Nu Online
Momenteel zijn er 724 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Eline
Ouders 30 & 40jarig jubeleum in bloemetjes zetten
Mijn ouders zijn dit jaar in september 30jaar getrouwd. Mijn schoonouders zijn in juli 40jaar getrouwd! Graag had ik dit op originele wijze gevierd of in de bloemetjes gezet op ons avondfeest. Eerst wou ik hen hun openingsdans terug willen dansen,...
Ideeën Reacties: 0 21-4-2012 12:14:06

Eline
Dilemma planning avondfeest!
Nu we het avondfeest aan het bespreken zijn hebben we enkele twijfels over het verloop van het avondfeest. Van 17-20u is er een diner voor de familie (42pers). Tussen 20-21u is er een aperitief voor zien voor de avondgasten van het dessertenbuffet (8...
Ideeën Reacties: 5 21-4-2012 12:05:00

Cynthia
Bedank-ideetjes voor de ouders?
Hallo bruidjes, wij zijn nog op zoek naar een gepast cadeautje om aan onze ouders te geven op ons huwelijksfeest. Het meeste wordt een foto-kader gebruikt maar we willen graag iets anders... Alle leuke ideetjes zijn welkom! Bedankt!
Ideeën Reacties: 2 21-4-2012 11:44:31

lesley
mini martini
Geachte, ben op zoek waar je nog aan mini flesjes martini gold kan geraken, niet meer in de colruyt blijkbaar, zouden dit graag als bedankjes geven op de feest... iemand die kan helpen?
Ideeën Reacties: 4 20-4-2012 12:34:22

Rebecca
Tip: gekleurde theelichtjeshouders in promo in Delhaize
Hey allemaal Bij het doorbladeren van de reclmaeblaadjes gisteren, zag ik dat deze week de gekleurde theelichtjeshouders (heel veel kleurtjes) in promo staan: 50 cent per stuk. Misschien een idee voor bedankjes of tafeldeco voor jullie. Groetjes Rebe...
Ideeën Reacties: 8 20-4-2012 10:05:48

kimberley
HELLPPPPP!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPPPPPPP!!!!!!!nog 90 dagen op de teller en vind maar geen geschikt en prachtig kleedje voor bruidsmeisje.had een mooi gezien via humpie dump maar helaas maat uitverkocht en kan niet bijbesteld worden.....iemand nog ideet...
Ideeën Reacties: 5 19-4-2012 23:27:57

tima
inspiratie en mening nodig
zoals sommige misschien weten is ons huwelijksthema  zwanen en de kleuren pink-lime-orange. Hoewel ik meestal veel inspiratie heb voor anderen zit ik wat vast met mijn eigen thema . deze dingen heb ik al opgeschreven als een ev. die met een krui...
Ideeën Reacties: 7 19-4-2012 23:18:51

An
Ik hou van je-boekje
Hey bruidjes.. Zijn er van jullie die al ooit dit boekje gekocht hebben??.http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/index.html#product_judgement.Dit leek me wel een leuk alternatief ipv 101 redenen..
Ideeën Reacties: 5 19-4-2012 21:21:47

Sarah
Bruidskindjes bezig houden tijdens de mis.
Hey iedereen, hebben jullie soms nog goeie ideeën om mijn bruidskindjes bezig te houden in de mis.. ik heb stickerboeken voorzien en extra stickers die ze dan kunnen plakken, ik zou graag ook nog wat kleine cadeautjes voorzien.. Iemand een idee ...
Ideeën Reacties: 4 18-4-2012 23:15:34

Annelies
rode loper of niet?
Hallo, Ik ben aan het twijfelen of we een rode loper gaan huren voor aan de ingang van de kerk te leggen (buiten) word dit gedaan of niet? groetjes,
Ideeën Reacties: 7 18-4-2012 11:26:28

An
Waar kan ik dit vinden??
Hellowah.. Ik had wat leuks als tafeldecoratie gezien.. maar wie weet waar ik deze witte bollen kan vinden.
Ideeën Reacties: 11 17-4-2012 22:56:39

Annelies
het financiële
Hallo, Het moet even van mijn hart: Is het normaal dat ouders niet betalen voor het uitnodigen van hun broers en zussen en de neven en nichten? Mijn ouders willen dit niet betalen, wij zouden er zelf voor moeten opdraaien? wat vinden jullie? wat mo...
Ideeën Reacties: 16 17-4-2012 13:33:10

Karla
Bruidstaart te koop online in Belgie
Dag Bruidjes Ik will mijn bruidstaart online bestellen. Ik kan niets vinden. Alles heel mooi alleen voor Nederland zonder levering naar Belgie. iemand ideeën? waar?
Ideeën Reacties: 2 17-4-2012 7:44:15

Hilde
Receptie thuis -> catering & bediening?
Hey, Wij doen een receptie voor +-100 mensen in ons huis-tuin. Kennen jullie iemand die de hapjes, bediening en tafeltjes kan voorzien aan een degelijke prijs? Regio Leuven, we mikken op +- 12 euro per persoon Groetjes!
Ideeën Reacties: 1 16-4-2012 15:08:42

Stephanie
Hmm dat weer...
Hallo, Wij trouwen 28 april voor de wet en vieren dat in beperkte kring. We trouwen om 11u, geven dan een kleine receptie voor voornaamste vrienden en familie en vertrekken dan voor een boottocht samen met onze ouders/broers/zussen. 's Avonds gaan we...
Ideeën Reacties: 1 16-4-2012 14:22:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...