Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Kylie
Bedankjes
Hey iedereen, Wij gaan als bedankjes voor al onze gasten van zowel de receptie 's middags als het avondfeest 's avonds pennen laten bedrukken... Nu zijn we enkel nog aan het denken welke kleur van pen en kleur van bedrukking we zullen nemen, en wa...
Ideeën Reacties: 5 7-3-2012 12:07:00

Nele
aperitief ???
hoi , even een vraag ben opzoek naar een alternatief aperitief voor de receptie van ons trouwfeest . ik zelf ben helemaal niet gek van cava en toestanden , omdat het natuurlijk ons feest is willen we iets wat we zelf lekker vinden . iemand suggesties...
Ideeën Reacties: 3 6-3-2012 20:24:53

Elke
do not disturb we're recovering from Elke&Koen's wedding ;)
Hallo iedereen, bij ons blijft iedereen slapen na de trouw (omdat we 200 km ver van onze familie zijn gaan wonen) en we zagen deze leuke deurhangers op etsy.com: http://www.etsy.com/listing/79485140/custom-wedding-door-hangers-set-of-10  De...
Ideeën Reacties: 7 6-3-2012 19:48:56

Liesbeth
Bloemendecoratie
Kent er iemand van jullie iemand die wat af weet van bloemendecoratie? De zaal die wij op het oog hebben, rekent daar een extra kost voor aan en dat zou dus bijna 600 euro zijn! Of vragen floristen ook zoveel voor wat bloemstukjes op tafel? Help!&nbs...
Ideeën Reacties: 4 6-3-2012 13:14:58

Evelien
USB als bedankje
Hallo iedereen, Mijn man (woehoe, klinkt leuk) is informaticus, en is constant met computers e.d. bezig. Dit is ook één van de redenen waarom wij onze uitnodiging op cd-rom gemaakt hebben. Om wat in dezelfde stijl te blijven, hebben w...
Ideeën Reacties: 7 6-3-2012 9:34:05

Evelien
Grote kader
Wie op zoek is naar een grote kader, mag mij gerust mailen op evelien_dhaese@telenet.be Ik kan op aanvraag gerust ook een foto van de kader bezorgen.
Ideeën Reacties: 10 6-3-2012 9:24:25

Koen
bedankingen
Hallo, Wij vragen ons af als je een bedanking geeft op het trouwfeest of je achteraf nog een kaartje moet sturen als bedanking of wordt dat niet gedaan?
Ideeën Reacties: 7 5-3-2012 22:14:27

Nathalie
Decoratie in de kerk...
Hallokes... Kan iemand ons helpen met de decoratie in de kerk? Hebben jullie daar foto's van of leuke sites voor inspiratie op te doen? We weten totaal niet wat we willen, we weten zelfs niet wat we niet willen ;) Groetjes en alvast nen dikke mer...
Ideeën Reacties: 8 5-3-2012 20:04:52

Jonathan
Friet-mobiel regio Kortrijk
Hallo iedereen, Ik ben nog op zoek achter een goede friet-mobiel in regio Kortrijk. Als een mid-night snack.. (ongeveer 23u-01u)   De Frietjes moeten natuurlijk lekker zijn, maar we willen wel een uitgebreid gamma aan vleesgerechten ook.....
Ideeën Reacties: 8 5-3-2012 19:07:54

Eva
alternatief voor bruidsboeket?
Zelf ben ik niet echt te vinden voor een bruidsboeket, maar mijn vriend wilt graag dat ik iets heb 'om te gooien' zoals in de films. Ik zoek nu naar iets om mee te kunnen gooien op het feest, iets dat geen boeket is (het hoeven zelfs niet per se bloe...
Ideeën Reacties: 6 5-3-2012 17:11:35

Steffie
Badeendjes
Hellow Wij doen onze tafelschikking met badeendjes. Elke tafel heeft een badeendje met een ander kleur. Op de tafel zelf zouden we dan een grote badeend in dit kleur plaatsen of een glazen schaaltje waar alle kleine eendjes in drijven. Of heeft iem...
Ideeën Reacties: 3 4-3-2012 15:06:25

Caroline
enveloppendoos van AVA in hartvorm beschilderen? Hoe? Tips?
Dag Ik heb een enveloppendoos gekocht bij AVA in hartjesvorm. Nu zou ik die graag in een andere kleur spuiten/schilderen (nu is hij wit) in de stijl van de uitnodigingen (paars en zwart). Heeft iemand dit al gedaan? welke verf/spuitbus heb je gebrui...
Ideeën Reacties: 4 4-3-2012 8:24:07

Lieselotte
Ballonnen ballonnen en nog eens ballonnen :D
Hey lieve bruidjes! Ik ben zonet op een (vind ik) heel leuk idee gekomen! Ik twijfel namelijk al zooooo lang over een bepaald thema dat ik zou willen volgen. Maar niks sprak mij echt aan. Nu ben ik net op een leuke site terechtgekomen. Ik heb beslot...
Ideeën Reacties: 4 3-3-2012 9:33:56

nancy
Waar tulle kopen?
Hier zijn we weer met een vraagje  Weten jullie waar ik goedkoop witte tulle kan kopen en fushia roze stof(liefst ook goedkoop want heb véél nodig)? Ben woensdag nog eens naar de zaal gaan kijken en heb de decoratie helemaal in mijn ...
Ideeën Reacties: 6 2-3-2012 20:07:56

Annelies
Intieme trouw
Hallo, Ik zit met een klein vraagje. Wij trouwen volgend jaar eind april, maar wij willen niet het klassieke grote trouwfeest. Om een 1ste reden: wij willen dit zelf niet. 2de reden: Financieel is dit een enorme grote hap uit je budget aangezien mij...
Ideeën Reacties: 14 2-3-2012 8:22:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...