Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Elke
kousenband
Hey,Wij trouwen op 19/09 en zijn nu de laatste voorbereiding aan het treffen. Kan er mij iemand zeggen waar ik een kousenband kan vinden regio Aalst???
Kledij - Accessoires Reacties: 14 25-8-2009 14:32:53

ariadne
juweel met organza
hallo bruidjes,nadat ik vorige week hier mijn verhaal heb verteld over het feit dat ik drie weken voor onze trouw nog van kleed heb gewisseld, ben ik nu op nog op zoek naar het juiste juweel voor op mijn jurk.Vermits mijn vorige jurk een haltertop wa...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-8-2009 22:16:36

Vanessa
bruidslingerie
halloIk ben op zoek naar een lingeriewinkel voor mijn bruidslingerie. Nu is mijn kleedje nogal ingewikkeld om lingerie voor te kiezen. Zonder lingerie wil ik niet lopen want ik ben nogal aan de zware kant. Kent iemand van jullie een lingeriewinkel...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-8-2009 12:12:44

Gwendolyn
kousen of niet?
Ik trouw op 4 september, maar ben nog aan het twijfelen of ik kousen zou aandoen onder mijn kleed of niet.. wat doen de meesten hier?Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 18-8-2009 18:03:15

Lut
Licht-champagnekleurige schoenen maat 40,5 te koop
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 13-8-2009 20:01:57

Stefanie
tiara, juwelern & sluier
Hoi! Ik trouw op 12 september en ben nog dringend op zoek naar een mooie, niet te grote tiara, een lange sluier tot op de grond in gebroken wit en juwelen. Kan iemand mij aub tips geven?? Liefst in de buurt van Gent aub. Hartelijk dank alvast!!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-8-2009 11:14:36

Sofie
Man draagt zijn trouwring niet
Hallo allemaal!Wij zijn in juli getrouwd en het was een fantastische dag om nooit te vergeten! Ik geniet nog steeds volop na, maar er is 1 ding dat me een beetje verdriet doet: mijn man weigert zijn trouwring te dragen. Ik draag mijn trouwring wel he...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 13-8-2009 10:08:44

kelly
foto's van onze kledij
hoi iedereenvoor ons zit de dag er op, zaterdag was fantastisch.ondertussen hebben we de eerste foto's binnen kunnen krijgen via familie, op de foto's van de fotograaf moeten we nog wat wachten.maar voor diegene die willen kunnen eens een kijkje neme...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 12-8-2009 16:53:19

Nele
te koop: haarspeldjes (curli's)
Curli's voor in het haar te koop, zelf aangekocht voor huwelijk in juni dus 1x gedragen. Het zijn witte bloemetjes met blaadjes van stof, enkele fijne veertjes en een Swarovskisteentje als hartje. Nieuwprijs 57 euro voor 6 stuks, nu te koop voor 30,-...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-8-2009 11:43:09

Heleen
Op zoek naar: kanten bolero ivoor/champagne
Hallo iedereen,Ik ben opzoek naar een kanten bolero in ivoor/champagne. Ik heb er al eentje gezien van Cymbeline die me erg beviel maar de prijs viel een beetje tegen.. Vandaar mijn oproep heeft er iemand een kanten bolero in ivoor/champagne? En zou ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 11-8-2009 11:22:47

Evi
tsjari-breda schoenenwinkel
Hey co-bruidjes,Ik ben zaterdag langs geweest bij de schoenenwinkel Tsjari in Breda. En ik moet zeggen: ze waren er super vriendelijk, ze hebben me heel goed geholpen, heel veel tips gegeven. Echt een aanrader! Ik heb mijn bruidschoentjes alvast gevo...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-8-2009 17:39:12

shana
Juwelen
Hey Toekomstige bruidjes,Even een vraagje: Waar kopen jullie jullie trouwjuwelen? (ketting, oorbellen,armband)Ik trouw op 19februari 2010, ik ga zelf een juwelenavond organiseren waar mijn genodigden kunnen komen kiezen en ik als bruid dan een % op k...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-8-2009 11:12:34

Katrien
kleur handschoenen
Ik kreeg van mijn mama prachtige kanten handschoenen. Helaas zijn ze spierwit en is mijn jurk ivoor met een zwart lint. Is het mogelijk om die handschoenen in ivoor te kleuren? Zo ja, hoe? Of is dit onbegonnen werk en kleur ik ze best zwart?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 9-8-2009 2:32:06

Lut
Champagne-kleurige schoenen maat 41,5 te koop
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-8-2009 18:41:06

Karmen
Schoenen Leuven
Hallo allemaal!In mijn zoekocht naar schoenen vind ik hier op het forum heel wat aanbevelingen van schoenenwinkels in Zandhoven & Roeselare onder andere, maar ik vroeg me af of julllie allemaal zo ver gaan voor schoenen?Zijn er bruidjes uit Vlaam...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 7-8-2009 16:11:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...