Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Faye
Voorbeelden misboekje
Hallo bruidjes/bruidegommen Om een misboekje samen te stellen kreeg ik de tip om boekjes van familie en vrienden in te kijken om inspiratie op te doen en vooral om te kijken naar de lay-out & teksten. Aangezien ik geen familie of vrienden heb d...
Ceremonie Reacties: 6 25-5-2016 20:21:00

Inge
Café afhuren - Limburg
Wij zijn op zoek naar een leuk ingericht café in Limburg (voorkeur maaskant - Genk) dat we kunnen afhuren om ons dansfeest te geven. Aantal gasten voor dansfeest: +/- 150 Iemand van jullie een idee? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-5-2016 13:00:07

Anke
Te koop: Paraplu
Hey iedereen, Ondertussen al 32 dagen getrouwd Wij hebben gelukkig prachtig weer gehad en daarom verkopen wij de paraplu die we voorzien hadden. Zie link hieronder, is nog niet uit de verpakking geweest, af te halen in Niel. http://www.styleyo...
Voorbereiding Reacties: 2 25-5-2016 8:44:37

kathy
Help
Dag bruidjes, Ik trouw op 4 juni. 3 tal weken geleden waren we naar de zee geweest met het geode weer. Met als gevolg dat mijn spaghettibandjes op mijn schouders gebrand zijn. Ik had gedacht dit weg te krijgen met behulp van de zonnebank maar niet ...
Ideeën Reacties: 4 25-5-2016 8:01:28

hanne
Decoratie te koop
Hallo bruidjes Ons huwelijk zit er spijtig genoeg al weer op. Wij hebben er superhard van genoten. :) Volgend op mijn vorig bericht, zijn de spulletjes nu dus beschikbaar. Hieronder een link met de beschikbare artikels en bijhorende foto's.http...
Ideeën Reacties: 2 24-5-2016 15:28:39

Els
lampionnen te koop na 1 juli 2016
Hallo, ik verkoop mijn lampionnen na ons huwelijk. Ik heb witte lampionnen maat 30 en 40 cm. Deze om onze zaal sfeervol aan te kleden.  Ik doe ze weg voor amper 100 stuks voor 160€.
Ideeën Reacties: 4 24-5-2016 15:02:10

stephanie
Visagiste Heist op den Berg
Weet er iemand een goede visagiste in de buurt van Heist op den Berg? Ik zoek iemand die nog vrij is op zaterdag 6/08. xStephanie  
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 24-5-2016 11:12:13

Sarah
Indoor fotolocatie Godsheide-Hasselt-Kermt
Dag iedereen,  Ik ben nog op zoek naar een indoor fotolocatie regio Hasselt. We trouwen in Godsheide en het feest is in Kermt. Iets in deze omgeving zou ideaal zijn om niet te veel tijd te verliezen.  Alle tips zijn welkom!
Fotografie Reacties: 1 24-5-2016 10:36:33

Tiffany
Liedjes binnenkomst zaal/aansnijden taart
Dag iedereen, Ik ben nog wat op zoek naar inspiratie voor liedjes bij het binnenkomen van de feestzaal en bij het aansnijden van de taart :-) Welke liedjes zijn zoal hiervoor geschikt? Behalve de klassiekers Le Lacs Du Connemara, the bongo song, ......
Voorbereiding Reacties: 4 23-5-2016 23:34:02

Anneleen
De Schuur - de Jachthoorn - iemand ervaring met deze zaal?
Wij gaan trouwen in juni 2017 en zijn nog op zoek naar een trouwzaal. We zijn gaan kijken naar 'de schuur', één van de zalen in de jachthoorn. Iemand ervaring met deze zaal? Voldoende voor 140 personen voor dansfee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-5-2016 20:09:36

Cedric
Cedric Alexandre Photography breidt uit!!
Beste bruidjes en bruidegommen, Bovenop onze vertrouwde formules en onze photobooth, bieden wij vanaf nu ook de mogelijkheid tot het boeken van een TWEEDE fotograaf! Meer info? Stuur gerust, volledig vrijblijvend, een mailtje naar: info@cedricalexa...
Fotografie Reacties: 0 23-5-2016 18:55:11

Cindy
Witte schoolbus
Gezocht witte Amerikaanse schoolbus. Liefst regio West-Vlaanderen.
Voorbereiding Reacties: 0 23-5-2016 18:28:23

eline
Trouwkleed te koop - ongedragen !
Omdat mijn trouw werd afgelast verkoop ik mijn trouwjurk. Neem een kijkje op http://www.2dehands.be/listuser/7135925/  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-5-2016 15:37:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...