Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

kathy
zenuwen trouwjurk
Hallo allemaal, hier beginnen de zenuwen stilaan te ontstaan wat betreft de trouwjurk. Over 9 maanden trouwen we en ik hoor al verhalen dat je zo vroeg moet zijn met een trouwjurk te bestellen... Ik heb al eens gegoogled naar collecties en ellis bri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-8-2012 9:36:16

kelly
online kopen op jenjen house
hellow heeft er iemand al een kleedje op jenjen house gekocht , passen de maten , kan je weer sturen, merci
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 14-8-2012 11:20:18

Vicky
pas bruidsjurk from hell en gelukkig een hemelse vrijgezellen ... op 1 dag!
Zaterdagmorgen was het dan zover, mijn jurk gaan passen. het was erop of eronder! diegenen die al een beetje volgden: mijn bruidsjurk was te klein. al van dag 1. ze hadden nochtans een grotere maat besteld dan het pasmodel, maar toch... TE KLEIN. nu,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 14-8-2012 10:05:32

Petra
schouders bloot
Ik heb al gehoord van sommigen; blote schouders in een kerk beter niet doen.. Ik ging eig enkel mijn sluier dragen, iemand had gezegd dat ik het beter eerst aan de pastoor kon vragen of mijn schouders wel bloot mogen zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2012 21:44:26

Jill
Hier even een verslagje van onze fantastische dag!
Hey bruidjes in spé,  Wij hebben en supermooie dag achter de rug!  Alles liep perfect! Bij deze wil ik dan ook even mijn hoepel verkopen... Mt S-M heb deze uiteraard maar 1dagje aangehad en heb hem 95€ betaald bij Jagré I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-8-2012 20:14:28

els
La Sposa outlet Beveren-Leie
Hey bruidjes in spe, Heeft er iemand ervaring met La Sposa outlet in Beveren Leie? Daar we in de verbouwingen zitten maar toch niet jaren kunnen wachten om man en vrouw te worden, zoek ik een trouwjurk die in ons budjet past..... Niet te d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-8-2012 13:29:17

Siska
Droomjurk gevonden!
Hallo ladies! Vorige zaterdag heb ik dus mijn droomjurk gevonden bij bruidsboetiek Steven!! Wat een zalig gevoel om es al die jurken te mogen passen...vond ze eigenlijk allemaal leuk, maar eentje stak er echt met kop en schouders bovenuit! Tis een&nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 13-8-2012 10:25:19

Debbie
Vandaag voor het eerst gaan kijken naar een jurk
Hallo, vandaag voor de eerste keer gaan kijken naar een trouwkleed. De eerste winkel was ik een beetje teleurgesteld. Er was niet veel en niet echt iets naar mijn smaak. Was snel buiten en had geen zin meer, maar tja had nog een afspraak met de volg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 11-8-2012 20:05:03

nan
Nieuwe trouwjurk te koop! Hangt nog in de winkel top met rijglint maat 36-38-40
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/nieuw-trouwkleed-te-koop-maat-127997371.html 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-8-2012 0:22:43

patricia
TROUWJURK MON CHERE
HELE MOOIE TROUWJURK BEWERKT MET STEENTJES,ROMANTISCH GEVOEL EN LANGE SLEEP OOK MET BOLERO ERBIJ.DIT VOOR EEN VRAAGPRIJS VAN 550EURO.CONTACTEER OP NR 0478421510.VAN DER LINDEN.VAN DOOREN
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-8-2012 17:05:31

Carmen
Bruidsparadijs - twijfels
Hey iedereen Ik heb morgen een afspraak bij het Bruidsparadijs, los van alle negatieve en positieve ervaringen vrees ik nu dat ik met mijn budget van 600-700 euro daar helemaal niets kan vinden :s Ik wil geen traditioneel, lang wit kleed maar iets ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-8-2012 16:19:34

ilse
TROUWEN IN HET WIT...
trouwen in het wit,ik vind dat heeel mooi,maar ik twijfel....ik wil wel graag in't wit...want ik vind trouwen doe je in't wit! maarja da is dan weer voor jonge bruidjes...ik ben volgend jaar op m'n trouwdag 44 jaar,ik heb nog geen enkel rimpeltje,bru...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 10-8-2012 15:28:01

Inge
Trouwjurk te koop, maat 34/36
Te koop: prachtig wit trouwkleed van het merk Linea Raffaelli. Nieuw gekocht bij Primaleen in Herent, slechts 1 keer gedragen in mei 2012. Het is nadien meteen gereinigd bij de droogkuis en terug in prima staat. Het kleed bestaat uit 2 delen: topj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-8-2012 13:21:46

Siska
Tips trouwjurk kiezen
Goeiemorgen dames! Superspannend, morgen mag ik voor de eerste keer trouwjurken gaan passen bij bruidsboetiek Steven in Torhout. Ik kijk er superhard naar uit..., maar begin me nu toch een beetje af te vragen waar ik zoal moet op letten? Ik heb eigen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 10-8-2012 8:41:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info