Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
zaal voor dansfeest Antwerpse kempen
Hey,Mijn vriend en ik twijfelen tussen feestzaal de smouthmolen in zoersel en la grange in massenhoven. Iemand ervaring met alletwee de zalen? Welke zouden jullie kiezen voor een dansfeest???Groetjes,Annelies
Andere Reacties: 0 8-7-2009 7:32:58

Annelies
zaal voor dansfeest Antwerpse kempen
Hey,Mijn vriend en ik twijfelen tussen feestzaal de smouthmolen in zoersel en la grange in massenhoven. Iemand ervaring met alletwee de zalen? Welke zouden jullie kiezen voor een dansfeest???Groetjes,Annelies
Andere Reacties: 0 8-7-2009 7:32:53

Mandy
Toekomstige bruidjes.
Hey bruidjes en -gommetjes,Ondertussen ben ik zelf al 60 dagen gelukkig getrouwd en wilde ik jullie nog een idee geven van een leuke gezellige avond voor jullie trouw.Om nog eens effe lekker te ontspannen. Ik heb hier zelf veel hulp gehad en daarom w...
Andere Reacties: 3 7-7-2009 23:01:36

wendy
originele uitnodiging
Heeft er iemand voorbeelden van speciale uitnodigingen ? We willen eens iets anders ..grtjs wendy
Andere Reacties: 11 7-7-2009 21:05:50

Katrien
binnenkomen kerk
hallo,Misschien een stomme vraag, maar ik kan er niet echt aan uit...dus eerst komen mijn ventje en zijn mama de kerk binnen en de suite, daarna ik met mijn vader. Maar ik wil dat het liedje voor het binnenkomen pas begint als ik binnekom....of wordt...
Andere Reacties: 1 7-7-2009 20:46:14

annen mark
Wanneer sluier af doen?
Heypraktische vraag: ik heb een lange sluier besteld. Nu vroeg ik me af wanneer ik deze af/aan moet. Ik dacht op gemeentehuis, kerk, maar ook bij ontvangen gasten, maar de laatste gasten (avondfeest) komen pas aan om 21u, moet ik dan ganse tijd sluie...
Andere Reacties: 5 7-7-2009 20:19:27

annen mark
plan your wedding . nl-site
HeyWij dachten van iets leuks te doen en maakte via bovenstaande een site aan. Onze huwelijkslijst zijn vluchtkm, uitstapjes, etentjes,... Nu kunnen we niet zien wie welk kado gekocht heeft en dat was eigenlijk wel de bedoeling. Weet er iemand hoe we...
Andere Reacties: 0 7-7-2009 20:16:06

Mieke
HELP, eerste tegenslag: fotograaf weet het niet meer
Lap,en ik die dacht dat ik zo'n gelukzak ging zijn die geen problemen ging hebben.We hadden via een vriend een hobbyfotograag gevonden die foto's zou nemen op onze dag.Nu ging mijn toekomstige echtgenoot (hihi) nog even bij hem langs. Wat blijkt nu, ...
Andere Reacties: 2 7-7-2009 18:12:22

Sofie
bolderkar
Hallo allemaal.Wij trouwen op 8 augustus en zijn nog op zoek naar een bolderkar. Het kindje van mijn schoonzus kan nog net niet lopen en we zouden haar in de bolderkar zetten die zal voortgetrokken worden door een neefje.Wie weet waar ik een bolderk...
Andere Reacties: 2 7-7-2009 16:15:54

Nathalie
wegwerpcamera's
Hoi, 3 juli was onze dag en het was een supermooie zonnige dag. wij hebben genoten en iedereen vond het feest super. Het feest vond plaats in het Rubenshof te Alken en iedereen vond het eten daar zeer lekker, zelfs onze moeilijke gasten waren heel te...
Andere Reacties: 4 7-7-2009 15:57:08

annabel
koningshuis
heeft al iemand daar een kleed gekocht?zijn zij duur?zou daar graag eens heen gaan ma ze nemen de tel.nooit op....
Andere Reacties: 0 7-7-2009 12:30:55

Tessa
Tekst op menu-kaart
Hallo,Voor de rijmende bruidjes onder ons...Kunnen jullie ons helpen hoe we een tekst op onze menukaart krijgen?We beginnen met een aperitief met daarbij een klassiek concert, daarna hoofdgerecht en voor de taart - desserts en koffie nog even een kla...
Andere Reacties: 8 7-7-2009 10:49:56

marjan
muziek
Hallo,Kent er iemand iets van computers?Ik heb onze openingsdans en liedje om de zaal binnen te komen gedownload van I-Tunes. Dit staat nu in MP3.En het moet in AUDIO staan......Ik ken er niks vanWie kan mij helpen?Marjan18 juli 2009
Andere Reacties: 5 7-7-2009 10:47:56

Hase
Ervaringen met Zalen 138B?
Hallo,Ik ben op zoek naar mensen die ooit al in Zalen 138B zijn geweest of er een feest hebben gegeven. Alle info zou handig kunnen zijn.Hierbij al enkele vraagjes waarop ik graag het antwoord zou weten:*Heb je een idee op hoeveel het totaalplaatje v...
Andere Reacties: 3 7-7-2009 10:17:11

Wendy
Transport
Hallo,Wij waren al van plan om een ouderwets busje te huren voor onze Grote Dag, gezellig allemaal samen dan. Maar als we onze planning bekijken, lijkt dit niet de beste oplossing.Wij trouwen enkel voor de wet, rond 13u, en de eerste receptie is pas ...
Andere Reacties: 2 7-7-2009 10:14:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...