Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lentl
Afvinken ceremoniemeester
Eigenlijk hadden we niet de intentie om een ceremoniemeester te nemen, maar gezien mijn perfectionisme en ik een controlefreak ben, lijkt het ons beter om iemand te nemen.  Op die manier ga ik mezelf verplichten om op onze dag enkel te genieten...
Voorbereiding Reacties: 4 28-10-2013 21:52:12

Wendy
onder de 300 dagen...en nu?
Sinds dit weekend zijn we ook al onder de 300 dagen gedoken. Het gaat echt wel snel. We hebben denk ik de belangrijkste dringendste dingen wel in orde. Maar nu weten we even niet wat nu belangrijk is. We hebben al: - feestzaal uiteraard - fo...
Voorbereiding Reacties: 9 28-10-2013 12:31:24

Ine
Wie helpt met stemmen op onze taart (vind ik leuk via facebook)
Sorry dat ik dit hier deel maar ik hoop echt te winnen ! Wie wil me helpen om mijn droomtaart op ons huwelijksfeest te laten pronken?Klik op de link naar facebook en klik dan op de foto van onze taart (Ine en Koen) op vind ik leuk :) Alvast beda...
Voorbereiding Reacties: 10 28-10-2013 12:28:51

wendy
tafelschikking :) avondfeest
Keicontent, ik heb een voorlopige tafelschikking gemaakt voor mijn avondfeest, het is niet makkelijk en daarom dacht ik ik maak even vlug een voorlopige, die even vlug werd al een nachtmerrie hihihh ik ben er bijna volledig uit, ik ben blij dat ik di...
Voorbereiding Reacties: 2 27-10-2013 11:19:31

Elke
En onze trouw is geannuleerd ...
Een tijdje geleden hebben sommigen misschien gelezen dat mijn vriend met koudwatervrees zat ... Nu, 2,5maand voor onze trouw steekt het probleem opnieuw de kop op. Zijn gevoelens voor een ander (die hij tevens niet kent, dus puur voor de kriebels en ...
Voorbereiding Reacties: 34 27-10-2013 10:45:41

Greet
Fede Di Oro
Hallo, Wij zouden onze ringen graag bij Fede Di Oro kopen. Nu heb ik een vraagje over de prijs van de ringen die op hun website staan. Per paar staat er steeds een prijs vermeld. Is dit gewoon een indicatie of de vaste prijs? Ik vraag me dit af omd...
Voorbereiding Reacties: 4 26-10-2013 16:50:09

Katrien
Onze dag zit erop, wat spulletjes te koop
Onze mooie dag zit er al bijna een maand op. Wat vliegt de tijd als getrouwde vrouw ;) Zoals in mijn kort verslagje reeds gemeld ging ik nog iets laten weten als ik foto's en zo had van decoratie etc.. enja, het is zo ver...  Dus.. met toc...
Voorbereiding Reacties: 9 25-10-2013 17:11:02

katrien
Nog 17 uren!!!
Op de teller staan nu alleen nog maar uren. Hoe spannend! Ben wel nog wat ziekjes, een keelontsteking en heb twee dagen in bed gelegen. Hopelijk gaat het men dag morgen niet hinderen. Vandaag nog de laatste voorbereidingen zoals de kerk gaan versiere...
Voorbereiding Reacties: 6 25-10-2013 6:34:03

sandrine
Hoi iedereen, Ik heb net mijn avatar veranderd van foto en dat is gelukt maar mijn afbeelding veranderd niet op mijn scherm,als ik scroll is mijn afbeelding wel gelukt maar op mijn hoofdafbeelding niet.moet je een dag wachten ofzo tegen da die afbee...
Voorbereiding Reacties: 4 24-10-2013 13:17:43

Evelyn
vervoer gaan bekijken
hupla! Zaterdag gaan we eens gaan kijken naar de auto waar we normaal gezien vervoerd worden. Dus als alles goed gaat mag ik dit ook al afvinken van de lijst :) Duimen maar!
Voorbereiding Reacties: 0 24-10-2013 9:56:30

lynn
Zoveel ideeën maar no zo lang wachten!
Ik denk dat vele het probleem hebben als ik. Super veel ideeën en inspiratie maar je moet nog zo lang wachten om aan de details te beginnen. Ik wil al het gastenboek maken maar ik wil dat het in het zelfde thema is als de uitnodiging...
Voorbereiding Reacties: 11 24-10-2013 8:13:24

Gwen
rode loper & plastieke cavaglazen te koop
beste bruidjes, ik heb mijn bruiloft achter de rug en verkoop nu mijn rode loper. De loper is van hoogste kwaliteit, en is knalrood. Ik heb ongeveer een 14tal meter, maar heb em in 2 geknipt omdat ik een stuk wilde voor de viering en een klein stuk...
Voorbereiding Reacties: 7 23-10-2013 21:20:49

sandrine
uitnodigen zelf ontworpen met hulp van poobies.be
Hoi mede bruidjes en bruidegommen :) Zo weer iets om af te vinken. De uitnodigingen zijn ontworpen en besteld en dus op komst richting brievenbus boussier we zullen ze dan halverwege december of eind december naar de post brengen hier ziet u alvast ...
Voorbereiding Reacties: 2 23-10-2013 19:51:20

Lentl
idee gastenboek
omdat ik men gastenboek persoonlijk wil maken en combineren met 'viltjes', had ik het volgende in gedachten.  Ik bestel via site (foto.com, kruidvat, Hema, ...) online een fotoboek.  Zo'n fotoboek kan je maken met foto's maar kan je ook ge...
Voorbereiding Reacties: 7 23-10-2013 19:04:01

Lentl
Leuk idee
Ik las vandaag in een boekje een leuk idee en wilde dit met jullie delen. In het damestoilet van de feestzaal, een deodorant, hairspray, handcreme leggen.  Zo kunnen de dames zich tijdens het feest een klein beetje verfrissen.  Heel simpel...
Voorbereiding Reacties: 6 23-10-2013 18:55:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...