Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Jill
kadootjes ouders,getuigen,...
hey bruidjes enkele dage gelede poste ik een topic over de kadootjes van de getuige enz iemand gaf mij een ideetje om is te gaan kijken in Kadee-Boo in hove! wel wel wel, wat hebben we daar gevonden??? onze perfecte kadootjes: en het is geworden ...
Ideeën Reacties: 2 26-3-2012 19:15:46

Jill
speech!
Hey bruidjes, ben even aan het denken aan mijn speech!  tgoh geen gemakkelijke opdracht! willen jullie jullie speechjes even doormailen zodat ik een ideetje krijg! dank u vandenbulck_jill@hotmail.com groetjes!!!
Ideeën Reacties: 9 26-3-2012 19:10:25

Sylvie
bedankingen ouders!!! Inspiratie?a
Hallo bruidjes, Ik ben al enkele weken mijn hoofd aan het breken over een bedankingscadeau voor de ouders, maar weet het echt niet... Ik wil geen foto (dit zie je zoveel en dit zou ik liever achteraf eens geven), dan dacht ik aan een ontbijtmand v...
Ideeën Reacties: 7 26-3-2012 19:08:10

eline
Praatpaal
Hallo bruidjes, Vraagje, heeft er al iemand gewerkt met een praatpaal op jullie huwelijk? Groetjes
Ideeën Reacties: 2 25-3-2012 21:52:10

caroline
Op zoek naar een trouwkoppel uit Genk of omstreken!
Hallo! Wij trouwen op za 7 juli 2012.We zijn op zoek naar een koppel uit Genk of omstreken dat ons enkele uren met klusjes wilt helpen op onze trouwdag zoals kerk versieren voor de mis, tafels klaarzetten tijdens de mis, rondgaan met drank op de rece...
Ideeën Reacties: 6 24-3-2012 17:12:02

lieselot
Origineel tafelthema
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een originele manier om de gasten aan tafel te zetten . We trouwen in de zomer (7sept), en ben momenteel nog inspiratieloos. Wie ideeën heeft, mag zeker tips geven. groetjes en alvast bedankt!!!
Ideeën Reacties: 7 24-3-2012 16:05:57

Jill
snoeppotten laten graveren
hey bruidjes, ik ben aan het brainstormen over de apparte bedankjes voor de getuigen,ouders en bruidsmeisjes ik had in gedachten om de bruidsmeisjes oorbelletjes van hello kitty kado te geven en mijn getuigen zo een snoeppot met daarop gegraveerd :...
Ideeën Reacties: 5 23-3-2012 10:47:52

Annalisa
kids kribbe
ei dames had een klein vraagje ik werk in een kribbe en nu is mijn vraag of ik iets moet voorzien om in de kribbe na het huwelijk na gemeentehuis of eventueel de week nadien uit te delen in de kribben aan mijn groep ?
Ideeën Reacties: 4 22-3-2012 20:33:20

Annalisa
op wie zijn teller..........
Op wie zijn teller staan ook nog 35 dagen ?????? Spannend wat moeten jullie nog doen
Ideeën Reacties: 4 22-3-2012 20:25:22

Annalisa
tekst of geen in het gasteboek
ei dames hoe doen jullie het in het gasteboek ???? schrijven jullie een tekste welke ???of schrijven jullie vragen ,????
Ideeën Reacties: 12 22-3-2012 19:58:13

Steffie
Kleedjes bruidsmeisjes - regio West-Vlaanderen
Dag bruidjes Wij zijn op zoek naar witte / beige kleedjes voor onze drie bruidsmeisjes. Weet iemand een adresje in West-Vlaanderen? Merciekes Steffie
Ideeën Reacties: 3 22-3-2012 14:25:09

Melissa
Wensboom met vingerafdrukken via www.etsy.com
Hoi allemaal! Heeft er iemand van jullie al eens een wensboom met vingerafdrukken besteld via www.etsy.com? Zo ja, via welke shop? En ging dit allemaal vlot? Kreeg je alles toegestuurd of krijg je enkel het ontwerp in je mailbox en moet je deze zel...
Ideeën Reacties: 2 22-3-2012 11:24:15

Evi
binnenkomen avondfeest
hallo! vraagje: wij gaan voor de mensen te laten binnekomen op het avondfeest werken met een lied per tafel, maar onze dj komt normaal pas tegen 21u... Zijn er nog bruidjes met dit concept? en zo ja laten jullie de muziek afspelen door de zaal dan? o...
Ideeën Reacties: 5 22-3-2012 11:16:38

Sara
huwelijk website
ik ben volop bezig met mijn huwelijks website te maken ( beetje veel vertraging opgelopen ;-)) Wie van jullie maakt/heeft er ook een website en wat staat er bij jullie op? Bij mij staat er op dit moment niet echt veel op maar wat ik er op zou willen...
Ideeën Reacties: 11 22-3-2012 11:10:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...