Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
...
Volgende
Laatste
jkjkd
nieuwe collectie
hallo iedereen heb daarstraks al wat nieuwe collecties van de bruidsjurken gezien.. Heb er wel een aantal hele leuke tussengezien. Maar heb wel gezien dat de sleep meestal wel redelijk lang is bij degene die ik juist zo mooi vind. Ik zou liev...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-8-2012 20:12:27
Saar
Aire Barcelona
Heeft iemand een idee waar je het merk Aire kunt kopen? Het zijn echt schitterende jurken, maar op de site vind ik nergens terug of die wel in België te koop zijn en zo ja, waar. Liefst een winkel in West-vlaanderen, maar ik rij gerust he...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
8-8-2012 21:28:04
Tessa
Kosteloos voor mijn project
Voor mijn nieuwe project, ben ik opzoek naar: Een bruidje met durf en dat nog opzoek is naar: · Trouwkleed · Bruids Make up ·&nbs...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-8-2012 14:10:12
Nathalie
trouwjurk te koop, maat 48
ik verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek -grijze rok -witte bustier -grijze sjaal -grijze bolero maat 48 te passen in Sint-Niklaas of Laarne http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
8-8-2012 11:10:31
kath
bruidsjurk
Ik vond nergens mijn goesting ben dan maar naar een naaistet gestapt in sint niklaad Wat eenn lieve dame ze maakte mij een jurk op maat eentje dat ik op internet vond prachtig en binnen mijn krape budget ! Zeker een aanrader ! Couture sybella in si...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
8-8-2012 10:51:05
Ellen
Gaan zitten met sluier
Het is misschien een stomme vraag, maar ik heb een lange sluier en vroeg me af of ik, als ik ga zitten, daar gewoon op kan gaan zitten, of hem telkens beter over mijn stoel hang. Kwestie van hem niet te fel te kreuken al in het begin van de dag...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-8-2012 2:07:36
Lies
Geen wowgevoel, help?!
Dag bruidjes, Vrijdag ben ik voor de eerste keer jurken gaan passen. Ik had ongeveer een beeld van wat ik wou, en heb een stuk of 10 jurken gepast. Het was vooral wennen om mezelf in zo'n jurk te zien en uiteindelijk heb ik er 2 gevonden die ik heel...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
7-8-2012 19:37:42
Sandra
2de pas = BIG love for the dress!!
Hallo allemaal, Met een grote smile op mijn gezicht zit ik hier se...mijn 2de pas was echt een succes! Ik heb lang getwijfeld over mijn kleed...met een bang hartje naar de 1ste pas, nadien terug twijfels...terug met stress vertrokken vandaag, maar h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
29
7-8-2012 17:17:56
Claudia
Hoelang op voorhand je trouwjurk kiezen?
Ik ga volgend jaar eind mei of begin juni trouwen. Wanneer zou ik dan best gaan kijken voor een trouwkleed?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
7-8-2012 14:15:25
Nieke
Prachtige Ian Stuart Flowerbomb jurk te koop
Wij zijn op 2 juni 2012 getrouwd en wegens plaatsgebrek thuis doe ik mijn jurk met spijt in het hart weg. Ik zou er graag iemand even gelukkig mee maken als ik die dag was :-). De jurk is 1 keer gedragen en nog in heel goede staat. Onmiddellijk na...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-8-2012 21:57:58
Nellie
Hoever op voorhand afspraak maken bruidswinkel?
Hallo!!!!!!!!!!!! Ik zou in September graag op trouwjurkenjacht gaan! Maar ik vroeg me af hoe ver je op voorhand een afspraak moet vastleggen bij de bruidswinkel. Ik zou eigenlijk enkel kunnen op zaterdag... Zou ik dan deze week al eens bellen of ga...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
6-8-2012 19:15:54
Patricia
Bruidsjurk - Tiara - Jurk + bolero bruidsmeisje te koop
Hallo, Voor wie nog op zoek zou zijn naar 2de hands jurk, ik verkoop nog volgende: Trouwjurk maat 38-40-lengte geen belang enkel sleep wordt langer (ik ben 1m66) (Merk: Justin Alexander - nieuwprijs met aanpassingen € 1.400 - gekocht bij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
6-8-2012 15:47:12
Linda
Hoe kies je trouwkleed??
Vorig weekend en dit weekend ging ik op zoek naar een trouwkleed (volgende week onze laatste afspraak met onze derde winkel. 3winkels doen lijkt me voldoende, niet?) In de eerste winkel vond ik een ideaal trouwkleed. Exact het kleed waar ik me altij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
6-8-2012 14:11:08
Aurelie
trouwjurk/suitekleed te koop!
Ik heb hier de perfect alternatieve trouwjurk voor je! Maatje 36, met mijn 1m67-68 past hij perfect voor mij, is één keer aangedaan geweest, naar droogkuis en thats it! [IMG]http://i13.photobucket.com/albums/a257/LiekeAlb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
3-8-2012 19:35:34
Evelien
2de pas was fantastisch! :-d
Heyhey, Gewoon even mijn vreugde delen! Na de zorgen na de 1ste pas (er ontbrak een versiering aan mijn kleed en er was een zeer zichtbare naad in de wilde zijde op een heel opvallende plaats), was ik nu wel heel benieuwd naar wat het resulta...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
3-8-2012 16:44:43
Eerste
Vorige
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Joshua D'hondt Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info