Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
...
Volgende
Laatste
Tatjana
feestzaal La Grange in Massenhoven
Hallo iedereen. Na 5 maanden verloofd te zijn, kan ik nu eindelijk bevestigen dat wij op 14 september 2013 gaan trouwen. Onze feestzaal ligt vast en wij hebben gekozen voor La Grange in Massenhoven. Wij hadden er een enorm goed gevoel bij. Locatie, s...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
12-5-2012 13:31:07
Kathleen
kasteel Van Saffelaere... here we come !
hello allemaal :-) onze feestzaal ligt vast !! :D joehoe!! ben blij. de klik was er en is er nog steeds, dus het buikgevoel zit goed :-) na lang zoeken (waar ik trouwens nooit dè perfecte zaal vond) voelt het voor ons perfect aan. ik kijk er al...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
11-5-2012 10:03:24
Cindy
Feestzaal De Lage Vuursche Gent
Dag bruidjes, Het is ondertussen wel al eventjes geleden dat ons huwelijk is doorgegaan maar het is er nog nooit van gekomen om mijn ervaring te delen met jullie. Wij hadden gekozen voor 'De Lage Vuursche' in Oostakker en wij waren daar heel tevrede...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
10-5-2012 13:59:18
Ellemieke
Intiem feestzaaltje regio Zuid-West-Vlaanderen
Dames, kent er nog iemand een intiem feestzaaltje kent (dus niet voor 100 personen, eerder 20 - max. 50) in de regio Zuid-West-Vlaanderen? In Kuurne is er bvb Catte Couter en Rustique, beide verbonden aan een traiteur. Meestal hebben dit soort zaalt...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
10-5-2012 12:25:27
eveline
Krekelhof/Bevershof midden Limburg
Dag allemaal, Mijn vriend en ik overwegen om ons trouwfeest te houden in het Krekelhof te Hasselt of Het Bevershof te Bilzen. Heeft hier al iemand goede ervaringen mee? Of slechte? Aan de andere kant overwegen we ook eventueel een traiteur te nemen e...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
9-5-2012 19:35:22
Kim
Toffe feestzaal?
Hoi iedereen, Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in september. We zijn stilletjes aan op zoek gegaan naar een geschikte feestzaal voor onze mooiste dag. Wij zoeken een zaal in de buurt van Paal. (dus regio Limburg is ok). Hebben jullie goede...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
9-5-2012 18:57:47
caroline
cateraar gezocht regio Antwerpen, Limburg, brabant
Hallo, wij zijn op zoek naar een traiteur voor ons feest in de buurt van Luik. We zoeken een traiteur in de regio's Antwerpen, Limburg,Brabant. Heeft er iemand een goede ervaring met een bepaalde traiteur? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
9-5-2012 10:02:03
Natascha
Feestzaal omgeving peer/bree/lommel?
Hallo medebruidjes, weet iemand een leuke feestzaal in de buurt van Peer, Bree, Lommel? Bedankt alvast! x
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
8-5-2012 12:59:13
Debbie
receptie van 1 uur
Hallo bruidjes, wij gingen eerst geen receptie geven omdat er sowieso in het menu al 1u welkomstdrank zit. Misschien zouden we nu toch voor collega's en kennissen een receptie geven. Indien we 2u geven komt dit direct zeer kostelijk uit, indien we 1...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
8-5-2012 12:22:05
Lieve
feestzaal in hoevestijl
hallo allemaal, een feestzaal in hoevestijl spreekt ons enorm aan, maar graag hadden we wat ervaringen gelezen over de volgende feestzalen in Limburg, nl De groote Hoef en het Kempenhof in Lommel, de abdijhoeve in Houthalen en Dennenhof in Bokr...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
8-5-2012 11:56:25
Eline
Auberge du Pecheur of Schuur bij Kasteel Rozelaar?
Goeiemorgen! Vrij last minute hebben wij op deze 2 zalen nog een optie kunnen verkrijgen. Beiden hebben voor- en nadelen vandaar de problemen met de keuze. Kan iemand mij helpen? Heeft iemand goede/slechte ervaringen met één van deze locati...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
8-5-2012 9:41:28
An
hulp nodig van de crea-bea's :-)
Hey!! .Ik heb hulp nodig bij het maken van naamkaartjes. Deze moeten dienen om de mensen aan de juiste tafel te krijgen.bijvoorbeeld: http://www.google.be/imgres?q=tafelkaartjes+bruiloft&hl=nl&client=safari&sa=X&rls=en&b...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
7-5-2012 22:14:40
Kimberly
Trendy fuifzaal
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een originele locatie voor onze 'trouwfuif'. Wij hadden al gedacht aan Culture Club in Gent, Feestpaleis in Beervelde of The Factory in Aalst. De echte klik is er nog niet geweest dus zoeken we nog een beetje ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
6-5-2012 20:19:25
charlotte
catering / traiteur
wie weet een goede traiteur regio Oostende?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
3-5-2012 19:59:28
mona
Recente ervaringen zaal Den Lavaar in Heusden-Zolder?
Ik lees hier al een paar weken mee, en heb al een paar keer gereageerd, maar bij deze mijn eerste 'eigen' bericht! Voila, de kop is eraf. :-) We zijn een aantal trouwzalen gaan bezoeken, waarvan de eerste ons meteen heel goed aanstond: Den Lavaar in...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
3-5-2012 18:13:57
Eerste
Vorige
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
divine arts
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info