op mijn vraag over het aantal gasten dat afzegt. Aangezien ik in de zomer trouw volgend jaar zou het dus een goed idee zijn om met de kerst zo een save the date kaart te sturen.Maar... hoe ziet zoiets eruit en wat...
Uitnodigingen Reacties: 8 17-7-2009 9:50:43

Isabel
Tekst op Huwelijksuitnodiging door eigen kindjes
Hallo allemaal,Het is zover, we moeten er weer invliegen ;-)) terug heel wat te doen om alles wat af te werken; zoals de uitnodigingen. Wij hebben twee kids (5+2) die we aanbidden. We vonden het tof om bv. met foto's van hen en ons samen te werken o...
Uitnodigingen Reacties: 5 16-7-2009 12:28:58

Sylvie
In of Op?
Hallo,Op deze moment leggen we de laatste hand aan onze uitnodigingen en we twijfelen over iets:is het trouwen IN het stadhuis of trouwen OP het stadhuis?Persoonlijk vind ik 'op' beter klinken maar grammaticaal kan dat toch niet kloppen?(Misschien ee...
Uitnodigingen Reacties: 5 15-7-2009 10:59:59

Mandy
Uitnodigingen
Wanneer beginnen jullie naar de zoektocht voor de ideale uitnodiging voor jullie trouwfeest?Wij trouwen 10 april 2010, maar het lijkt me nog een beetje vroeg om op zoek te gaan. Of niet? Het kriebelt alleszins al serieus!Weet er iemand een goede, nie...
Uitnodigingen Reacties: 9 13-7-2009 19:01:05

Mandy
Excel bestand voor adressen
Heeft er soms iemand een voorbeeldje van een Excel bestand voor adressen?Ik kan namelijk totaal niet met excel werken vandaar...Momenteel staan mijn adressen in word maar is toch niet overzichtelijk enzo...Heb ook gehoord dat je je excel bestand zo k...
Uitnodigingen Reacties: 6 12-7-2009 12:30:48

domi
hoe vermelden viering
Wij houden een viering met een rituelenbureau, maar hoe vermelden we op uitnodiging dat ze daar zeker bij moete zijn?
Uitnodigingen Reacties: 4 11-7-2009 15:50:28

Kelly
Tekst uitnodigingen in naam van dochtertje
Hoi Iedereen,Voor onze uitnodigingen hadden we graag een foto van ons drietjes (dochter, partner en ik) genomen en daaronder komt dan de tekst;'Hierbij laat ik, (naam kind) jullie weten dat mijn mama hetzelfde als mijn papa gaat heten'Nu ben ik op zo...
Uitnodigingen Reacties: 2 10-7-2009 22:27:27

domi
opmaak tekst
Beste bruidjesWaar vind ik ergens voorbeelden van de opmaak tekst voor de uitnodiging? hed daar geen inspiratie voor, en wij houden een openluchtvierine, hoe formuleren dat iedereen daar aanwezig moeten zijn , is wel op zaterdag om 13uur?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 1 10-7-2009 11:15:27

katharina
voorbeelden van uitnodigingen vrijgezellenavond!
hey iedereen,ik zit me hier zot te zoeken en aan het brainstormen hoe ik een originele uitnodiging moet maken voor een vrijgezellen avond!Ik ben zo fier om hier mee te delen dat ik getuigen ben van mijn zus,die trouwt op 5 september 2009,nu sta ik na...
Uitnodigingen Reacties: 8 9-7-2009 21:01:59

Cindy
uitnodiging wordt een ramp :(
Vandaag de proefdruk gekregen van onze uitnodiging en het is echt een ramp. En volgende week moeten we ze hebben want dan gaat de drukker in verlof en moeten wij ze versturen.Er staan bij het omzetten naar pdf ineens kleine foutjes in, dus dat moeten...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-7-2009 19:49:35

kelly
Kaartjes met foto
Hey, mijn vriend en ik zijn nog aan het twijfelen of we uitnodigingen met of zonder foto zouden nemenis er veel prijsverschil?en maken jullie aparte uitnodigingen voor receptie en avondfeest of steken jullie er zo'n apart kaartje bij?groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 9-7-2009 18:13:00

katleen
huweijksuitnodigingen help
wij zouden graag een uitnodiging zelf maken met onze kindjes erop als foto..heeft er iemad voorbeelden van misschien?
Uitnodigingen Reacties: 2 8-7-2009 21:57:27

katleen
huweijksuitnodigingen help
wij zouden graag een uitnodiging zelf maken met onze kindjes erop als foto..heeft er iemad voorbeelden van misschien?
Uitnodigingen Reacties: 0 8-7-2009 21:57:24

Veerle
extensions?
Hey bruidjes in spé,Intussen heb ik mijn try out erop zitten met beautypartner, en dit was echt niet mijn ding...Teveel make up,ik ben een naturel type. En bovendien was het kapsel mislukt,terwijl me duidelijk gezegd was dat het geen probleem gi...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-7-2009 14:23:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info