Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lore
Vanalles te koop!
Helaas is mijn huwelijksdag al achter de rug. Hierbij verkoop ik heel wat spulletjes, hopelijk kan ik er toekomstige bruidjes een plezier mee doen: Trouwschoenen http://www.kapaza.be/nl/schoenen-en-laarzen/prachtige-trouwschoenen-maat-38-5-106971285...
Voorbereiding Reacties: 3 8-5-2016 19:51:33

Wendy
noodoplossing
Beste, Wij hebben misschien een probleem! Onze trouwfotograaf en drukker ligt in ziekenhuis en onze uitnodigingen geraken mss niet op tijd klaar. Ons ontwerp en foto is klaar. Wie kans ons in nood helpen voor een prijsje en samen dit met ons mss op...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-5-2016 20:14:58

Dieter
Kapsel en make-up voor de bruid - regio Hekelgem
  Hello, ik zoek voor 21 december voor een kapper of kapster die ook make-up doet voor mijn aanstaande bruid, liefst aan huis in Hekelgem.  Wie kan mij hier mee helpen, graag snel iemand gevraag want we zijn alles aan het voorbereiden :)&n...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 5-5-2016 20:53:59

Kelly
Ceremoniemeester
Gezocht, ceremoniemeester enkel voor gemeentehuis en kerk. Of anders gezegd iemand die ons helpt met wie wanneer binnengaat :-) voor 25 juni
Voorbereiding Reacties: 5 5-5-2016 20:41:55

Liese
geen dansfeest?
wij trouwen binnekort en hebben eigenlijk geen zin in een dansfeest, we dansen namelijk allebei niet graag en babbelen liever. We hebben al een mooie locatie waar we 's avonds een receptie en diner zullen geven, maar zouden nog iets wi...
Ideeën Reacties: 4 4-5-2016 16:37:06

ilse
Suitestoet
Hoi iedereen Kan mij iemand eens zeggen voor in een suitestoet hoe de volgorde is?
Voorbereiding Reacties: 3 4-5-2016 13:51:06

Silke
Dans met getuigen en broer/zus
Dag iedereen, we zijn ng op zoek naar een liedje voor de dans met mijn broer en mijn man met zijn zus. Dit wordt onze derde slow. Tips? Bedankt!
Openingsdans Reacties: 0 3-5-2016 23:29:13

Maurice
Getuigen
Hallo allemaal, Een vriend van mijn uit Australie woont nu in Nederland en heeft een verblijfsvergunning voor 5 Jaar. Daarna wordt zijn verblijf opnieuw getoetst. Nu ga ik 10 Juni 2016 trouwen. Mag deze vriend met een verblijfsvergunning van 5 jaar...
Juridisch Reacties: 3 3-5-2016 23:03:50

dominique
Artcube
Hallo, Iemand een idee hoeveel het kost om in de Artcube een zaal te huren?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-5-2016 16:06:14

richard
Win een gratis weddingplanner!
Win een gratis weddingplanner! Ga jij trouwen of ben je pas getrouwd? Help ons met dit onderzoek en maak kans op een gratis weddingplanner! https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_5yzPWKkaB7eP2fz
Ideeën Reacties: 1 3-5-2016 14:45:59

nicky
Weet iemand waar ik dit trouwkleed kan vinden ?
Hallo Iedereen !!! Sinds mijn 15de heb ik mijn droomjurk gevonden ! (Op papier dan toch , weet niet of ik ermee sta natuurlijk) Na lang zoeken , ben ik erachter gekomen dat het een jurk is van Zuhair Murad , blijkbaar een ontwerpen die een winkel he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-5-2016 10:12:55

nicky
Feestzaal noord Antwerpen
Hallo Iedereen !  Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een betaalbare feestzaal voor 120-150 mensen. Om eerlijk te zijn val ik achterom van de prijzen :-( Dus went ik mij tot jullie ! Waar vind ik een feestzaal met drank en DJ onder de 4...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 3-5-2016 10:02:38

Nathalie
Cloud voor foto's
Dag toekomstige bruidjes Binnen 67 dagen is het eindelijk de grote dag... Graag hadden we voor op ons feest een soort van Cloud (waarop alle gasten foto's kunnen plaatsen) aangemaakt. Zo kan iedereen foto's nemen met hun Smartphone en deze rechtstr...
Voorbereiding Reacties: 6 2-5-2016 21:12:55

Vic
Afstudeer onderzoek live muziek
Beste Meneer, Mevrouw, Graag nodig ik je uit om deel te nemen aan dit afstudeeronderzoek. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van potentiële klanten bij een boekingskantoor. Het doel van het onderzoek is om de naa...
Voorbereiding Reacties: 0 2-5-2016 15:00:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...