Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

corina
locatie voor trouwfoto's
hoi weet iemand of je nog trouwfotos kunt laten maken in het park van family emsens in lommel wij trouwen 18juni en we zouden graag daar onze foto's laten maken we weten niet hoe je die mensen kunt contacteren om het te vragen 
Locaties - Fotografie Reacties: 0 12-5-2016 11:21:16

Eva
Laat je haar en make-up schitteren op je grote dag!
Liefste bruidjes, Laat je kapsel en make-up verzorgen door een professionele haar en make-up artiest. Er wordt steeds een afspraak gemaakt om alles ruim op voorhand te bespreken en een proef kapsel + make-up te doen zodat alles op de grote dag vlo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 12-5-2016 6:46:19

Neome
Enquete - fotograaf vs videograaf
Beste trouwers! Vrienden van mij zijn bezig met een project ivm video's op trouwfeesten. Gelieve hen te helpen door onderstaande enquete in te vullen. http://www.enquetemaken.be/respondents.php?id=280089 Alvast bedankt!
Video Reacties: 1 11-5-2016 19:28:16

anna
haar én make up
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar iemand die haar én make up voor mijn trouw (29/juli/2016)zou kunnen doen. Hebben jullie tips in regio Antwerpen.Bedankt.  Groetjes Anna
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 11-5-2016 17:23:24

Vic
Afstudeeronderzoek scriptie
Beste Meneer, Mevrouw, Graag nodig ik je uit om deel te nemen aan dit afstudeeronderzoek. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van potentiële klanten bij een boekingskantoor. Het doel van het onderzoek is om de naa...
Ceremonie Reacties: 1 11-5-2016 16:41:10

jurgen
Binnenlocatie omgeving Balen
Hallo, Weet er iemand een mooie binnenlocatie omgeving Balen voor de trouwfoto's? Groetjes, Karin
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-5-2016 22:54:43

Anke
23 april 2016, een mooie dag!
Hey iedereen, Ondertussen al 17 dagen getrouwd dus hoog tijd voor een (lang, sorry daarvoor) verslagje van onze fantastisch mooie dag ! Zoals de traditie het zegt, hebben mijn toen verloofde en ik apart geslapen. Tom is naar zijn ouders ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 10-5-2016 11:06:12

stefanie
Hulp
Hallo , Kent er toevallig iemand een dj voor regio Sint-truiden ?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 10-5-2016 10:48:36

sonja
Binnenlocatie fotoshoot
Hallo, weet iemand nog een leuke binnenlocatie voor een fotoshoot in de omgeving van hechtel-eksel? Leukst is iets industrieels. Hopelijk wordt het goed weer en hebben we de locatie niet nodig :-)
Locaties - Fotografie Reacties: 0 9-5-2016 20:43:53

Debby
binnenlocatie regio Kortrijk-Harelbeke-Waregem en deelgemeentes
Hallo iedereen!! Iemand een idee voor een binnenlocatie om de trouwfoto's te nemen regio Kortrijk, Harelbeke, Waregem, Deerlijk en alle deelgemeentes?? Welke hebben al de rozentuin te Kortrijk in gedachten voor de buitenlocatie... Alvast bedankt!!!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 9-5-2016 18:46:32

Simona
ervaring catering en feestzaal Hof Te Rhode
Goeiendag! Omdat we aan het overwegen zijn om deze zaal te nemen zou ik wat informatie willen ... Heeft er iemand al ervaring met Hof Te Rhode in Schaffen of  is er iemand recent getrouwd ? Hoe was het menu? Ben benieuwd  naar jullie ant...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-5-2016 18:10:38

lynn
spannend!! :D
spannend nu donderdag heb ik mijn eerste pasbeurt...benieuwd of  ik het nog altijd mooi ga vinden mijn droomjurk..kben dr wel nog altijd zot van hihi  zoveel vragen gaan er nu door mijn hoofd.. ga ik er wel ingraken  als ik het g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-5-2016 14:29:24

David
dj Thierry Heldenbergh
Beste, Graag had ik wat referenties over dj Thierry Heldenbergh vernomen van jullie. Alvast bedankt.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 9-5-2016 13:45:26

Anke
Te koop: Paraplu
Hey iedereen, Onze dag is alweer 16 dagen gepasseerd (verslagje volgt nog)... Wij hebben gelukkig prachtig weer gehad en daarom verkopen wij de paraplu die we voorzien hadden. Zie link hieronder, is nog niet uit de verpakking geweest, af te halen i...
Ideeën Reacties: 1 9-5-2016 11:43:24

veerle
Ervaringen met Valere peeters Ceremoniemeester
Hoi hoi, wie heeft er ceremoniemeester Valere peeters gehad op hun huwelijk, en wat zijn jullie ervaringen? Voor wat zorgt hij allemaal enzo? Hij komt volgende week langs bij ons voor een gesprek....
Ceremonie Reacties: 2 9-5-2016 9:41:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...