Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Lieve
Bustierjurk zonder halsketting?
Hallo allemaal,Ik heb enkele weken geleden een bustierjurk besteld.En nu vroeg ik me af of dat kan, een bustierjurk zonder halsketting? Op de meeste foto's zie je bij dat soort jurk toch een halsketting. Ook bij de foto van mijn jurk.Maar korte ketti...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-11-2009 15:33:52

Ellen
Juwelen Linea Raffaelli
Heeft iemand een idee waar je de juwelen van Linea Raffaelli kan kopen?En wat de kostprijs daarvan ongeveer is?Ik heb mijn kleedje van LR besteld, maar ze hadden daar de juwelen niet.
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-11-2009 22:27:01

Sabrina
Op zoek naar goedkoop maar stijlvolle bruidsjuwelen?
Hallo,Ik maak zelf kettingen/oorringen/armbanden op maat. Dwz, je ziet een ketting die je graag wilt maar een stuk goedkoper? Dan moet je bij mij zijn, heb je totaal geen inspiratie? stuur dan een foto van je trouwkleed door en ik stel je een aantal ...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 19-11-2009 12:28:52

katlijn
Wim meeussen - voorschot?
halloik wou even vragen of iemand weet hoeveel voorschot wim meeussen vraagt voor zijn trouwringen? Vanavond gaan we ze eindelijk bestellen! ik kijk er enorm naar uit! :)
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-11-2009 10:25:54

Erna
schoenen online
@KarmenIk heb gelezen dat je je schoenen online gekocht hebt. Kun je zeggen op welke site?BedanktErna19-02-2010
Kledij - Accessoires Reacties: 4 15-11-2009 14:34:58

Kim
Tsjari schoenen in Breda
Hoi!Ik las hier net iets over de schoenenwinkel Tsjari in Breda. Als ik hun internetsite bekijk, lijkt het me dat ze veel keuze hebben. Ik ben nog aan het twijfelen om of schoenen te kopen in de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht (wordt nu besteld,...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 15-11-2009 10:50:16

Sabine
Schoenen
Hoi Bruidjes,Kopen jullie trouwschoenen tegelijk met jullie kleedje of gaan jullie apart op zoek? Ik vind de schoenen van Linea wel mooi, iemand een idee van de prijs?Alvast bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 14 14-11-2009 9:37:15

annouschka
gehaakte handschoenen
Hoi allemaal,Ik ben op zoek naar fijne handgemaakte gehaakte handschoenen.Een bruidje die ondertussen 'mevrouw van' is verkocht ze een tijdje geleden met haar jurk van Mathyro hier op het forum.Ik had gereageerd maar geen antwoord gekregen, missien l...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 12-11-2009 9:29:42

bianca
te koop trouwschoenen nina fiarucci
hey meiden,ik heb hier een prachtig paar bruidsschoenen staan van het merk nina fiarucci het model zarain maat 5.5 = 39 in de kleur parelmoerslects 1 dag gedragen.nog in perfecte staat.doe een leuk bod en mischien draag jij ze op jou speciale dag.gro...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 11-11-2009 13:15:15

Evie
welke merken bij van Loock
Hallo,Ik ben stilletjes aan uit aan het kijken voor trouwschoenen. Ik heb al veel gehoord van Van Loock in Zandhoven. Het is voor mij een stukje rijden en ik zou dus graag willen weten of dit echt de moeite is. Weten er iemand welke merken ze daar ve...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 11-11-2009 9:26:57

Daisy
circelsjaaltje in ivoor te koop
hallo bruidjes in spe,ik verkoop mijnj circelsjaaltje in ivoor of off-white.indien je intresse hebt , stuur maar een mailtjelieven daisytroost@skynet.begroetjes mevrouw Troostsinds 25/09/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 6 7-11-2009 18:55:01

isabelle
stola
hallo,Ik ben hopeloos op zoek naar een nep bont stola voor op mijn trouwkleed. We trouwen op 19 feb dus zal zoiezo koud zijn. Je vind er wel terug op sites maar ik vertrouw niet zo erg. Heeft iemand een idee waar ik die kan kopen regio brugge?Of ken ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-11-2009 17:00:30

vanessa
bruidslingerie
hallo,weet er iemand waar ik in de omgeving van lokeren (waasland) bruidslingerie kan kopen? bedankt alvanessa02/07/2010
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-11-2009 9:50:34

Ellen
gezocht: trouwschoenen maat 40 met lage hak
Hey bruidjes,Ik trouw volgend jaar in juni en heb mijn kleed al gekocht (besteld), maar ben nu nog op zoek naar schoenen. Ik zou ze liefst tweedehands kopen, omdat mijn kleed al veel duurder uitviel dan gepland!! Ik heb maat 40 en ben nogal groot, du...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-11-2009 10:16:33

katrien
Lingerie
Beste bruidjesMijn jurk is gekozen, nu de lingerie nog .. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft waar je leuke - prijs/kwaliteit verhouding - bruidslingerie kan kopen? Ik heb zelf een klein maatje. Toch wil ik wat volume in mn BH dat niet te neig op...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 3-11-2009 9:51:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...