Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Uitnodigingen
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
...
Volgende
Laatste
sabrina
tekst voor uitnodiging
hallo iedereen deze zomer gaat mijn zus trouwen en ze heeft me gevraagd of ik haar vrijgezellenavond wou organizeren dus heb de uitnodigingen ook al op pc gemaakt nu was mijn vraag of er iemand ideeën had welke tekst ik er aan de achterkant kan ...
Uitnodigingen
Reacties:
0
31-5-2009 20:40:04
Nathalie
hoe uitnodigen?
Beste, momenteel geef ik les in 2 scholen. Binnen elke school werken er gemiddeld 40 mensen. Hoe zouden jullie het doen om deze mensen uit de nodigen op je huwelijk,ik wil geen mensen enkel op receptie of enkel op het feest. Iedereen is gelijk. Zou i...
Uitnodigingen
Reacties:
9
31-5-2009 9:56:33
Barbara
Jullie of U?
Hallo,We zijn momenteel onze uitnodigingen aant formuleren en hadden het graag niet te formeel gemaakt. We zitten echter wat in de knoei met jullie of u.Momenteel is het zo -"We willen deze bijzondere dag afsluiten met een groot feest! Jullie zi...
Uitnodigingen
Reacties:
6
26-5-2009 21:58:17
annen mark
Versturen cd in speciale envelop of niet?
HeyWij hebben als uitnodiging een cd-rom. Daarnet ging ik naar de winkel om enveloppen te kopen om ze te versturen. De verkoper vertelde me dat ik best van die enveloppen koop met van die luchtbollekes in ter bescherming van het doosje. Ik dacht dat ...
Uitnodigingen
Reacties:
7
26-5-2009 16:23:27
magali
adressen drukken?hoe?
hallo,even een vraagje...we starten algauw met de uitnodigingen, nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met de adressen op van die 'stickertjes' te drukken, is dit via de pc of hoe gebeurt dit, ben een leek op dat gebied, dus graag hulp aub!de adr...
Uitnodigingen
Reacties:
5
25-5-2009 13:29:37
Veerle
cadeautip formuleren
Hey Bruidjes in spé,Onze proefdruk voor de uitnodigingen is er, en we zijn echt in de 7e hemel...Het enige waar ik niet wijs uit geraak is hoe je beleefd formuleert dat we graag een envelopje als cadeau krijgen...Ik vind de vele versjes zo 'afge...
Uitnodigingen
Reacties:
6
18-5-2009 11:12:21
veronique
Altaarnatief... hoe verwoorden?
Nog eentje: zijn er nog die met UVV trouwen? Hoe zeggen jullie dat op de uitnodiging? Thnx! Véro
Uitnodigingen
Reacties:
5
17-5-2009 23:40:55
veronique
Achterkant uitnodigingen
Hallo, wat vinden jullie? We kunnen niet heel veel tekst op de binnenkant van de uitnodiging zetten (wegens lettertype en indeling tekst), het wordt nogal druk... Nu wou ik onze volledige naam en de namen van onze ouders (en eventueel adres) op de ac...
Uitnodigingen
Reacties:
9
17-5-2009 22:48:49
regina
Wanneer onze uitnodigingen bestellen en versturen
Hey iedereen! Al 1000 x gesteld maar toch :) Wij trouwen in april '10. Wanneer zouden we best onze uitnodigingen laten drukken en versturen? Groetjes!
Uitnodigingen
Reacties:
3
17-5-2009 11:51:59
Annelies
dankkaartje
Hoi collega bruidjes,Ik wilde eens horen hoe jullie dankkaartjes eruit zien? Wij zijn volop bezig met de onze te ontwerpen.groetjes Annelies!
Uitnodigingen
Reacties:
3
14-5-2009 23:25:01
Jessica
Hoelang duurt het voor je de uitnodigingen hebt?
Heykes,Hoelang zijn jullie bezig geweest aan de uitnodigingen? En hoelang heeft jullie drukker nodig gehad om die af te krijgen?Bedankt om me jullie ervaring mee te delen :-)GroetjesJessi
Uitnodigingen
Reacties:
8
13-5-2009 13:36:18
veronique
Lettertype Zapfino of Shelley Volante
Hey allen! Zijn er toevallig die één van deze lettertypes op hun PC/MAC staan hebben? Het zijn commerciele lettertypes, dus niet op Dafont of FreeFonts... te vinden, maar blijkbaar staan ze wel standaard in sommige programma's. Anders moet ...
Uitnodigingen
Reacties:
2
13-5-2009 11:51:12
Anja
Te frank of niet?
Hallo,Zoals velen onder jullie willen we liefst een centje als cadeau, mijn vriend heeft daarom een versje verzonnen om eventueel op de uitnodigingen te zetten maar ik ben nog niet overtuigt. wat is jullie mening? Te frank of niet?'Een huwelijksreis ...
Uitnodigingen
Reacties:
18
13-5-2009 8:17:14
Riet
Kostprijs originele uitnodiging?
Hoi,Wij willen graag een originele uitnodiging hebben. We hebben wel niet echt een idee wat we willen, we hebben geen eigen ontwerp. We hadden ergens prijs laten maken en uiteindelijk zouden we 4,75 euro betalen per uitnodiging (inclusief ontwerpkos...
Uitnodigingen
Reacties:
6
12-5-2009 22:14:09
Mieke
Vermelden van overleden ouders
Dag iedereen,we zijn bezig met het opstellen van de tekst voor de uitnodigingen. Nu is mijn vader 15 jaar geleden gestorven. 2 jaar daarna heeft mijn moeder iemand anders leren kennen die vrij snel bij ons in komen inwonen, en die als een echte vader...
Uitnodigingen
Reacties:
5
12-5-2009 16:52:45
Eerste
Vorige
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
ptr.pictures
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in
Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
Grafische Vormgeving bvba
Toffe kaarten, die hartjes raken
in
Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer...
Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in
Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden
Meer info
Huyze Miekado
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in
torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten!
Meer info