Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
hwelijksreis winter
Hallo!Ik weet dat dit niet veel voorkomt maar wij kiezen een huwelijksreis naar de sneeuw. We snowboarden allebei graag en trouwen eind februari. Normaal doen we onze wintersportvakantie met de familie, nu dus ideaal om eens met zijn tweetjes te gaan...
Andere Reacties: 4 17-7-2009 15:33:06

annen mark
pffff moeders
HeyMijn moeder en ik hebben nog nooit een goede relatie gehad. Met mijn vader had ik wel een heel goede relatie maar die is 4 jaar geleden overleden. Ik mis hem zo! Vorige week heeft mijn moeder al gezegd dat ze op elk moment dat ze kan niet bij trou...
Andere Reacties: 9 17-7-2009 15:13:22

Keshia
17/07/2010
Hallo.Zijn er hier nog bruidjes met als trouwdatum 17/07/2010?Keshia
Andere Reacties: 8 17-7-2009 14:58:03

stephanie
Prijs trouwkleed??
Hoi bruidjes,Ik heb nog wel een half jaartje tijd eer ik op jacht moet voor een trouwkleed, maar ben reeds bezig met een kostenplan op te stellen. Hoeveel hebben jullie je kleed betaald? GroetjesStephanie
Andere Reacties: 16 17-7-2009 12:06:09

Els
NOG 1 jaar...
Hey medebruidjes!Nog welgeteld 1 jaar en dan is het aan ons! Moet wel al zeggen dat we bij het aftellen al over halfweg zitten, maar het blijft maar duren... Een lange voorbereidingsperiode is leuk om op t gemak overal aan te denken, maar t begint to...
Andere Reacties: 7 17-7-2009 11:17:51

Lindsey
Tekst bellenblaasjes
Heyla,We zijn volop bezig met onze misboekjes en zitten met nog een probleempje.. Kunnen jullie ons helpen??We gaan dus per koppel een bellenblaasje geven, aangezien er geen rijst mag aan de kerk.Graag hadden we dus achteraan in ons misboekje een ver...
Andere Reacties: 2 17-7-2009 11:13:43

Ines
tips Kreta
Hallo!Wij gaan op huwelijksreis naar Kreta en nog volop op zoek naar mooie plekjes. We zouden er graag een cultuur/natuur/ontspanningsvakantie van maken. Iemand ervaringen of tips wat we zeker niet mogen missen (of net moeten mijden?Mercikes!
Andere Reacties: 9 17-7-2009 11:11:11

Ellen
Kriebels, stress en slapeloze nachten
Heykes allemaal,Ik was al een hele tijd bezig over trouwen en kindjes, maar tot nu hield mijn vriend altijd de boot af. Zondag vroeg ik hem in een zotte bui ineens of we volgend jaar niet iets speciaals zouden doen... Het was er uit voor ik het wist ...
Andere Reacties: 6 17-7-2009 10:15:38

Tineke
Geheim huwelijk in italië
HalloJe huwelijk zou een dag moeten zijn die je viert met je vrienden en familie. Spijtig genoeg komt mijn verloofde absoluut niet overeen met zijn familie. We willen niemand uitsluiten om ruzies te vermijden maar we zijn bang dat er wel iets zou kun...
Andere Reacties: 9 17-7-2009 8:34:40

Laurence
hoe zeg je.....
Ik ben thuisverpleegkundige en sommige pt nodig ik uit voor de receptie, andere dan weer niet maar krijgen wel een kaart met uitnodiging tot de misviering en het melden dat we gaan trouwen.Als cadeautip staat er een envelopje op onze kaart maar zeker...
Andere Reacties: 6 16-7-2009 22:43:31

Debbie
Enveloppendoos piratenkoffer TE KOOP
Wij zijn pas getrouwd op 04-07-09 en onze enveloppendoos die we gekocht hadden voor onze trouw is dus nog splinternieuw.Ze is enkel gebruikt 's avond op ons avondfeest om de mensen hun enveloppen in te laten steken.Het is een ecru piratenkoffer model...
Andere Reacties: 7 16-7-2009 21:34:18

Saskia
Nog 2 dagen! Geloften onthouden of niet?
Hoi allemaal.Met nog maar 2 daagjes op de teller (wat is het ongeloofelijk snel gegaan!!!) is alles tiptop in orde en geregeld! Alles zal echt van een leien dakje gaan en gelukkig ook want de zenuwen beginnen te spannen...Onze geloften zijn gedrukt i...
Andere Reacties: 7 16-7-2009 20:23:14

daisy
3-9-2010
zijn er hier misschien nog mensen die trouwen op deze datum?groetjes daisy
Andere Reacties: 5 16-7-2009 19:50:54

regina
make up wilrijk
Hey allemaal! Weten jullie in de buurt van Wilrijk een schminkster? Groetjes!
Andere Reacties: 2 16-7-2009 19:00:35

regina
misboekje
Hallo iedereen! Zouden jullie aub jullie misboekje naar me willen doormailen: reginaryckewaert@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes!
Andere Reacties: 0 16-7-2009 18:58:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...