Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Kim
Accessoires bruidskleed
Hey mede-bruidjes :-)Ik heb een vraagje ivm de accessoires zoals een tiara, bruidssluier, juwelen, ... Ik zit nl. met het volgende probleem: ik heb een heel mooi kleedje gezien in een bepaalde winkel, maar vind er helemaal geen accessoires naar mijn ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 24-2-2010 20:41:52

Marouschka
Schoenen
Hoi medebruidjes!Ik wil morgen aan mijn zoektocht naar schoenen beginnen. Heb hier al vaak gelezen over Van Loock in Zandhoven en Tsjari in Breda... Ik vroeg me af of ze daar echt veel keuze hebben? Of het echt de moeite is om zo ver te rijden? Of g...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 24-2-2010 16:07:24

LINSY
oorring-halsketting
Hallo, weet er iemand een adres waar je mooie oorringen en halskettingen vindt voor bij trouwkleed?streek west-vlaanderen graag
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-2-2010 11:21:50

veerle
Parels
bruidjes, wie kan er me een tip geven over waar ik betaalbare bruidsjuwelen kan vinden. Liefst parels.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 23-2-2010 11:04:24

kitty
Verdorie die verlovingsring
Pfff, word het eventjes beu. Met kerst kreeg ik mijn zelfuitgekozen verlovingsringetje. Een zilver rngetje met steentjes. 75euro kostprijs en dat leek me ideaal. Ik ben ook gewend van enkel fijne juwelen te dragen. Een maand later blijf ik er mee ach...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-2-2010 11:26:11

Delphine
bruiddschoenen benjamin adams
weet er soms iemand hoe de bruidsschoenen van benjamin adams tailleren?ik vind ze nergens in belgie en twijfel om ze online te bestellen..ik twijfel over mijn schoenmaatik zit met sommige schoenen aan maatje 38 en andere 39..alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-2-2010 1:13:49

Marouschka
Juwelen Nico Taeymans
Hoi,Weet er soms iemand of Nico Taeymans net zoals Wim Meeussen ergens een winkel/atelier heeft? Ik weet dat er winkels zijn die een beperkt deel van zijn collectie verkopen, maar ik wil graag eens alles naast elkaar zien...Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-2-2010 13:01:32

vicky
stola, sjaal,... om tattoo te verbergen
hallo mede-bruidjes,ik trouw binnen een half jaartje ongeveer. Heb een bustier kleed gekozen, het enige nadeel is dat ik op mijn bovenrug in het midden een tattoo heb die dus zichtbaar is. Ik zou deze het liefst verbergen, alleen weet niet goed hoe. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 20-2-2010 9:33:46

agnes
kleding
is er in brugge een goede bruidskledingzaak
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-2-2010 23:21:58

shanna
Ivoorkleurige bloem haar?
Weet iemand waar ik een ivoorkleurige bloem voor in het haar kan vinden? Een speld of schuivertje ofzo?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-2-2010 21:26:27

natasja
zoek iemand die de juwelen van linea raffaeli voor mij kan maken
hey,zoals het topic al zegt... ben op zoek naar iemand die een juwelen setje van linea raffaelli voor mij kan maken.x
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-2-2010 21:17:55

Marijke
Bruidsschoenen grote maten
Hey bruidjes,Ik ben op zoek naar schoenen, al dan niet echte bruidschoenen, voor grote maten (41-42). Kan iemand mij hierbij helpen of kent er iemand een winkel met genoeg keuze of grote maten? Ik zoek een vrij eenvoudige pump!groetjes, marijke
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-2-2010 20:39:38

annouschka
@ karen lingerie Limburg
Hoi Karen,uiteindelijk ben ik gewoon te rade gegaan bij de bruidswinkel waar ik mijn jurk haalde, E&R in Beverlo.Zij kunnen nl alles bestellen en hebben dat dan ook gedaan, stom dat ik het hun niet eerder heb gevraagd.Dus mss gewoon es vragen bij...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 19-2-2010 9:48:09

claudia
bruidsschoenen
hallo,ik ben stilletjes aan aant kijken voor schoenen. Weet iemand wat de prijzen ze bij Van Loock (zandhoven) en bij Tsjari (breda) zijn?of eventueel andere winkel?dank u groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 13 18-2-2010 21:04:32

Desmet
lingerie
Hey een vraagje over de bruidslingerie.Weet iemand of je bij een strapless bh een een push up effect kan verkrijgen?Ben namelijk niet zo rijkelijk bedeeld en zou er graag die dag wat 'voller' uitzien.Iemand ideetjes rond de kante van Oost Vlaanderen?...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-2-2010 22:24:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...