Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

joyce
mening over draekerwinning kuringen
hallo,wij doen ons feest in draekerwinning tekuringen hadden direct leuk gevoel met deze zaal en de mensen van de zaal en hadden echt veel zalen bezocht maar hebben hier echter nog nooit feest meegemaakt iemand van jullie er al op feest geweest ??? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-4-2012 15:01:39

sofie
meningen over de Hezehoef in Olen
Hallo iedereen! Mijn vriend en ik trouwen in de zomer van 2013. We hebben al véél zalen bezocht in de buurt van Mol-Geel-Turnhout. Zo is ons oog ook gevallen op de Hezehoef in Olen. Is iemand daar al geweest? Wat zijn jullie eerlijke menin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-4-2012 13:19:08

charlotte
roode poorte Meetkerke
hoi, Heeft iemand van jullie ervaring met de zaal: de roode poorte in Meetkerke (west vlaanderen)? Ik krijg via mail maar geen info over de capaciteit van de zaal en de prijs (vooral)! Maar we hebben al zoveel zalen gaan rondkijken, dat ik echt eers...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 25-4-2012 23:04:15

Marijke
barbecue + locatie
Hallo, wij trouwen op 20 juli a.s. en we zoeken een locatie om een barbecue te geven op ons trouwfeest.  Zowel binnen als buiten, omgeving Meetjesland.  Heeft er ook iemand tips of ideeën met welke traiteur we dit het best laten doen? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-4-2012 14:39:45

Sofie
uur dessertenbuffet
Dag allemaal, voor ons trouwfeest nodigen wij een deel uit voor het gehele feest (receptie, eten, dessertenbuffet). Een ander deel nodigen we pas uit vanaf het dessertenbuffet. Nu weten we niet goed om hoe laat we de mensen hiervoor moeten uitnodige...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 24-4-2012 11:32:17

maika
Wat een leuk weekend!
Dag bruidjes en gommetjes We zijn vandaag gaan proeven in het vijverhof en echt!! ik ben zo blij dat we daar trouwen. Het was er super druk maar moesten echt niet zo lang wachten op ons eten, het was super super lekker en de mensen waar heel vriende...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-4-2012 16:20:31

Wendy
opzoek naar een feestzaal
Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en kom een beetje om raad vragen en suggesties... Ik ben van Balen en zoek een feestzaal waar ik een Bbq kan doen op mijn trouwfeest.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-4-2012 12:53:42

Nikki
feestzaal regio diest-aarschot-tielt-winge
Beste allemaal, Een collega van mij trouwt volgend jaar en zoekt een feestzaal regio Diest/aarschot/tielt-wingeLiefst niet het kasteel van Horst.Ze trouwt voor de tweede keer.Iemand een idee waar ze een betaalbare feestzaal kan vinden? Ze zou ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 19-4-2012 13:49:06

stefanie
dringend een zaal nodig omgeving zoersel voor 7 juli!!!!
Wij zoeken zo snel mogelijk een zaal ( liefst vrij van traiteur) omgeving Zoersel.  
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-4-2012 20:04:11

Chiara
Tekst op fototoestel
Hallo allemaal, Wij willen in de feestzaal zo een wegwerptoestel per tafel leggen.  Maar ik zou er een tekstje willen op zetten.  Heeft er soms iemand een idee van een tekst dat we er kunnen opzetten? Alvast bedankt voor jullie hulp! Gro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-4-2012 11:54:15

vicky
de Montil / de Rozerie
Hey! Wij zouden willen trouwen in juni/juli volgend jaar, dus de zoektocht naar een geschikte locatie is begonnen. Ik vrees dat we eigenlijk al wat laat zijn, dus zou ik het proces wat willen versnellen (zonder dan weer te overhaast te beslissen). W...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-4-2012 11:49:44

stephanie
gezocht zaal zonder catering omgeving diepenbeek
wij zijn op zoek naar een zaal in de omgeving van diepenbeek maar we willen zelf onze bevriende koks laten koken kan iemand ons verder helpen want het begint nogal te dringen. dank bij voorbaat
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-4-2012 18:15:55

Oliver
Feestzaal met tuin voor de viering met rent a priest regio Lokeren
Hoi, Heeft er iemand een idee of er in de buurt feestzalen zijn met een mooie tuin waar we ook de viering kunnen laten door gaan met rent a priest ? Ons oog is gevallen op Tybeert te Daknam maar weet niet of die mogelijkheid bestaat om daar ook de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 17-4-2012 15:26:43

kira
zaal regio wingene
hallo ik ben op zoek naar een zaaltje voor zo'n 70 tal personen . waar we alles zelf kunnen doen . liefst regio wingene of omstreken en het liefst betaalbaar .als je sommige prijzen ziet !!!! alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-4-2012 11:47:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info