Nu Online
Momenteel zijn er 788 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Deborah
Schoenen
weet iemand of je bij Linea Raffaelli in Brugge gewone pumps kan kopen ipv de traditionele trouwschoene. Ik wil nl schoenen die ik toch nog kan dragen na ons huwelijk! alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes Deborah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-7-2012 19:41:08

karen
zitten met kleed
Hallo allemaal, ik trouw 28/7/2012 en heb m'n kleed laten maken, nu kom ik tot de conclusie dat ik nog nooit heb gezeten met mijn kleed! Jullie wel??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 17-7-2012 17:01:22

Stéphanie
Wat onder de jurk?
Hoi bruidjes! Wat dragen jullie onder je jurk? Bij het passen ondervond ik dat ik het nogal tamelijk warm kreeg onder de rok en begon te zweten! Natuurlijk was het wel vermoeiend om al die jurken te passen en sommige al wat zwaarder dan anderen, maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 17-7-2012 10:41:40

Sara
hoepelrok twijfels
ik heb overlaatst mijn eerste pas gehad en sindsdien twijfel ik heel hard of ik een hoepelrok zou dragen ja of nee. dit is van in het begin aangeraden door de verkoopsters zodat mijn rok niet tussen mijn billen komt te zitten. Maar ik had het nog nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-7-2012 8:39:23

BruidjeXX
te koop: hoepelrok
Bruidjes, Ik heb een hoepelrok te koop - 15 euro - af te halen in Aalst of Brussel-Noord. Past, helaas, niet onder m'n jurk.. De hoepelrok bevat 2 hoepels (waarvan je eventueel de bovenste kan verwijderen). De onderste hoepel heeft een diam...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-7-2012 13:26:27

Widiii
Ik verkoop mijn bruidsjurk - limburg
Dag dames,Ik verkoop mijn bruidsjurk tegen een goed prijsje.Indien je interesse hebt, stuur me zeker een privé berichtje.Hij is nog in heel goede staat, en ik vind het zonde om hem de hele tijd ind e kast te laten hangen.[IMG]http://i49.tinypic....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-7-2012 23:09:21

Anja
DE droomjurk = een Ladybird!!
Hallo bruidjes to be, Zoals beloofd ging ik jullie op de hoogte houden van mijn eerste zoektocht naar DE jurk. Zaterdag een afspraak gehad bij Haute Coutur Jetty. Mijn hart stond op een Ladybird maar ik was uiteraard van plan om ook een aantal an...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 30 15-7-2012 21:10:58

Katrien
Cymbeline
Weet iemand waar ik dit merk kan vinden? Ik heb hiervan een jurk gezien in Eindhoven, maar dat was 1,30uur rijden. Ik had mijn twijfels over het budget maar ik zou ze graag nog eens terugzien. Maar kent iemand een winkel hiervan in België? We zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-7-2012 20:17:57

Katleen
Tomy Mariage
Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een winkel in Gent of omgeving (binnen Oost-Vlaanderen) waar ze het merk Tomy Mariage verkopen. Weet iemand adresjes? Groetjes, Katleen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-7-2012 16:51:46

evy
goedkope trouwjurken
Hallo Dames, Zoek je nog een goedkoop trouwjurk ? ik heb hier nog 4 trouwjurken het gaat om volgende: 1x trouwjurk ivoor met lint  strapless met volledig rits maat 42/44  150,- of goed bod 2x trouwjurk ivoor bezet met parels  aan bus...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-7-2012 7:40:09

nan
Nieuw trouwkleed te koop! Hangt nog in de winkel! Maat 38-40!!
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/nieuw-trouwkleed-te-koop-maat-126993275.html Wegens andere jurk!! deze hangt nog in de winkel en kan dus nog aangepast worden op lengte. Is een aparte top met rijg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-7-2012 0:26:55

Valerie
trouwjurk
Hallo, trouwdatum ligt EINDELIJK vast.... wilden eerst in mei trouwen omdat dit een mooie maand is, maar dan beginnen de examens al en dergelijke , in de grote vakantie gaat iedereen dan op reis, herexamens, blablabla... Nu is het 24 augustus 2013 g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 14-7-2012 17:21:32

Valerie
trouwjurk
Hallo, trouwdatum ligt EINDELIJK vast.... wilden eerst in mei trouwen omdat dit een mooie maand is, maar dan beginnen de examens al en dergelijke , in de grote vakantie gaat iedereen dan op reis, herexamens, blablabla... Nu is het 24 augustus 2013 g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-7-2012 17:20:27

christel
bruidskleedje
vandaag kleedje besteld  bij jagre echt wat ik zocht   heel vriendelijke verkoopster nu nog verder zoeken voor men vriendin dat zal moeilijk worden ze wil broek en hemd of zoiets  maar geen bruidspak
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-7-2012 17:01:05

Evy
Heeft er iemand ervaring met Janine's Bruidsmode?
Hey, De titel zegt eigenlijk alles, is er al ooit iemand bij Janine's Bruidsmode geweest? Deze vraag zal vooral van toepassing zijn op Limburgse of Nederlandse bruidjes want deze zaak ligt in Venlo. Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-7-2012 13:02:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info