Nu Online
Momenteel zijn er 788 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Patricia
halssnoer
Beste,Ik verkoop nog een halssnoer met parels en kristallen dat slechts 1x gedragen is op mijn huwelijk.Voor foto's, gelieve me een mailtje te sturen naar PatrickenPatricia@live.beGroetjes,Patricia
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-10-2009 13:59:36

els
bruidslingerie
hey,ik heb zaterdag een kleedje gevonden voor onze trouw op 8/05/2010. Het is een kleedje met een lage rug en strapless. Weet er iemand of er aangepaste beha's bestaan met een lage rug?els
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-10-2009 18:44:58

Katrien
bruidsschoenen voor steunzolen
Ik ben op zoek naar bruidsschoenen in wit of parelmoerkleur waar ik mijn steunzolen kan in dragen maar die zijn in de winter moeilijk te vinden. Kent iemand een winkel in Oost- of West-Vlaanderen waar ik nu zulke schoenen kan vinden?Katrien10/04/2010
Kledij - Accessoires Reacties: 2 15-10-2009 21:19:36

Laura
bruidsschoenen
Dag bruidjes!Ik ben enorm aan het twijfelen over welk soort schoenen ik zou aantrekken op m'n trouw: hoge hakken of lage?Ik heb al gedacht aan hoge maar met een dikke zool (zo'n 3 cm). Een trouwjurk komt toch altijd mooier uit als je groter bent, nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 13-10-2009 15:02:34

Daisy
circelsjaaltje in ivoor te koop
hallo bruidjes in spe,wij zijn ondertussen al 17 dagen getrouwd.mijn trouwkleed verkoop ik niet omdat ik er te fel aan gehecht ben.mijn circelsjaaltje in ivoor of off-white verkoop ik wel.als je wil mag je hem hebben voor 50 euro.foto's kunnen gemail...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-10-2009 13:16:09

Sharon
Schoenen
Hallo,Ik moet in Januari voor mijn eerste pas gaan en tegen dan zou ik ook al schoenen moeten hebben... Ik zie persoonlijk niet graag 'echte' trouwschoenen en vraag mij af waar ik in deze periode van het jaar bleke (witte) schoenen kan vinden. Kan ie...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-10-2009 16:06:58

Kelly
Juwelen LR
Hey medebruidjes,Heeft iemand een idee hoeveel de juwelen van LR kosten? Zijn er nog bruidjes met een cappucinokleurige jurk? Welke juwelen dragen jullie?Groetjes, Kelly
Kledij - Accessoires Reacties: 12 11-10-2009 13:56:41

Annelies
Winterbruid zoekt mof!
Hallo iedereen, wij trouwen op 12 december en ik zou graag een mof hebben om mijn handen in te stoppen. Jammer genoeg weet ik niet waar ik deze kan vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-10-2009 7:28:13

Dorien
Onze ringen zijn gekozen! Jippie!
Hallo allemaal , Hier een blij bruidje!Gisteren zijn we onze ringen gaan kiezen bij Diane Pacholski (Echt een aanrader). Een zeer vriendelijke dame die zeer veel ervaring heeft , dat zie en hoor je! Ze gaan echt super mooi worden.Ze zijn witgoud heel...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-10-2009 16:35:40

Shari
bruidsschoenen, waar halen?
Hoi Bruidjes, de bruidsjurk is al gekozen, nu nog de bruidsschoenen. Maar kiezen jullie echt de bruidsschoenen of schoenen die je achteraf nog kan aandoen? Ik zoek winkels in de omgeving waasland tem antwerpen. Wil er niet te ver voor gaan rijden.Gro...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 6-10-2009 11:24:31

Dorien
Woendag 7 oktober onze ringen kiezen jippie!
Hallo allemaal!Wou gewoon even men vreugde kwijt...Heb namelijk een afspraakom woensdag 7 oktober onze trouwringen te gaan kiezen.Ik kijk er echt naar uit , hopelijk kiezen we er een prachtig paar uit!We gaan kijken bij Diane Pacholski , toffe maddam...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-9-2009 14:59:37

Delphine
'Steentje' in trouwring Bruidegom?
Hallo..Vorige zaterdag zijn we gaan kijken voor onze trouwringen bij een juweelontwerper..Voor mijn vriend zijn we nu aan het twijfelen of we er een steentje laten inplaatsen met een gravure of niet?Donderdag moeten we onze keuze doorgeven..Maar gera...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 30-9-2009 0:21:43

Ellen
Bruidsschoenen
Hallo,Ik ben op zoek naar ivoorkleurige satijnen ballerina's, ik vind ze nergens. Waar ik mijn bruidsjurk heb gekocht hebben ze deze enkel in leder en dat zie ik niet zo graag. Heeft mss iemand een idee waar ik ze kan vinden?Alvast bedankt,Ellen
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-9-2009 18:05:43

Sabrina
trouwschoenen Scotts mt 37 te koop ivoorkleur
hallo, ik verkoop mijn trouwschoenen,heb ze enkel die dag gedragen.Is niets aan.Maat 37.Ze zijn supergemakkelijk,kleur is ivoor(cremekleur),hoogte van de hiel 2,5 cm echt heel goed voor mensen die niet altijd gewoon zijn van een hakje te hebben.Nieuw...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-9-2009 19:32:50

katlijn
ringen Niessing
Heej bruidjeswe houden wel van de eenvoudige ringen van niessing, nu vraag ik me af in welke prijsklasse ze ongeveer zitten? Vooral model Curves spreekt me enorm aan.En kent iemand een aan te raden verkoopadres regio klein-brabant?alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-9-2009 16:46:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...