Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Katrien
Dilemma: Hilton Hotel of Keienhof?
Met nog 102 dagen op de teller wordt het dringend tijd om een keuze te maken tussen twee mogelijke feestlocaties. In eerste instantie hadden we het Keienhof in Kalmthout op het oog. Hiervoor hebben we ook al een voorschot betaald, dus dat ligt in pri...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-3-2012 20:32:34

Esmé
Feestzaal den lavaar - Taste Catering
Dag bruidjes en bruidegommen! Een tijdje geleden zijn mijn vriend en ik langsgeweest bij Den Lavaar in Heusden-Zolder. We waren er beiden meteen weg van en hebben dan ook meteen de zaal geboekt. Gisteren waren er demodagen en ben ik met mijn moeder ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-3-2012 13:06:55

Sook
Bang dat feestzaal te klein zal zijn :(
hi bruidjes, wij hebben onze feestzaal al een tijdje vastgelegd. We waren super in de wolken want we vonden het een superlocatie. We dachten rond de 130 man te vragen... (omdat mijn zus ook zoiets had) Nu zijn onze ouders eens begonnen met een gasten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-3-2012 17:04:03

kimberly
Feestzaal gezocht!
Hallo, Wij trouwen 14/08/2012 en we zijn nog op zoek naar een feestzaal. Liefst in de regio Eeklo/Maldegem met of zonder traiteur voor ongeveer 85 personen. We zijn al naar huyze de baere geweest, mijn droomlocatie, maar helaas niet beschikbaar. Sal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-3-2012 20:44:27

treesje
joehoe
vandaag eindelijk nieuws gekregen van het zaakje waar we ons feest gaan houden, we kunnen er ook dansen, probleem opgelost, en nu kunnen we verder met plannen en de uitnodigingen maken!! prettig weekend voor allen
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-3-2012 20:39:00

Katrien
Pfff ... recente ervaringen met De Grote Stove?
Pff, ik blijf twijfelen over onze feestzaal. 't Gravenhof in Torhout of De Grote Stove in Zuienkerke. Die tweede zaal is voor ons veel praktischer. Dichterbij en ook voor mijn collega's om op een vrijdag op de receptie te geraken zal dat veel makkeli...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-3-2012 11:29:12

Karen
Hof ter velden, 't Oudgemeentehuis
Hey!  Mijn vriend en ik gaan deze namiddag naar zaal Hof ter Velden in Dendermonde kijken en 't Oudgemeentehuis in Wichelen. Beiden eigelijk gekozen op basis van de brochure en omdat het dichtbij is (wij wonen in Schellebelle).Iemand ervaringen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-3-2012 9:52:18

stephanie
zaaltje omgeving tremelo
hey, ik ben opzoek naar een goedkoop zaaltje in de omgeving van tremelo. liefst een klein zaaltje voor 20-30man, en liefst ook zonder traiteur. iemand goede ideetjes? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-3-2012 9:25:08

Liesbeth
kasteel van saffelaere
Hoi allemaal, Heeft iemand van jullie haar/zijn trouwfeest gegeven in Kasteel van Saffelaere? Goede ervaringen, minder goede ervaringen? Was er voldoende eten tijdens het dansfeest (ik heb het dus niet over het diner). Bedankt voor jullie reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-3-2012 0:03:41

Katrien
de Feestarchitect in het Kasteel van Beervelde
Iemand??
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 7-3-2012 21:02:29

Katrien
auberge du pecheur
Iemand ervaringen met auberge du pecheur te Deurle?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-3-2012 9:21:40

Sabrina
Dansfeest La Grange (Massenhoven)
Hallo allemaal, Wij overwegen om als avondfeest een dansfeest te geven in La Grange in Massenhoven. De lokatie lijkt ons super en de formula qua eten lijkt ons ook in orde, maar we zijn niet zeker. Vraag die we nog hebben is of deze formule voldoend...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 6-3-2012 12:59:46

Chloé
Feestzaal omgeving Aarschot-Diest-Leuven
Hallo mede-bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar een leuke trouwzaal in de omgeving van Aarschot-Diest-Leuven. Niet te traditioneel of te deftig, genre Hof ter Venne of Maekelhoeve, maar een toffe locatie voor een leuk dansfeest, aangevuld met een wal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-3-2012 22:21:28

Debbie
etentje @Vijverhof
Hallo iedereen! Vandaag zijn we gaan eten waar onze trouw zal doorgaan. Het was enkel puur op locatie en meningen van anderen gekozen en had ergens toch wel een beetje schrik. We hadden op voorhand doorgegeven wat we wilden proeven van de gerechten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 4-3-2012 19:15:35

kelly
dit is al in orde
hey .het gemeentehuis .kerk .fotograaf .feestzaal is in orde jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-3-2012 16:46:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info