Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

daisy
tekst uitodiging ganse dag
hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar een tekst voor op het kaartje voor de gasten die de ganse dag komen.we willen ook niets klassiek.wij hebben om 16u30 de receptie , rond 18u30 aan tafel en om 21u30 komen de gasten van het avondfeest.alle tips ...
Uitnodigingen Reacties: 2 18-2-2009 13:52:33

tom
bruidsparadijs te Merksem
Hoi hoi,wij zouden onze uitnodigingen en enkele andere dingen willen bestellen bij het bruidsparadijs te Merksen. Nu wilden we even rondhoren of er iemand van jullie daar ook zaken besteld heeft en of ze een goede/snelle service bieden?Als er mensen ...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-2-2009 15:59:19

Delphine
Drukker omgeving Gent-Merelbeke
Dag iedereen,Kan er ij iemand een goede drukker aanraden in de omgeving van Gent-Merelbeke. Ik vind er wel veel via internet, maar daarmee weet ik ntrl niet of het een goeie is he...Alvast bedankt!Groetjes, Delphine27/06/2009
Uitnodigingen Reacties: 6 17-2-2009 15:07:59

tinneke
Originele uitnodigingen ?
Wij willen voor de uitnodigingen iets "in elkaar knutselen", kwestie van beetje origineel te zijn en de kosten wat beperkt te houden. Heeft iemand orignele tips ?
Uitnodigingen Reacties: 4 16-2-2009 20:45:12

Wendy
uitnodigingen
Wij hebben vandaag onze eerste zelfgemaakte uitnodigingen aan familie en vrienden gegeven. De reacties waren echt fantastisch! We hebben veel positieve reacties gekregen op het feit dat het originele uitnodigingen zijn die niemand anders heeft!PS het...
Uitnodigingen Reacties: 11 13-2-2009 15:18:03

Sarah
Uitnodigingen zelf maken tip!
Hoi medetrouwers, Hier een tip voor wie de uitnodigingen zelf wil maken!! Ik heb sites afgeschuimd, in boeken van drukkerijen gekeken, op beurzen gezocht, maar een uitnodiging naar mijn goesting vond ik maar weinig. Ik heb dan hier en daar ideetjes o...
Uitnodigingen Reacties: 5 13-2-2009 14:41:20

Ellen
Seintje geven??
Dag bruidjes,we weten niet goed hoe we het moeten formuleren om onze genodigden duidelijke te maken dat ze ons een seintje moeten geven, of ze nu komen of niet."Graag een seintje voor ... of u al dan niet aanwezig zal zijn" vind ik zo gewoo...
Uitnodigingen Reacties: 6 12-2-2009 18:03:43

annelies
trouwkaarten
Hallo,Kan iemand ons helpen. Wij hebben al bij 2 drukkers geweest en vinden ons gading niet.En de tijd begint te dringen.Waar hebben jullie de trouwbrieven gekozen. Iemand een ideetje.Alvast bedankt, groeten Annelies en Christophe.
Uitnodigingen Reacties: 9 11-2-2009 21:55:17

Wendy
@ Natalie -
Aan Natalie die mij een tijdje geleden een tekst voor de uitnodigingen heeft gegeven.Bedankt voor de tekstjes. We hebben het tekstje genomen: Jaren geleden is iets begonnen...Mercikes!Wendy16 mei
Uitnodigingen Reacties: 1 3-2-2009 19:50:32

marina
drukkerij Lieten - bon weddingbeurs
Hallo,Op de weddingbeurs in Hasselt was drukkerij Lieten van kermt aanwezig. Door een dom ongeluk ben ik mijn kortingsbon die ik daar gekregen had, kwijt geraakt. Is er toevallig iemand die hem dubbel heeft, of niet gebruikt?GroetjesMarina
Uitnodigingen Reacties: 3 2-2-2009 21:47:34

Anja
Originele tekst uitnodiging...
Hoikes, wij hebben vorige zaterdag onze uitnodiging gevonden maar de teksten in de boekjes van de drukker waren voor ons niet origineel genoeg. Wij trouwen een maand vooraf voor de wet dus zouden we enkel datum en uur van onze misviering moeten verme...
Uitnodigingen Reacties: 0 2-2-2009 14:27:38

Kaatje
Uitnodigingen en Layout
Hoi, Wij zitten helemaal in de knoop met onze uitnodigingen en de lay-out! Kunnen jullie me jullie uitnodigingen doormailen?? Misschien kan ik dan verder en de mijne wat corrigeren...kaat.bekaert@skynet.beThxKaat
Uitnodigingen Reacties: 0 2-2-2009 13:49:09

Stijn
Doosje als uitnodiging
Hi tortelduifjes, Als uitnodiging willen wij een doosje met daarin mini boekje laten maken. Ontwerp komt goed. Maar weet iemand WAAR we deze kunnen laten maken? Is ongeveer formaat van Bongo bon doosje... Mercikes, Daphne & Stijn
Uitnodigingen Reacties: 5 1-2-2009 21:37:14

Nathalie
Telefoonnummer op uitnodigingen
Dag medebruidjesWij zijn volop bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen. Nu zit ik met een vraag naar jullie toe.Ik had graag één telefoonnummer (dat van mij) op de uitnodigingen gezet: "Graag een seintje voor ... of u al dan nie...
Uitnodigingen Reacties: 8 1-2-2009 17:05:29

ellen
help: graag even jullie mening en check up naar spellingsfouten
hey, we gaan onze uitnodigingen maken. graag had ik jullie mening gehad, vnl. naar spellingsfouten toe. dit is voor de receptie: We willen jullie laten delen in ons geluk & daarom nodigen we je op 4 juli 2009 uit om getuige te zijn van dé r...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-2-2009 16:54:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info