Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annemie
te huur originele typemachine + accesoires voor gastenboek
Hallo, Wij hebben een zalige trouwdag achter de rug.  Wij zochten heel lang om een origineel gastenboek te hebben.  Uiteindelijk vonden we een oude (werkende) typemachine die we plaatsten op een oude tafel met een mooi oud koffertje en een ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-4-2016 20:41:31

Sonja
Thema Barcelona
Onze eerste reis samen was naar Barcelona. Mooie, leuke tijd. Toffe stad.Maar om nu dit thema in de bruiloft te verwerken?Ideetjes???  
Voorbereiding Reacties: 3 20-4-2016 16:56:18

rowan
Huwelijksreis boeken
Lieve mensen, voor mijn afstudeeronderzoek zoek ik toekomstige bruidsparen die op huwelijksreis gaan of pasgetrouwde stellen die nog op huwelijksreis gaan voor het invullen van deze enquête! http://www.thesistools.com/web/?id=504549. Hiervoor he...
Voorbereiding Reacties: 0 20-4-2016 12:15:51

Vic
Afstudeeronderzoek live muziek boeken
Beste Meneer, Mevrouw, Deze enquête is gemaakt voor een afstudeeronderzoek naar naamsbekendheid vergroten. De enquête wordt hier geplaatst omdat de grootste doelgroep mensen die trouwen is. Als je deze enquête in wilt vullen, dan stel...
Voorbereiding Reacties: 0 19-4-2016 21:31:24

Nadège
binnenlocaties foto's regio moerbeke
Hey, Heeft er iemand van jullie een idee waar we heen zouden kunnen om onze foto's te trekken moest het regenen? Bij mooi weer kan het op het domein van onze maar bij slecht weer hebben we een binnenlocatie nodig... Regio moerbeke/eksaarde/... Bed...
Fotografie Reacties: 1 19-4-2016 16:13:47

veerle
Ceremonieboekje huis van de mens
Lieve mensjes, wij zijn wss van plan voor het huis van de mens in te schakelen voor het begeleiden van onze huwelijsceremonie. Nu heb ik dus totaal geen idee hoe het bij hun in zijn werk gaat. Is het mogelijk dat ik eens een voorbeeld van iemand zij...
Ceremonie Reacties: 9 18-4-2016 20:35:18

stefanie
stickers bedankjes
hallo iedereen ,Heeft er iemand toevallig een idee waar ik leuke etiketten kan laten maken voor op water flesjes te hangen?Ik zou als bedankjes willen werken met anti - kater water  :)  
Ideeën Reacties: 4 18-4-2016 19:32:12

Nathalie
Fotolocaties regio's Ieper - Roeselare - Kortrijk
Hallo iedereen Kennen jullie mooie binnen- en buitenlocaties rond de regio's Ieper, Roeselare, Kortrijk?  Alvast bedankt! 
Locaties - Fotografie Reacties: 3 18-4-2016 17:17:11

Vansteenbrugge
Trouw & Trends
Ook dit najaar vinden er verschillende edities van Trouw & Trends plaats.Vraag via onze website www.trendytrouwen.be uw GRATIS tickets aan voor een bezoek aan de beurs.  OOSTENDE  2 oktober 2016 11u - 18u ZULTE  10 november 20...
Voorbereiding Reacties: 0 18-4-2016 10:53:16

silke
Binnenlocatie gezocht heist-op-den-berg / Aarschot / Diest / Herk-de-stad
Hoi allemaal!Bij ons begint het af te korten en 1 ding waar ik (ondanks vééél nadenken) maar niet verder mee geraak is een binnenlocatie voor de fotoshoot voor als het regent. Deze zou ergens moeten liggen in Heist-...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 17-4-2016 22:27:29

Ellen
Welk lingeriemerk bij Linea Raffaeli?
Weet er iemand welk lingeriemerk ze verkopen bij Linx?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 17-4-2016 21:08:00

AndyMellieh
Kris van Exel
Hey Kris, Nogmaals bedankt voor de mooie fotoreportage! De samenwerking is heel erg aangenaam en vlot verlopen. Voor ons was het erg belangrijk dat we een fotograaf zouden vinden waar het mee "klikt". Dat was hier zeker zo! Onze vrienden en familie w...
Fotografie Reacties: 0 17-4-2016 20:30:34

Cindy
Vervoer West-Vlaanderen
Hoi !Wij zitten een beetje met de handen in het haar voor ons vervoer.Wij zouden met een sportwagen willen toekomen. Maar we hebben ook nog een suite met 14 volwassenen. In één limousine lukt dus al niet, en twee vind ik dan misschien overd...
Ideeën Reacties: 2 17-4-2016 19:15:31

Marc
foto wand
Hoi We verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer was De hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjes De afmeting is 2m hoogte en in 2 ...
Fotografie Reacties: 0 17-4-2016 16:19:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...