Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

kitty
hoe bruidskleed betalen?
hello,ik vraag mij af als je ene kleed vind betaal je dat in 1 keer of is dat helft nu en helft bij afhaling?of meerdere keren?heb hier geen flauw benul van
Andere Reacties: 10 13-7-2009 14:17:33

annabel
spannend!!!
heb binne drie uur een afspraak bij koonings en heb al wa zenuwen.gaat me raar doen mazelf in een jurk te zien!Kijk er echt naar uit!moet ik mij een speciale bh of zo aandoen of...weet ik veel....???ale laat vanavond wel iets weten!groetjes!!!
Andere Reacties: 5 13-7-2009 12:18:25

Shirley
Bloemen kerk
Ik ben op zoek naar voorbeelden van bloemstukken voor op het altaar te zetten in de kerk. Kan er mij iemand een paar goede sites geven of enkele voorbeelden doormailen? Heb al enkele sites bezocht maar vindt niet echt mijn keuze ertussen.Alvast bed...
Andere Reacties: 2 13-7-2009 12:17:37

Marcia
bruidstaart Den Hof
Hallo,wij gaan ons huwelijk vieren bij Den Hof in zelzate. Ziet er echt fantatisch uit. Wij kunnen via hun de bruidstaart bestellen, maar hebben geen idee wat het is. Zij noemen het een piece monté biscuit met rode vruchtjes. Weet iemand wat dit...
Andere Reacties: 2 13-7-2009 12:07:23

kitty
trouwkleed nog te vinden?
hello,heb pracht van trouwkleed gezien maar dacht nog even te wachten.is collectie van 2009. ga ik die nog vinden binnen paar maanden door die solden?
Andere Reacties: 4 13-7-2009 9:57:49

Tessa
Super wknd, schoenen & juwelen gevonden
Hallo,Ik wilde even laten weten dat ik een super wknd achter de rug heb...Vrijdag een hele trip naar Breda voor mijn schoenen!! Super winkel "Tsjari", heb er maar meteen 2 paar gekocht omdat ik zo'n schoenenfreak ben en omdat, tja... waren ...
Andere Reacties: 0 13-7-2009 9:33:54

Ibe
Fotograaf gezocht (regio Aarschot)
Voor ons huwelijk op 22 mei 2010 zijn we nog op zoek naar een fotograaf. Liever iemand die er niet dagdagelijks mee bezig is maar eerder als hobby, in bijberoep of een student(e). Bedoeling is dat we alle foto's op CD krijgen en zelf kunnen laten a...
Andere Reacties: 10 12-7-2009 23:59:32

Ibe
Fotograaf gezocht (regio Aarschot)
Voor ons huwelijk op 22 mei 2010 zijn we nog op zoek naar een fotograaf, maar eigenlijk liever niet de "standaard". We zoeken eerder iemand die er niet puur professioneel mee bezig is maar eerder als hobby of een student fotografie. Belan...
Andere Reacties: 0 12-7-2009 23:56:16

kristel
Nog 2 daagjes
hallokes,Voor mij is het bijna de grote dag. Ja het is op een dinsdag. REDEN: precies die dag 8 jaar samen. Ben echt super zenuwachtig. Man dat alles maar in orde is. En het weer zal ok een vraagteken worden. Ik zal het spijtig vinden dat al de voorb...
Andere Reacties: 6 12-7-2009 19:44:06

lindsy
merken trouwjurken
dag allemaal!Graag had ik geweten van welk merk jullie trouwjurken zijn... Ik ben fan van Linea Raffaelli en Marylise, maar had toch graag meerdere collecties bekeken...
Andere Reacties: 20 12-7-2009 17:02:38

kitty
trouwjurk
hello,heb pracht van trouwkleed gezien van linea rafaelli set 50.natuurlijk zijn daar geen prijzen bij te zien.weet iemand of die enorm duur zijn?
Andere Reacties: 1 12-7-2009 16:49:13

Véronique
Gisteren mijn vrijgezellenavond!!!
Dag ladies,Gisteren had ik mijn vrijgezellenavond! (de uitnodiging had ik hier al eerder geplaatst) Het was héél tof, net zoals ik het me had voorgesteld! Voor een uitgebreid verslag: zie website onderaan. En nu op naar het feest zelf!Groet...
Andere Reacties: 0 12-7-2009 16:41:37

kitty
wanneer feestzaal regelen?
hello,ik ben juist door mijn vriend ten huwelijk gevraagd en zou graag trouwen mei volgend jaar wanneer begin je feestzaal enzo vast te leggen?heb totaal geen idee wat eerst te doen
Andere Reacties: 14 12-7-2009 14:25:19

XXXXXX
Berenkoppel
Beste,Ik heb een berenkoppel te koop. De beren stellen de bruid en bruidegom voor. Kan eventueel gebruikt worden voor de ringen.Groetjes.Evelien
Andere Reacties: 2 12-7-2009 10:10:36

Liesbeth
Leiden van een vrijzinnige viering
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen pas volgend jaar in september, maar toch heb ik al 1001 vragen...Wij willen een vrijzinnige viering, maar wie kan deze allemaal leiden? Moet dit een priester zijn? Hoe gaat dit allemaal in zijn werk?Alvast bedankt voor...
Andere Reacties: 6 11-7-2009 13:14:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...