Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
...
Volgende
Laatste
sandra
goedkope trouwjurk?
zoals de tittel het al zegt ben ik op zoek naar een goedkopere trouwjurk. We wilden eerst een feest met alles erop en eraan maar gaan een groter huisje kopen dus we zullen het geld in het huis steken ipv de trouw. Dus ga ik ook geen 1500 euro of zo i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
3-8-2012 15:05:08
kelly
jurk gevonden!!!!
Zoals alles, goed op tijd....Toch wil ik graag hier even men ervaring kwijt over men bruidsjurkzoektocht! Afgelopen dinsdag naar het bruidshuis in Merksem geweest, met een bang hartje na de vele negatieve reacties hier! Eerlijk gezegd, ik ben er goed...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
3-8-2012 11:46:39
Sanne
Bruidswinkeldilemma
Hey bruidjes, Mijn getuige, waarmee ik mijn kleedje ga kiezen, heeft slechts één dag verlof meer over voor dit jaar. Daardoor zitten we met een probleem want ik wou samen met haar een zestal outlets bezoeken, waardoor ik nu zal moeten kiez...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
2-8-2012 20:14:27
Caroline
bruid-in-spe zwanger
Hey dames, Even een beetje mijn hart luchten! Emotioneel ben ik helemaal een puinhoop. Ik ben momenteel 6 weken zwanger! ben superblij met dit nieuws natuurlijk want had een grote kinderwens. naast de blijdschap komt er natuurlijk ook de misselijkh...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
2-8-2012 18:18:48
sanne
Kort trouwkleed te koop - Nieuw - maat 36 - 280 euro
Dag medebruidjes, Toen ik net verloofd was heb ik een kort trouwkleedje gekocht in het idee dit aan te doen op mijn avondfeest of burgerlijke trouw. Ik heb het kleedje toen bijna 400 euro betaald en het stond toen zeer mooi. Nu, een jaar later en sl...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
2-8-2012 11:03:04
clara
super proef gehad haar en make-up, maar afschuwelijke 2de pas
Hey hey, even mijn frustratie met mezelf van me aftypen (en dieettips vragen!!) Heb mijn proef gehad bij looks of versailles en dat is echt super, ze blijft proberen, komt zelf met leuke ideetjes en mijn haar en make-up zijn perfect, niks dan lof! M...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
1-8-2012 18:20:05
Ann
trouwjurk te koop
Hallo, ik heb 2 trouwjurken in de aanbieding, 1 van Marylise model dreamer maat 36-38, nooit gedragen wegens annulatie huwelijk en 1 van linea raffaeli maat 38 zomer 2011 deze is 1 x gedragen. Heeft iemand interesse in één van deze jurken? ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
1-8-2012 15:34:49
elke
stressmomentje trouwjurk
Zaterdag kleedje terug gaan passen, en ja ik vind het nog steeds prachtig mooi maar ik kreeg het ineens wel wat heet omdat het eigenlijk wel een imens ding is. Ik wou perse een prinses zijn, maar hoe moet je feesten als een prinses en vb de huckelbuc...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
1-8-2012 13:28:48
Charlotte
Trouwkleed Leijten te koop Maat 44 -2012 collectie 600 euro!!!!
Bij deze wil ik graag mijn trouwkleed verkopen.Wij zijn getrouwd op 27 april 2012.Ik heb mijn kleed bij lilianclaes te Herentals gekocht.Het kleed is niet aangepast in breedte ( taille enz) enkele in de lengte een paar centimeter. ik zelf ben 1....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
31-7-2012 16:48:23
Carrie
Retro-jurk om 'live' te kunnen passen?
Hallo, Mijn beste vriendin trouwt in december. Het wordt een heel eenvoudig wettelijk huwelijk met diner in beperkte kring. Zij wil graag een leuke retro-jurk, zodat ze die nadien ook nog kan dragen. Liefst wat korter, kleur is eigenlijk niet zo be...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
30-7-2012 13:51:53
tinne
Bruidskleed
Hallo iedereen, Vrijdag ben ik zonder enige planning toch gaan kijken naar een kleedje. Normaal zou ik wachten tot in september...Ik heb een 7-tal kleedjes gepast. Natuurlijk was er eentje bij dat echt men ding was. Dus heb ik deze genomen. Het was e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
29-7-2012 10:28:45
fleur
trouwjurk binnen?
Ik vroeg mij af wanneer een trouwjurk meestal binnenkomt in winkel... Mijn kleed komt uit Cony in maria aalter. Vind het raar dat ik nog niets gehoord heb. Normaal gezien zal de winkel mij wel verwittigen zeker? Zijn er nog bruidjes van begin septe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
28-7-2012 21:49:10
nan
Nieuwe trouwjurk te koop! Hangt nog in de winkel top met rijglint maat 36-38-40
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/nieuw-trouwkleed-te-koop-maat-127997371.html
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
28-7-2012 20:36:42
Jolien
Nog 21 dagen op de teller en dan : de bruid haar grootste nachtmerrie!
wat voor jullie misschien een nachtmerrie is om over te dromen, overkwam mij echt... Vrijdagmorgen omstreeks 4u30 ontstond er brand in het huis van m'n tante (mijn getuige) ik had daar m'n trouwkleed gehangen omdat m'n vriend bij ons thuis woont en...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
28-7-2012 19:59:12
Eerste
Vorige
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ans Volckaerts Fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info