Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Sirene
% afzeggingen receptie
Hallo, hebben jullie een idee hoeveel % van de genodigden voor de receptie gemiddeld afzeggen? Is er een percentage waar je redelijkerwijze van mag uitgaan?De gastenlijst van mijn schoonfamilie blijft namelijk maar groeien (ze betalen hun genodigden ...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-2-2009 13:29:45

inge
Uitnodigingen
Hallo,Ik zou graag gaan experimenteren met photoshop om zelf mijn uitnodigingen te maken.Kan ik photoshop gewoon downloaden via het net? Bestaan er verschillende versies? Welke versie heb ik dan nodig?Grtzzz,en bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 0 30-1-2009 16:06:17

Claudia
Wanneer rondbrengen?
Dag bruidjes in spe !Wij trouwen in juni en we kregen vandaag de melding dat onze uitnodigingen eind volgende week zullen klaar zijn.We hebben graag bevestiging van aanwezig op het feest/receptie of niet voor 1 mei, zodat we ook nog tijd hebben om de...
Uitnodigingen Reacties: 11 30-1-2009 9:19:55

Dorien
Sites met oroginele uitnodigingen?
Hoi allemaal , Ik ben zo een beetje aan het rond surfen op het net naar uitnodigingen maar heb nog steeds niet hét kaartje gevonden... Al "100den" sites heb ik afgeschuimd maar vind niet echt leuke originele uitnodigingen , en zelf een...
Uitnodigingen Reacties: 8 29-1-2009 8:43:21

Vicky
DRUKKER GEZOCHT
Hallo,wij trouwen op 16 mei in Bonheiden en wij zijn op zoek naar een goede, betrouwbare drukker die van prijs ook vriendelijk is in de omgeving van Bonheiden, Mechelen.Iemand in aanbeveling?Groetjes,Michel en Vicky16 mei 2009
Uitnodigingen Reacties: 5 27-1-2009 21:40:47

Delfien
Kosten drukker.
Wij trouwen op vrijdag 10 juli 2009. Nu had ik aan mijn grootvader gevraagd om een mooie tekening te maken voor op onze uitnodigingen en menukaarten te plaatsen. Hij heeft al enkele ideetjes maar we zouden graag eens weten wat dat ongeveer kost om al...
Uitnodigingen Reacties: 6 27-1-2009 10:58:08

Karen
baas uitnodigen?
Hallo,nodigen jullie jullie baas ook uit op de trouw? Ik zou enkele van mijn collega's willen vragen maar ik twijfel over mijn baas omdat die franstalig is en ik zou enkel mijn nederlandstalige collega's vragen omdat ik daar het meest contact mee heb...
Uitnodigingen Reacties: 14 27-1-2009 8:25:31

Tine
Druk Baert
Ik weet niet meer wie, maar iemand onder jullie heeft mij een maand of twee geleden druk Baert, langs de Kortrijksesteenweg in Beveren-Leie aangeraden.Ik wil die iemand van harte bedanken, ons drukwerk is klaar en het is super mooi!!Kan ik iedereen a...
Uitnodigingen Reacties: 0 24-1-2009 20:46:21

Stefanie
Hoelang op voorhand bevestigen?
Hallo bruidjes!Ik ben druk in de weer met het maken van een tekst voor onze uitnodigingen en aparte kaartjes voor receptie of avondfeest. Wij trouwen op 30 mei 2009. Welke datum zet ik dan best op de aparte kaartjes (dus hoelang op voorhand)dat de ge...
Uitnodigingen Reacties: 10 24-1-2009 11:21:17

Nele
Cadeautip, waar plaatsen?
Hallo,Wij trouwen op 25 april en zijn nu volop bezig met onze uitnodigen op te maken. Maar nu zit ik toch nog met een vraagje, waar wordt normaal gezien de cadeautip (rekeningnummer) op geplaatst? Is dit op de algemene uitnodiging of op de kaartjes d...
Uitnodigingen Reacties: 12 22-1-2009 11:23:56

Joke
aanspreektitel 'singles'
Hallo beste medebruidjes,Ik ben op dit moment enveloppen aan het schrijven voor mijn huwelijk op 28 maart 2009. Ik probeer dit zoveel mogelijk te doen volgens de regels van de kunst, maar ik vraag me wel af hoe je mensen aanspreekt die op dit moment ...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-1-2009 20:30:17

Van Gelder
aanspreektitels bij uitnodiging
Ik ga binnenkort beginnen met uitnodigingen schrijven. Nu zou ik graag de correcte schrijfwijze weten van de afkortingen van de heer en mevrouw...Groetjes Caroline
Uitnodigingen Reacties: 1 21-1-2009 16:14:45

Kim
Versturen Uitnodingingen
Hoi Iedereen,Weet er iemand hoelang op voorhand de uitnodigingen opgestuurd moeten worden?GroetjesKim 01/08/2009
Uitnodigingen Reacties: 7 21-1-2009 14:29:00

Anne
is een drukker moeilijk te vinden ??
Hi Lieve Bruidjes,Onze fotograaf ligt eindelijk vast ! ... oef, en ... we krijgen er ook nog een verlovingsshoot bij ... leuk hé ?we zouden graag die foto's willen gebruiken voor de uitnogigingen van ons huwelijk ... Kennen jullie een leuke druk...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-1-2009 11:15:15

Sarah
Kindjes klas kerk
Hoi, Even een praktische vraag. Ik ben onderwijzeres en zou graag de kindjes uitnodigen aan de kerk. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Geef je een persoonlijke uitnodiging aan de ouders? Hang je dat ergens op in de klas? Alez, ik heb er eigenlijk geen i...
Uitnodigingen Reacties: 5 20-1-2009 19:07:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info