Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Carine
Trouwringen
Hallo, wij trouwen op 4 september en zijn nog op zoek naar trouwringen. We twijfelen of we ze zouden aankopen bij juwelier Yzerbyt in Sint-Kruis of bij Fed di Oro.We willen wel een goede kwaliteit. Bij juwelier Yzerbyt hebben we dat zeker, maar we we...
Andere Reacties: 5 9-7-2009 22:52:00

Johanna
ervaring met de rode poort in Meetkerke?
HalloHeeft iemand van jullie onlangs trouw gehad of getrouwd in de Rode Poort te Meetkerke? Wij hebben gehoord dat het feest gestopt moet worden om 4u. Klopt dit? We vinden dit voor een trouwfeest nogal vroeg. Bedankt voor jullie antwoordje terug
Andere Reacties: 0 9-7-2009 21:47:47

Prinses
Twijfels over jurk?
Hallo allemaal!Zijn er nog bruidjes die twijfels hadden na het kiezen van hun bruidsjurk?Ik heb de mijn al in januari gaan kiezen omdat ik zwanger ben en ik het niet zag zitten om met een dikke buik te gaan passen.Nu moet ik nog tot november wachten ...
Andere Reacties: 11 9-7-2009 21:03:44

wendy
trouw
hallo,ik ben wendy.ik trouw volgend jaar op 24juli.ik kan er maar niet over zwijgen.ik weet dat het nog lang is maar vind het niet fijn dat er veel mensen dan zeggen wat ben je daar nu al mee bezig ,dat is nog een jaar.maar ik kan er niet aan doen.ik...
Andere Reacties: 13 9-7-2009 17:24:05

Katrien
bierviltjes
voor diegenen die met bierviltjes werken als gastenboek....hoe doen jullie dit?gewoon blanco bestellen? (je steekt ze toch daarna in het boek?)GroetjesKatrien
Andere Reacties: 3 9-7-2009 16:01:01

Sara
binnenlocatie foto's regio bilzen
Hallo iedereen,Bij goed weer zullen wij foto's nemen op het wijnkasteel in Genoels-Elderen, waar ook het feest doorgaat. Foto's in de kelders kunnen ook, maar toch had ik graag nog een extra plek gehad voor foto's bij slecht weer. Weet er iemand een ...
Andere Reacties: 0 9-7-2009 15:31:00

Daisy
schrijven op bellenblaas
hallo,wij hebben de knoop doorgehakt.we hebben voor de kindjes een bellenblaas gekocht.onze eigen kindjes vinden dat altijd super dus heb ik maar toegezegd.nu dacht ik om het doosje zelf onze eerste letters van onze namen te zetten.iemand een idee ho...
Andere Reacties: 5 9-7-2009 14:18:23

sarah
vragen getuigen
hallo,Hoe hebben jullie jullie getuigen gevraagd? Met n speciaal kadootje? Mijn zusje zou getuigen, maar zij wordt volgend jaar pas 18 en ik weet niet goed met wat ik haar plezier kan doen of wat voor haar een originele manier zou zijn om het te vrag...
Andere Reacties: 9 9-7-2009 13:50:21

nele
stress om bellenblaasjes
Hey trouwertjes en co,Onze dag komt griezelig dichtbij en nu zijn we nog bezig met de kleine dingetjes. Zoals de bellenblaasjes voor na de viering. We verwachten een 90pers. maar die hebben allemaal nog niet bevestigd. Maar nu is mijn vraag, voorzie ...
Andere Reacties: 4 9-7-2009 13:35:58

Vanessa
kleed rembo styling
HalloIs er nog iemand die als kleed koos voor het model 'Suite' van Rembo Styling?groetjesVanessa
Andere Reacties: 3 9-7-2009 12:01:33

jessica
KOONINGS -50%
Hey bruidjes,ik ben net op een ad gebotst... Bruidswinkel Koonings in Deurne (Nederland) geeft kortingen tot 50% op collectie 2009... Ik weet niet welke jurken er onder vallen maar mss wel de moeite om eens te kijken???!!!!!
Andere Reacties: 4 9-7-2009 11:43:36

Vicky
Gebak of ijstaart?
Hei iedereen,Waar hebben jullie voor gekozen als dessert? Een huwelijkstaart in gebak of een ijstaart? Hoeveel hebben jullie hiervoor betaald?We weten namelijk niet goed wat we moeten kiezen, mijn vriend wil gebak en ik wil ijstaart.GroetjesVicky
Andere Reacties: 12 9-7-2009 9:21:40

Tessa
Juwelenontwerpers in de genre van Anne Zellien?
Hallo,Vorige week een bezoekje gebracht aan het atelier van Anne Zellien.Vriendelijk vrouw.Ben opzoek naar een 'speciale' halsketting en armband. Haar ontwerpen vond ik wel mooi en speciaal maar ik heb nog tijd dus ik wel nog even verder rondkijken.....
Andere Reacties: 1 9-7-2009 8:43:40

Kelly
Lenen voor droomhuwelijk?
Hoi iedereen,Wij zijn volop bezig met het plannen van ons droomhuwelijk.Spijtig genoeg moeten we dit allemaal zelf bekostigen.Omdat we zoiets hebben van, je trouwt maar 1 keer dan doe je het beter goed schiet ons wel een beetje budget te kort.We twij...
Andere Reacties: 19 8-7-2009 20:55:53

KARIN
huwelijksbeurs hasselt januari 09
Hallo,Heeft hier iemand de kortingsbon van Koonings nog die ze hebben uitgedeeld op de huwelijksbeurs 10 januari in Hasselt.Dank uKarin
Andere Reacties: 4 8-7-2009 20:43:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...