Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Martine
Help! Geen stress
Al een dik jaar verloofd, nog ietsje meer dan 200 dagen te gaan tot onze big day. Maar waar ik mij anders doodstress over zowat alles in mijn leven en zelfs geboekt sta als "ultra stressgevoelig" (heb epilepsie en stress is één van de groo...
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2013 22:54:02

kathleen
ooh help!
Ik begin meer een meer schrik te krijgen dat ik dingen ga vergeten Stom natuurlijk ik heb nog alle tijd.  Kunnen jullie al eens zeggen wat jullie allemaal gedaan hebben en nog gaan doen. dank je!
Voorbereiding Reacties: 11 18-11-2013 21:35:09

Lentl
alternatief gepersonaliseerde luciferdoosjes
Omdat we bij aanvang van de openingsdans vuurwerkstokjes, de genodigden gaan laten aansteken, heb ik me reeds suf gezocht om gepersonaliseerde luciferdoosjes of aanstekers aan te schaffen, tegen een betaalbare prijs.  Tot op heden niet gevo...
Voorbereiding Reacties: 4 18-11-2013 0:18:02

Annelies
intrede zaal
Hallo allemaal, Blijkbaar is het de gewoonte dat het bruidskoppel de zaal binnenkomt als alle gasten al binnen zijn en dat er dan "partymuziek" wordt gespeeld. Zowel mijn man als ik, zouden liever gewoon mee de feestzaal binnengaan en plaats nemen a...
Voorbereiding Reacties: 7 17-11-2013 20:57:44

Liesbeth
Weddingplanner in opleiding zoekt stagekoppel
Beste bruidjes in spe, ik volg momenteel de opleiding tot weddingplanner bij Wedding Planners International en ben daarom op zoek naar koppel uit West-Vlaanderen waarvoor ik het huwelijk mag organiseren. Was je sowieso van plan beroep te doen op ee...
Voorbereiding Reacties: 0 17-11-2013 18:03:01

Tiffany
Speech wanneer en verwachtingen
Beste bruidjes, zoals de titel het al zegt vraag ik mij af wanneer er op je huwelijksdag een speech wordt gegeven?dit wordt precies op verschillende momenten verwacht dus zou graag exact weten wanneer en wat er dan ook verwacht wordt. Alvast bedankt...
Voorbereiding Reacties: 2 17-11-2013 13:21:41

Ilse
Drukkerij west-vlaanderen
Hallo iedereen, ik trouw op 19/09/2014 en ben op zoek naar een goeie drukkerij in west vlaanderen :-). We zijn zelf van Gistel Alvast bedankt en groetjes, Ilse
Voorbereiding Reacties: 8 17-11-2013 10:36:25

Vansteenbrugge
TROUW & TRENDS
Trouwplannen??? Morgen TROUW & TRENDS !!! VERNIEUWD TROUWEVENT OP 3 LOCATIES VOL LEUKE EXTRA’S EN VERRASSINGEN! ... We hebben alvast een glaasje voor u klaargezet !!! Zo ontdekt u drie unieke locaties en daarnaast komen alle facette...
Voorbereiding Reacties: 0 16-11-2013 21:10:08

sandrine
zoveel te doen/niets te doen
hoi poeple, Hebben jullie dit ook dat het soms mega druk is om alles voor te bereiden en soms van die dagen da je nie weet waar je moet aan beginnen,of voorlopig niets meer moet/kan doen? als het dan druk is loop je als een kieken zonder kop en als ...
Voorbereiding Reacties: 4 16-11-2013 12:14:06

tinne
Iemand een oplossing voor onze huwelijksreis?
De dag dat we trouwen ben ik 7 maand zwanger. Dus zoals we gehoopt hadden zullen we niet met de vlieger weg kunnen want je mag maar vliegen tot uw 6 maand. Weet er iemand een alternatief zodat we toch een mooie huwelijksreis hebben? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 9 15-11-2013 13:39:00

kathleen
checklist
Dag Dames,  Ik beging me stilaan zorgen te maken dat ik dingen ga vergeten. Dus heeft iemand een checklist waar zelfs de kleinste details opstaan? 
Voorbereiding Reacties: 5 15-11-2013 11:14:27

eve
Hulp en tips WELKOM
Hallo ! Wij jong koppel met 3 kindjes, trouwen EINDELIJK op 13/09/2014 ! Het zaaltje, dj, en traiteur liggen al vast. Nu de rest nog.. Ik heb behoefte aan een weddingplanner, maar de offertes die ik binnen kreeg zijn toch boven ons budget. We zoe...
Voorbereiding Reacties: 4 14-11-2013 16:35:11

Cynthia
Te koop
Wie heeft interesse in bierviltjes die de gasten kunnen aanvullen. Er staan volgende vragen op: 6 verschillende vragen/zinnetjes: 1 - Wat is jouw mooiste herinnering met/van het bruidspaar ? 2 - Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden (dit is hetzel...
Voorbereiding Reacties: 8 14-11-2013 14:28:01

Lentl
Bijorca
Iemand ervaring met deze juwelier? Is er veel keuze?  Welke prijscategorie? Is er naast trouwringen ook keuze uit armbanden, kettingen? x
Voorbereiding Reacties: 1 14-11-2013 13:24:21

sandrine
Op naar 3 maand xxx
Hoi again, hier ben ik weer. vandaag extact 4 maand te gaan of beter zeggen nog welgeteld 119 dagen!! wat gaat da echrt supersnel zeg.eerst ging het lijk niet vooruit,dan voelde het dat het eindelijk wat vooruit ging,daarna nog wa sneller,maar nu is...
Voorbereiding Reacties: 2 14-11-2013 10:11:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...