Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Jessica
Uur aanpassen?
Als de viering begint om 14u. Vraag je dan aan de mensen op de uitnodiging om daar te zijn om 13u45?Hoe hebben jullie dit gedaan?GrtzJessica
Uitnodigingen Reacties: 7 13-6-2009 0:44:01

Jessica
Hoe vragen?
Heykes,Hoe kan je de mensen vragen om te bevestigen of ze komen als ze voor meerdere dingen zijn uitgenodigd? Want wij moeten dit weten voor het aantal stoelen voor de viering enzo?Graag een seintje is niet voldoende want dan weten we niet of ze naa...
Uitnodigingen Reacties: 2 12-6-2009 20:56:10

Jessica
Dansavond
Hey menskens,Hoe schrijf je op je uitnodigingen als mensen naar het avondfeest mogen komen, maar waar er geen eten voorzien is... dus enkel drank heel de avond hahaha en toch ook wel een pakje friet rond 23.30u. Geen dessertenbuffet dus.GrtzJessi
Uitnodigingen Reacties: 3 12-6-2009 20:24:59

Sabrina
Enveloppes dicht of niet?
Hoi!De enveloppes zijn geschreven. Straks steken we de uitnodigingen en kaartjes erin.Morgen brengen we er een heel deel rond.Maar ik weet nu alleen niet of (volgens de etiquette?) de enveloppes dichtgekleefd worden of niet...Onze enveloppes hebben ...
Uitnodigingen Reacties: 3 12-6-2009 19:22:31

Jessica
Uitnodigingen... what do you think, do you think? :-)
Op de voorkant van het kaartje zal staan: x en x gaan trouwen op 8 augustus 2009.En aan de binnenkant:U bent uitgenodigd om dit samen met ons te vieren. Van 13:45 tot 15:00 in Moke’s eetkaffee te Wellen waar wij: een belofte van liefde, een be...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-6-2009 19:22:39

Melissa
Collega's - wie & waar
Hallo!Ik heb een klein vraagje. Waar nodigen jullie je collega's uit en tot waar ga je? Ikzelf dacht op de receptie, maar ik zie van anderen dat ze hun collega's uitnodigen op het dansfeest 's avonds....En tot waar ga je? Ik werk namelijk nog geen ja...
Uitnodigingen Reacties: 13 11-6-2009 14:31:17

Cindy
Drukwerk regio Geel-Herentals
Vraagje: onze uitnodigingen zijn eigen ontwerp, nu zoeken we nog een goede drukker tegen democratische prijzen met een prima service! Waar zijn jullie geweest voor de uitnodigingen (regio Geel-Herentals-Turnhout) en wat zijn jullie bevindingen? Wat i...
Uitnodigingen Reacties: 2 10-6-2009 22:43:02

Veerle
drukwerk msilukt!
Hey bruidjes in spé,Ik moet eventjes wat stoom aflaten...De deadline voor ons drukwerk had ik op 5juni gesteld, zodat ze op 8 juni zouden aankomen bij de genodigden, 8weken op voorhand.Eerst misser was dat het drukwerk pas op 8juni zou klaar zij...
Uitnodigingen Reacties: 7 9-6-2009 17:03:37

Daisy
tekst uitnodiging
Kunnen jullie mij misschien wat voorbeelden bezorgen van de tekst op de uitnodigingen?Ik weet niet juist hoe je dit er allemaal tegoei moet opzetten.
Uitnodigingen Reacties: 4 7-6-2009 23:22:15

wendy
BEANKJES/UITNODIGINGEN
HALLO ALLEMAAL.. NOG 5 MAANDEN EN HET IS ZOVER. HET KOMT ECHT WEL KORTBIJ. IK BEN ER NOG ALTIJD UIT WELKE UITNODIGINGEN EN BEDANKJES IK GA NEMEN.KUNNEN JULLIE MIJ WAT HELPEN. HOU VAN MODERNE EN SPECIALE DINGENGRTJSWENDY
Uitnodigingen Reacties: 4 6-6-2009 6:43:33

Lesley
Orginele Tekst + vermelding grootouders??
Hey Iedereen,We zijn thuis druk in de weer met het op papier krijgen van de uitnodiging, wat een grotere uitdaging is als verwacht!!!Wordt er bij iemand nog de grootouders vermeldt?Kent iemand een origineel versje om de trouw aan te kondigen?Alvast b...
Uitnodigingen Reacties: 9 5-6-2009 12:36:49

ariadne
volledige naam?
onderaan op onze aankondiging komt ons adres, zoals bij zovelen. We vermelden onze ouders op onze aankondiging niet, omdat ze gescheiden zijn, en geen contact meer hebben.dus eigenlijk staat er nergens onze familienaam vermeld. Zouden jullie dit erbi...
Uitnodigingen Reacties: 5 5-6-2009 12:14:35

isabelle
Hoe een koppel vrouwen aanschrijven?
Hoiwij zijn bezig met de uitnodigingen te versturen, en een vrouwelijke collega van mijn vriend is getrouwd met een vrouw. Hoe schrijf je twee vrouwen aan?Mevr. & Mevr. ziet er zo raar uit.Wij hebben normaal Dhr. en Mevr. Jansen. Maar hoe doe je ...
Uitnodigingen Reacties: 3 4-6-2009 7:28:44

Sabrina
hoe namen op de enveloppe zetten
hallo, ik ben mijn uitnodigingen in de enveloppen aan het steken maar ik weet niet goed hoe in de namen er moet opzetten want ik wil het niet te stijf maken,maar is dat dan de familienamen van de man en de vrouw of Dhr en Mevr met de familienaam van ...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-6-2009 14:18:21

Mieke
genodigden receptie
Hoi trouwertjes!wie doet er allemaal van jullie een receptie en wie wordt daar op uitgenodigd? Bij ons is de vraag wie je moet uitnodigen; iedereen die naar de kerk komt (waarbij ook diegene die al naar het avondfeest komen) ofwel enkel diegene die '...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-6-2009 17:18:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info