Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sandrine
afvinken maar en nog een serieuze angst
Hoi iedereen, me again ;) zoals de titel zeg kunnen we weer gaan afvinken. ik heb vandaag mijn uitnodigingen gekregen en zullen morgen de deur uit gaan. ze krijgen allen tijd tot 15 januari. is da nie te weinig of te veel tijd?? nuja ze kunnen er an...
Voorbereiding Reacties: 8 16-12-2013 21:59:42

Anne-France
Ontvangt gasten avondfeest
Beste bruidjes Zoals velen onder jullie zijn wij volop aan het plannen voor ons huwelijk. De belangrijkste zaken zijn geregeld, zoals de zaal. Maar nu komen er wat detailvragen op mij af. Hoe moeten wij de avondgasten ontvangen? Het is zo dat wij ...
Voorbereiding Reacties: 4 16-12-2013 17:16:45

Nathalie
Lachte zich vandaag een kriek met haar verloofde
Vandaag zijn we samen met ons tweetjes een dagje naar Antwerpen geweest.  Ik vertelde hem dat ik hoopte om mijn schoenen voor de trouw te vinden vandaag.  Ik vind het niet erg moest hij die al zien.  Zeker omdat ik graag groene schoene...
Voorbereiding Reacties: 6 15-12-2013 20:30:35

sanne
Bridesmaids en getuige gevraagd!
Hoera, mijn (grote) bruidsmeisjes en getuigen zijn gevraagd! :) Ik heb mijn 3 vriendinnen uit het Leuvense studentenleven gevraagd mijn bruidsmeisjes te zijn. Ik had voor elk een  fles rosé cava met een foto van mij en de vriendin opgeplak...
Voorbereiding Reacties: 0 15-12-2013 17:15:24

Ann
Onverwachts geschenkje
gisteren onverwachts gekregen van mijn ouders (mijn papa is graveur) Heb er zo 14 gekregen... (2 reserve en 12 voor de ganse suite) S middags als onze suite arriveert zullen ze dan ook hier in hun drankje aangeboden krijgen... me happy!!! 
Voorbereiding Reacties: 10 13-12-2013 11:54:38

Nadia
uitverkoop bruidsmode Lieben - Genk
Lieve bruidjes, ik zie hier op de teller dat we vandaag 69 dagen getrouwd zijn (en toch genieten we nog steeds na!)... Ik zag toevallig reclame passeren waarvan ik denk dat het hier een aantal bruidjes zal kunnen helpen: Bij 'Bruids- en feestkle...
Voorbereiding Reacties: 5 13-12-2013 11:54:33

veronique
Huwelijksviering hoe begin ik eraan? Welk budget voor bloemen, we vertrekken direct op reis??
Hey bruidjes, Wij zouden liever een viering doen ipv een echte mis. Volgende woensdag afspraak met pastoor maar zou toch al wat research willen doen. En wat met de bloemen... In onze kerk kan je geen bloemen aan de stoelen vasthangen is geen typisc...
Voorbereiding Reacties: 1 13-12-2013 10:08:34

sandrine
3x30 dagen = 3 maanden
Hoi mede brides and groomzzz, vandaag wel 90 dagen te zien op mijn pc scherm ;) en hebben we dan nog liefst 3 maanden af te tellen. wat gaat het plots zo snel zeg!! waar zijn jullie al aan toe?? hier wat geregeld is : - kledij voor beiden   ...
Voorbereiding Reacties: 0 13-12-2013 9:56:08

Caroline
Lingerie
Weer iets om van mijn lijstje te vinken. Ben net buiten de openingsuren naar mijn lingeriewinkel geweest. En heb mijn lingerie gevonden. Hij moet nog wel in de juiste kleur besteld worden. Maar het is al een begin e. Nu heb ik ook in ene keer mijn ju...
Voorbereiding Reacties: 1 12-12-2013 19:19:36

Mieke
Luxeprobleem! Weet niet meer wat doen voor mijn trouw
Hey, Ik trouw binnen een halfjaar en we regelen alles zelf.  Ik ben daar heel graag mee bezig maar de laatste dagen weet ik zo niet meer wat ik nog allemaal moet doen of zou ik al alles gedaan hebben?  Heb ik al gedaan : - trouwzaal ok -...
Voorbereiding Reacties: 8 11-12-2013 18:27:04

Lentl
de 2 is er afgevallen
We zitten onder de 200 dagen, we zijn gestart op 365 dagen Nu aftellen naar 100 :-) x
Voorbereiding Reacties: 6 11-12-2013 9:25:08

Dorien
het mocht niet zijn
Na veel blijdschap in nov is onze roze wolk doorgeprikt. Geen van de kleintjes haalde het en we blijven achter met lege handen, alweer. Dit twee keer meemaken in een half jaar vraagt veel van een mens. Testen en onderzoeken volgen en in januari krij...
Voorbereiding Reacties: 13 10-12-2013 16:28:26

Kim
Ceremoniebus
Dag iedereen! Wij zouden graag een ceremonie bus huren voor onze trouw. Iemand tips voor regio Antwerpen? Mijn vriend is al gaan kijken in het Bruidsparadijs, maar die vond de bussen onverzorgd.  Groetjes, Kim
Voorbereiding Reacties: 9 10-12-2013 13:24:37

annelies
afwachten meer kunnen we niet doen
hallo even mijn hartje luchten mijn schoonvader ligt nu al bijna 3 weken in een kunstmatige coma hij heeft een dubbele longontsteking met de besmetting van legionella bacterie wij trouwen normaal op 14februari...we zouden nu super gel...
Voorbereiding Reacties: 7 10-12-2013 7:50:11

Annelies
ballonversiering
Dag bruidjes en gommetjes in spe, We denken aan ballonversiering voor kerk en feestzaal. We zijn van Heist op den Berg en gaan een kijkje nemen bij Toedeloe in Pijpelheide. Iemand ervaring met deze zaak? Of ervaring met ballonversiering? Is er iets ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-12-2013 21:51:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...