Nu Online
Momenteel zijn er 567 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Sarah
Schoenen Linea Raffaelli
Ik verkoop mijn schoenen van Linea Raffaelli. Ik heb ze enkel die dag gedragen en ze lopen supergemakkelijk.Maat: 40.5Kleur: IvoryNieuwprijs: 190 euro
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-9-2009 9:19:37

Lut
Trouwschoenen in de aanbieding
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 18-9-2009 21:43:14

KARIN
ringen
Beste bruidjes,Zaterdag hebben we een afspraak bij fede di oro, ik ben erg benieuwd hoe het daar gaat zijn.. Tips voor vragen die ik zeker moet stellen zijn altijd welkomEn vrijdag ga ik voor schoenen bij tsjari, hopelijk vind ik een gemakkelijk droo...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-9-2009 20:58:28

Jessica
kledij bruidskindjes
Hallo,Wij trouwen eind november en ben al een tijdje aan het rondkijken voor kleedjes voor onze 2 dochters (5jaar en 5maanden), maar hier in de buurt vind ik niets naar mijn goesting (Turnhout, merksplas, hoogstraten). Zou graag iets modieus en unie...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 14-9-2009 14:10:18

Dorien
Vanwaar trouwringen?
Hoi allemaal!Vanwaar hebben jullie de trouwringen?Wij zouden graag iets speciaals hebben , niet zo een alledaagse ringen dus , zoals amici , duo , enz... Eerder zoals Fede Di Oro. Maar omdat dit ver van ons is en open is op momenten wanneer wij niet ...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 11-9-2009 14:42:38

caroline
wachtijd bij Fede di Oro
weet er iemand hoe lang je moet wachten op je ringen bij Fede di Oro ?
Kledij - Accessoires Reacties: 9 9-9-2009 19:25:42

ine
Handschoenen kopen
Kan er iemand mij zeggen waar ik mooie handschoenen kan kopen in de regio brussel - leuven? Ine
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-9-2009 14:37:34

vanessa
tiara en bruidsjuwelen te koop
dag damesalles goed met de vorbereidingen?ik verkoop een tiara en bruidsjuwelenslechts een keer gedragenvoor fotos en prijs mag je mailengroetjessucces met de voorbereidingenvanessa.van.de.putte@telenet.be http://www.kapaza.be/detail/20300026/ (juw...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 2-9-2009 15:26:41

A
Elke Smellenberg
Hey, hebben jullie ervaring met de trouwringen van Elke Smellenbergh in Hasselt?Groetjes, Anne
Kledij - Accessoires Reacties: 2 1-9-2009 18:49:13

vanessa
tiara en bruidsjuwelen te koop
dag damesalles goed met de vorbereidingen?ik verkoop een tiara en bruidsjuwelenslechts een keer gedragenvoor fotos en prijs mag je mailengroetjessucces met de voorbereidingenvanessa.van.de.putte@telenet.be
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-9-2009 13:09:07

Kathleen
trouwringen
Dag mede toekomstige bruidjes,Dit weekend zijn we voor trouwringen gaan kijken in Nederland (hier in België vinden we echt onze keuze niet). Als bij wonder vonden we ginder bijna onmiddellijk ons goesting. Alleen zijn ze in onze ogen verschrik...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 31-8-2009 8:47:11

Shari
bruidsjuwelen of niet?
hoi Bruidjes, hebben jullie bruidsjuwelen van bij de zaak waar jullie jullie bruidsjurk hebben gekocht of uit een juwelierszaak in de nabije omgeving?En wat hebben jullie als bruidsjuwelen?groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 10 28-8-2009 14:12:39

Dorien
Thuisverkoop Fedi di oro
Hoi allemaal , Vorige maand heb ik contact op genomen met de mensen van Fedi di oro.Zij vertelden mij dat ze bezig waren met het starten van een thuisverkoop voor de mensen die van vrij ver moeten komen...Heeft iemand van jullie dit ook gehoord? Van ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-8-2009 10:22:03

steffi
onderrok
hallo ik ben dringend op zoek naar een onderrok met een hoepel heeft er toevallig iemand een of weet iemand een adres voor een goedkope onderrok?met dank op voorbaat
Kledij - Accessoires Reacties: 0 27-8-2009 9:59:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...