Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
...
Volgende
Laatste
Marieke
Waar tafels huren oost vlaanderen
Zoals titel zegt, ik zou enkele tafels nodig hebben. Waar kan je die uren in Oost Vlaanderen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
4-3-2012 15:23:46
Siege
Feestzaal gezocht in en rond Leuven of Limburg (kanten van Geetbets)
Hallo iedereen! Ja, ja, ik ga trouwen! (Heerlijk hé) Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben op zoek achter een feestzaal in en rond Leuven of in Limburg (kanten van Geetbets). Het hoeft geen al grote zaal (max 100 pers.) te zijn. ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-3-2012 14:06:12
Femke
Zaal gevonden! De Roskam
Ja ja eindelijk is het zover Deze middag zijn ik en mijn vriend nog eens naar een zaal gaan kijken en we hebben ze vast gelegd dus het plannen kan beginnen! Ik ben zo opgelucht dat we er eentje hebben gevonden! Nu blijkt dat mijn nicht er...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
2-3-2012 23:18:55
Katrien
Feestzaal - moeilijke keuze
Goeiemorgen, ik vind een feestzaal kiezen heel moeilijk. Ik had een optie op de Witte Roos in Oud Sint Jan, die ik een hele mooie zaal vind, maar je moet verplicht met traiteur Cardinal werken en dat is me te duur. Nu heb ik de Plaetsemolen gezien, ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-3-2012 10:21:14
Tina
trouwfeest in een spiegeltent ?
Hoi bruidjes, Wij zijn ondertussen al twee maanden op zoek naar een ideale locatie voor ons trouwfeest en/of ceremonie. Eigenlijk hebben we altijd tegen elkaar gezegd dat, wanneer we zouden trouwen, dat we dat dan zeker in een spiegeltent wilden d...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
29-2-2012 11:34:12
Annelies
Feestzaal
Heeft iemand ervaring met Goed Ten Houte in Kortrijk? Dank je
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
28-2-2012 20:15:55
Debby
Feestzalen
Hallo wij hebben donderdag en vrijdag naar twee feestzalen geweest super mooi maar toch iets te klein als het mooi weer is is het geen probleem dan kan de receptie doorgaan in de tuin maar als het geen mooi weer is zou de receptie moeten ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
27-2-2012 15:12:11
Katrien
Recente ervaringen zaal Oud Sint Jan Brugge en Cardinal?
We organiseren een huwelijk op korte termijn. Momenteel is Oud Sint Jan in de running als locatie. Ik vind dat zelf een machtige zaal met speciale verlichting en een leuke binnentuin voor de receptie. Je bent wel zowat verplicht om de huistraiteur te...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
27-2-2012 12:34:18
Mieke
aan iedereen die getrouwd is in de Roode Poorte,
Hallo, is er iemand die mij foto's of tips wil doorsturen van de decoratie en aankleding van jullie feest in de roode poorte? alvast Bedankt, Mieke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
27-2-2012 11:51:00
Els
tips voor versiering feestlocatie ?
Hallo iedereen, nog véél voor te bereiden voor ons feestje op 30 juni, en ik ben stilaan aan de versiering van de feestlocatie aan het denken. We hebben eigenlijk geen echt 'thema', en het concept is een "losse" trouw. Over de ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
27-2-2012 9:07:37
Romina
'stopgeld'
Hey hey Wij wouden graag een typische bruidstaart, een ronde stapeltaart mét calla's (ons thema) maar als we de taart niet bij onze feestzaal nemen wordt er 'stopgeld' gevraagd. Heeft iemand enige idee hoeveel dat ongeveer is? Groe...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
26-2-2012 21:20:54
Nele
HELP!!! dringend feestzaal vrij van catering
Hoi medebruidjes we trouwen op 1 december 2012 en zijn dringend op zoek naar een feestzaal waar je mag werken met een eigen catering. een kennis van ons zou immers het eten verzorgen maar de zalen die we voorlopig bezocht hebben waren of te klein of...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
26-2-2012 20:44:24
Veronique
:'(
Gisteren moest normaal een mooie dag worden, de zelfgemaakte - en al zeg ik het zelf mooie - uitnodiging gebracht naar mijn ouders..... Ik was benieuwd naar hun reactie en kreeg er alle lof over maar dan zegt mijn moeder opeens "ik ga niet kunnen kom...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
26-2-2012 8:26:02
heidi
feestzaal in omgeving ninove
hallo, ik ben op zoek naar een feestzaaltje in de omgeving van ninove. iemand tips??
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
24-2-2012 9:53:07
Annelies
zaaltje huren Antwerpse kempen
Ik ben op zoek naar een mooi goedkoop zaaltje om te huren voor een babyborrel in de omgeving Zandhoven, Pulderbos, Pulle, Zoersel, Massenhoven,... We zouden zelf willen zorgen voor hapjes en bediening. Dit zou zijn voor maart-april dit jaar, dus veel...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
22-2-2012 17:34:02
Eerste
Vorige
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Nick Decombel Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info