Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
...
Volgende
Laatste
Françoise
zoek traiteur vrije zaal in ruime omgeving Waasland
Hallo, wij zijn dringend op zoek naar een zaal om te huren (zeker met tuin) waarbij de traiteur vrij is. Mvg, Françoise
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
21-2-2012 11:11:03
Laura
indeling zaal
Hey bruidjes, ij trouwen op 28 april en zijn volop aan het nadenken over de zaalindeling. We hebben zelf een zaal gehuurd en een aparte traiteur. Oorspronkelijk wilden we een los concept, dus gedeeltelijk zittafels, gedeeltelijk staantafels en...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
20-2-2012 14:50:59
Stefanie
Pff toch lichtjes gefrustreerd!
Ik weet niet hoe goed het contact bij jullie met de feestzaal verloopt, maar ik ben in ieder geval niet echt tevreden van de service van onze zaal. Een heel tijd geleden (november) had ik getelefoneerd in verband met de degustatie-menu...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
20-2-2012 12:59:00
Martine
bruidstaart
Zijn er onder jullie die op het avondfeest enkel bruidstaart geven ? Wij zijn zo beperkt in ons budget dat we niet meer kunnen geven , ik heb al liggen puzzelen en cijferen , maar meer lukt ons niet . Wij zouden met de rechtstreekse familie voor het...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
19-2-2012 15:53:27
claudia
TER TORRE WAREGEM
Hallo iedereen! Wij trouwen op 13 oktober 2012 in Ter Torre Waregem. Ik kan niet echt veel komentaar erover vinden. Wij zijn zeer content met de keuze en vertrouwen erin dat het goed zal zijn, maar wil graag de ervaring van iemand horen. Wij zouden ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
19-2-2012 11:01:33
tamara
hoe laat uitnodigen
wij trouwen om 14.30u voor de wet, daarna gaan we foto's laten nemen op locatie zou de suite dan al terecht kunnen in de feestzaal? aangezien we iedereen uitnodigen voor te eten, hoe laat zou je die mensen dan uitnodigen, velen onder hen werken ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
19-2-2012 10:29:52
Imke
Mensen die 'misschien' komen...
Wat doen jullie met mensen die laten weten dat ze misschien naar het feest komen (maar wel zeggen hun best te doen)? Wij moeten op voorhand het juiste aantal genodigden doorgeven, laar ik heb twee vriendinnen die kapster zijn en die tot 11u kunnen o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
18-2-2012 21:27:48
An
vanalles wat
Hellow...hier ook weer wat afgevinkt. De DJ is geboekt.We zijn erook uit voor onze openingsdans;Vandaag ben ik met mijn mama en toekomstig schoonmama naar de zaal gaan kijken.Voor hun de eerste x dat ze het zagen en vonden het mooooooi :-)hebben ook ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
16-2-2012 23:10:38
lesley
hof ter velden
hey mensen, het staat zo goed als vast dat onze feest in hof ter velden zal plaatsvinden... wij hebben hier een informatiebundel liggen, maar vindt het toch allemaal zo gemakkelijk niet om zelf uit te rekenen, na 25 maart mogen we nog eens bellen voo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
16-2-2012 10:50:45
Ethel
Foyer Bourlaschouwburg Antwerpen
Iemand ervaringen met deze zaal?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
15-2-2012 19:07:23
tamara
feestzaal vraagje
wij zijn nog altijd op zoek naar een gepaste feestzaal vrijdag kunnen we al terecht in het vijverhof, de grootste zaal is nog vrij op onze datum, maar aangezien we met te weinig zijn voor die zaal, willen ze die zaal dus opsplitsen, heeft er iemand d...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
15-2-2012 14:42:34
Stephanie
Dhulhaege
Iemand ervaring met Dhulhaege (kasteel Ten Bosse) in Deinze?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
15-2-2012 11:35:18
Karen
Feestzaal Aalst- Wetteren?
Hey! Ik ben er vroeg bij, met nog 500 dagen op de teller, maar ben toch al opzoek naar een trouwzaal.. Iemand tips voor zalen voor +-130 personen tussen Aalst (mijn thuis) en Wetteren (zijn thuis)? Grtjs,Karen
Locaties - Feestzaal
Reacties:
14
14-2-2012 17:58:12
Lobke
Kan maar niet kiezen!! Den Oesterput te Wevelgem of Domein Carlton te Marke: wie helpt me?
We zijn al naar beide zalen geweest, maar kan maar niet kiezen. Domein Carlton heeft mooie zaal, mooie tuin. Nog niet gaan eten ginder. Den oesterput: mooie buitenlocatie met die vijver, zaal beetje eentonig... wel vriendelijke mensen. Ook nog niet ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
13-2-2012 17:09:16
Toon
La butte aux bois of maekelhoeve
Hallo, Wij zijn op zoek naar mensen die ervaringen hebben met La butte aux bois in Lanaken of met de Maekelhoeve in Veerle. We horen over beide zaken zowel positieve als negatieve dingen!!! Nu weten we het dus absoluut niet meer!!! Hebben jullie er...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
13-2-2012 12:40:58
Eerste
Vorige
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
inge grossen
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info