Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Katrien
wanneer drukker
HoiEen praktisch vraagje: wij trouwen op 04/09/09 dus begin juli moeten onze uitnodigingen verstuurd worden.We hebben echter nog geen drukker vastgelegd. Wanneer gebeurt dit best?maw hoelang op voorhand moet de drukker eigenlijk vastgelegd worden? En...
Uitnodigingen Reacties: 8 2-3-2009 18:30:43

Daisy
teskt uitnodigingen okee?
hallo,graag hadden we jullie mening eens gehoord van onze uitnodigingen.links komt er,Na lang zeuren moet het maar eens gebeuren.nu heeft mama eindelijk haar zijn,ze krijgt haar langverwachte ring.rechts,Daisy & LievenWij trouwen op 25 september ...
Uitnodigingen Reacties: 10 2-3-2009 14:11:50

Sanne
Problemen drukker
hallo, wij trowuen op 21 augustus en we hebben al veel geregeld. Nu hebben wij vorige week de kaarten besteld. We hadden de kaart wel al gekozen in November. we hadden alles hier op gebasseerd en nu blijkt dat de drukken geen kaarten meer voorhande h...
Uitnodigingen Reacties: 5 1-3-2009 18:45:39

Sabrina
Bij versch. drukkers te rade voor de uitnodigingen?
Hoi!Wij zijn momenteel in de fase van ideeën voor de uitnodigingen verzamelen en op papier laten zetten.Eén vraagje: gaan jullie daarvoor te rade bij verschillende drukkers? Laat je meerdere personen jullie ideeên uitwerken en ev. een...
Uitnodigingen Reacties: 5 28-2-2009 16:02:48

Lien
Teskt uitnodiging
Meisjes, mag ik eens beroep doen op jullie kritische oog? :-) We twijfelen over een aantal woordjes/zinnetjes op onze uitnodiging. Wat denken jullie?VooraanNaam bruidegom & naam bruid trouwen…Binnenkant linksOnze ouders:Namen ouders bruideg...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-2-2009 21:25:48

kathy
uitnodiging vermelden viering rent a priest
Hallo tortelduifjes,Wij gaan onze kerkelijke dienst vervangen door een ritueel, bezinningsmoment verzorgd door een priester van "goede herder". Hoe plaatsen we dit op onze uitnodiging? Het is tenslotte geen mis eerder een bezinning. Kwes...
Uitnodigingen Reacties: 1 26-2-2009 20:54:03

Vicky
Uitnodiging - origineel
Hei iedereen,Wij trouwen op 07-08-09 en zijn nog op zoek naar leuke ideeën ivm de uitnodiging. We hadden al gedacht aan een uitnodiging in de vorm van een filmposter met bijhorend bioscoopticket, maar een nicht van mij had dat reeds, dus weg or...
Uitnodigingen Reacties: 6 25-2-2009 14:18:42

Karen
avond - daggasten
hallo iedereen, wij hebben aparte teksten voor de avondgasten en daggasten (we printen zelf) Wat vinden jullie het beste voor de avondgasten? A. Wij willen deze dag samen met u feestelijk afsluiten en nodigen u uit op ons dansfeest vanaf 20.30 uur ...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-2-2009 23:57:17

Karolien
Uitnodiging - Tekstje cadeautips
Heywij zijn druk bezig met onze uitnodigingen, en zitten beetje in de knoop voor onze cadeautip. Het zit nl zo dat we de mensen de keuze laten tussen onze huwelijkslijst of een envelopje...Nu willen we echter vermijden dat de mensen cadeaubons in de ...
Uitnodigingen Reacties: 4 24-2-2009 21:00:07

Karen
aankondiging
hoi iedereen,Naar sommige mensen sturen wij alleen een aankondiging.Maar dan lijkt onze kaart wel heel leeg...Er staat dan op wanneer we trouwen, kerk, burgelijke trouw en dan onze gegevens.Heeft er iemand misschien een mooi gedichtje voor erbij te z...
Uitnodigingen Reacties: 14 24-2-2009 12:52:39

Liesbeth
help!
Hey iedereen,Mijn vriend en ik vinden het verschrikkelijk moeilijk om een goede tekst te vinden voor op onze uitnodigingen..We willen 1 tekst als aankondiging van onze trouw, deze komt dus op de uitnodiging zelf. En dan gaan we met kaartjes werken vo...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-2-2009 18:42:12

Ilse
tekst door kindjes 'gebracht'
ik ben op zoek naar een tekstje die ik op onze uitnodigingen wil zetten en dat tekstje wordt zogezegd aangekondigd door onze kindjes bv 'B & W zijn blij dat hun ouders gaan trouwen', maar dan veel origineler. Heeft iemand hier een idee voor?Bedan...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-2-2009 18:33:56

Cindy
adres op uitnodigingen
HalloWij zijn nu bezig met onze uitnodigingen, en gaan daar ook ons nieuw adres op aankodigingen.Maar nu vroeg ik me af hoe je het juist zegt: ons nieuw adres, of ons nieuwE adres?
Uitnodigingen Reacties: 3 22-2-2009 17:21:05

Ellen
Hoe ziet jullie kaartje receptie/avondfeest/dansfeest eruit?
Ik heb heel benieuwd hoe jullie de aparte uitnodigingskaartjes hebben opgesteld. (je weet wel, de kaartjes die je bij de hoofduitnodiging stopt)Voor de receptie zullen wij iets zetten in de aard van:"wij nodigen jou en je partner graag uit om de...
Uitnodigingen Reacties: 1 22-2-2009 13:12:05

Kristien
Vistaprint - 4 zijdig bedrukte uitnodiging
Hallo,M'n verloofde en ik hebben een eigen ontwerp. bestaande uit het Amerikaanse formaat, met de 4 zijden bedrukt. Nu willen we dit ontwerp echter uploaden, maar blijkbaar lukt dat niet 4-zijdig. Enkel de voorzijde en de binnenkant rechts.Is iemand ...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-2-2009 20:51:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info