Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

VERONIQUE
Uitnodigingen
Hallo,Wij trouwen op 3 oktober en tot nu toe liepen de voorbereidingen perfect. Maar we geraken in tijdsnood met onze uitnodigingen.Mijn vriend en ik wilden een modern ontwerp op het klassieke formaat van een 'annonce'. Het duurde efkes tot de drukke...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-7-2009 14:57:25

karin
Tja!!!!
Hoi allemaal,Nu heb ik wel even iets voor; moet eigenlijk mijn uitnodigingen versturen in beide landstalen,Nederlands en Frans,kom er echt niet uit,wie kan me hierbij goed helpen,pffff...en totaal geen inspiratie!!!Iedereen alvast van harte bedankt!!...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-6-2009 16:06:25

ariadne
jullie opmerkingen aub
hallo bruidjes:ben mijn uitnodigingen aan het afwerken.Wat is jullie idee of opmerkingen?*de aankondigingskaart:Ariadne & Geert geven elkaar hun ja-woord op zaterdag 5 september 2009.Wij nodigen U uit om samen met ons de huwelijksmis te vieren in...
Uitnodigingen Reacties: 12 29-6-2009 18:24:42

karin
Uitnodigen.... HELP!!!!
Hallo aanstaande bruidjes..Wie kan er mij helpen met tekst voor uitnodiging receptie en appart avondfeest met maaltijd en dansfeest? Ook moet ik vermelden dat er een rekeningnr is en dat we ook het liefst centjes ontvangen? Alvast heel erg bedankt al...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-6-2009 12:52:47

Sarah
Hoe zeggen dat er liefst geen kinderen komen
Hoi,kan er iemand mij hiermee helpen. Hoe zet je op een beleefde manier in je uitnodigingen dat je liefst geen kleine kinderen op de trouw hebt? of zet je dit er niet in en ga je ervan uit dat mensen hun kleine kinderen thuis laten? wij zouden pre...
Uitnodigingen Reacties: 26 18-6-2009 15:47:34

Hannelore
Carta rosa
Iemand ervaring met Carta rosa?
Uitnodigingen Reacties: 6 17-6-2009 23:05:15

Jessica
huwelijksviering of ceremonie
Vinden jullie dat we het woord "huwelijksviering" kunnen gebruiken als we niet in de kerk gaan trouwen, maar enkel in de zaal of buiten als het goed weer zal zijn. Het zal net zoals in de kerk zijn, maar dan zonder pastoor. Of gebruiken w...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-6-2009 20:37:30

Jessica
Hoe zeg je het beste?
Heykes,Ik hoorde:Avondfeest wil zeggen dat onze gasten mogen blijven eten, Dansfeest of fuif wil hetzelfde zeggen denk ik... maar wat zeg je het best???Wat denken jullie aub?GrtjsJessica
Uitnodigingen Reacties: 5 15-6-2009 18:21:00

Sophie
tekst uitnodiging gevraagd !
Lieve bruidjes,Ik geraak maar niet uit welke tekst ik zou willen op mijn uitnodigingen.Wat hebben jullie op jullie uitnodigingen staan? Heb echt geen inspiratie blijkbaar.groetjessophie
Uitnodigingen Reacties: 2 15-6-2009 15:24:19

Kim
uitnodiging afwerken
Hoi,Met nog 89 dagen op de teller ben ik de laatste hand aan het leggen aan onze uitnodiging.We hebben gekozen om onze uitnodigingen te laten drukken bij Ava. Wij hebben ze vorige vrijdag mogen ophalen en we zijn erg tevreden! Het enige dat nu nog mo...
Uitnodigingen Reacties: 1 15-6-2009 15:22:54

Jessica
je, u of jullie
Bij het uitnodigen kan je verschillende zaken gebruiken... je is héél persoonlijk en vinden we goed! Maar is dit niet in het enkelvoud? Je zet wel 2 namen op de omslag, maar als er op de uitnodiging "je" staat, gaan de mensen dat...
Uitnodigingen Reacties: 5 14-6-2009 19:09:09

Jessica
Franse en/of Duitse uitnodigingen
Heeft er iemand uitnodigingen in het frans en/of duits?Graag zou ik hier een voorbeeld van zien aub.MercikesJessi
Uitnodigingen Reacties: 2 14-6-2009 18:39:01

Lindsay
Wie nog trouwrekening???
Hoi dames,ik zou eens willen weten wie allemaal een trouwrekening op zijn uitnodiging plaatst als kadotip. Ik ben er namelijk ook serieus over aan het nadenken maar durf eigenlijk niet zo goed. Misschien als ik zie dat het echt wel meer voorkomt, dat...
Uitnodigingen Reacties: 27 14-6-2009 10:24:27

Jessica
voorbeelden van uitnodigingen aub
Waar zou ik voorbeelden van uitnodigingen kunnen vinden? Die van buromac heb ik al gezien, maar die teksten zijn altijd hetzelfde.Zou ik eens die van jullie mogen zien aub?Heel fel bedankt! Het is echt zo moeilijk!GroetjesJessica
Uitnodigingen Reacties: 4 13-6-2009 19:20:32

Jessica
Uitnodigingen... what do you think, do you think? Vervolg :-)
Voila ik heb ze wat aangepast.Wat vinden jullie er nu van?Een ontmoeting werd vriendschap, vriendschap werd liefde, liefde werd ... trouw!Wij nodigen u graag uit voor onze trouwgelofte in het gemeentehuis om 12u30 bij te wonen. Gevolgd door onze vi...
Uitnodigingen Reacties: 3 13-6-2009 18:37:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info