Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Carolina
Ammai, gelukt. word bestand naar PDF formaat
Amaai, nu heb ik moeten zoeken. Ik was bij het copy center gaan horen om mijn misboekje te kopiëren. Zeiden ze dat het beter is om het misboekje in pdf formaat te zetten en dan konden ze het rechtstreeks drukken. Dit zou beter resultaat geven....
Andere Reacties: 3 11-7-2009 8:43:20

Ellen
last van zenuwen
Beste bruidjes in spé. Ik heb straks mijn vrijgezellen. Ik heb de hele nacht wakker gelegen van misselijkheid en buikkrampen. Hebben jullie ook zoveel last van zenuwen? ik vraag me af wat dat gaat zijn de nacht voor ons huwelijk als ik er nu al ...
Andere Reacties: 4 11-7-2009 6:45:04

Sarah
BRUIDSJURK
Heeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Moderna in Schepdaal? Veel keuze? Vriendelijk?
Andere Reacties: 4 10-7-2009 20:51:37

Brenda
Bedankt
Bedankt aan de mensen die zo fel gereageerd hebben op m'n berichtje.Er zit zeker iets tussen dat ik graag hoor.xxxVoor de mensen die ook op 08/08/09 gaan trouwen:zijn jullie ook zo zenuwachtig.Ik wel hoor.Het is die dag dan ook mijn verjaardag!
Andere Reacties: 0 10-7-2009 20:05:13

Isabelle
Witte paraplu's
Ik heb 2 nieuwe witte paraplu's te koop.Vorige week vrijdag zijn wij gehuwd.Ze hadden onweer voorspeld, ik heb dan ook 2 witte paraplu's gekocht. We hebben ze gelukkig niet nodig gehad.Ze zijn dus nog splinternieuw. Ik heb er 7.99€ per stuk voo...
Andere Reacties: 7 10-7-2009 17:14:24

Sabrina
Wat allemaal op tafels?
Hoi!Momenteel nog vier weken op de teller en bezig met de laatste details.Ik lees hier op het forum dat velen onder jullie menukaarten hebben... Alleen, er komt al zoveel op de tafels te staan: bloempjes, kaarsjes, tafelnaamhouder met postkaart, lie...
Andere Reacties: 5 10-7-2009 16:04:05

Katrien
gastenboek
Wij zijn er nog niet echt uit wat we willen als gastenboek maar wss gaan we met bierviltjes en gepersonaliseerde balpennen werken...maar met de kaft en de hoesjes erbij komt dit nogal duur uit vinden we, dus dachten we gewoon kaartjes in gekleurd dik...
Andere Reacties: 7 10-7-2009 13:26:03

Katrien
openingsdans
Mijn toekomstig ventje en ik willen graag een speciale openingsdans en hadden gedacht met een melige slow (geen commentaar op de slowers he!) te beginnen....de plaat te laten hangen en dan over tegaan op ofwel een mix van grappige nummers (zoek op yo...
Andere Reacties: 7 10-7-2009 13:21:58

Katrien
prijs uitnodiging
hallo!Ik zou graag eens weten wat jullie uitnodiging ongeveer per stuk heeft gekost als ik dat mag vragen (graag hoeveelheid en incl envelop)...ik heb zelf iets ontworpen en daar prijs van laten maken maar zou willen weten of de prijs er niet "o...
Andere Reacties: 14 10-7-2009 13:18:32

Karolien
fotolokaties in de buurt van Mol
Hoikes, wij trouwen op vrijdag 21 augustus en daarvoor zijn wij nog op zoek naar leuke lokaties voor onze foto's. Zowel voor buiten als binnen(want hier in ons Belgiëlandje weet je maar nooit he)
Andere Reacties: 1 10-7-2009 11:11:58

Karen
nog 1 dag te gaan! :-)
Hallomorgen is het zo ver! Onze grote dag :-)Ik ben al heel de week superzenuwachtig maar vandaag gaat het nog.Zijn er nog mensen die morgen trouwen en waar? Het weer zal precies ook nog goed meevallen :-)Groetjes
Andere Reacties: 7 10-7-2009 10:08:12

stephanie
Hof van Beatrijs/Hof van Nazareth/Koloniënpaleis of Molenhuis???
Hoi bruidjes,Sinds enkele weken ben ik op zoek naar een zaal voor ons trouwfeest in september 2010.Zowel het Hof van Beatrijs en het Hof van Nazareth vond ik heel leuk (wel prijzig). Ik vond ze persoonlijk in het Hof van Beatrijs iets persoonlijker....
Andere Reacties: 5 10-7-2009 9:58:08

Sylvie
Hoe wijnen op menukaart plaatsen?
Hallo,Hoe plaatsen jullie de wijnen op de menukaart?"Wijnen geselecteerd door feestzaal xxx"? Of iets anders? Ik wil het graag redelijk chique houden...Bedankt!
Andere Reacties: 6 10-7-2009 9:40:08

kelly
Gastenboek
waar hebben jullie je gastenboek gevonden?ik ben al in verschillende papierwarenwinkels geweest maar heb daar niks gevonden...groetjes
Andere Reacties: 10 10-7-2009 8:52:51

annabel
ringen
he toekomstige bruidjes en bruidegommen..wanneer gaan jullie zoal zoeken achter de ringen?ben van oostvl..regio dendermonde..zijn er die deze kanten hun ringen gevonden hebben?...hier zijn wel paar grote juweliers maar alles is o zo duur en dan te we...
Andere Reacties: 8 10-7-2009 8:48:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...